Google AdWords w sieci reklamowej

Sieć reklamowa Google jest to grupa tysięcy witryn internetowych, które są partnerami Google. Strony te umożliwiają publikowanie reklam poprzez udostępnianie swojej powierzchni specjalnie dla linków sponsorowanych Google AdWords. W sieci znajdują się zarówno wyspecjalizowane witryny o wąskim zakresie tematycznym, jak również duże portale internetowe.

Strony, na których mają pojawiać się reklamy, możemy wybrać samodzielnie lub system Google wybierze je za nas na podstawie zdefiniowanych słów kluczowych lub tematyki.

W sieci reklamowej możemy używać zarówno reklam tekstowych, jak i graficznych w postaci dynamicznych lub statycznych banerów.

sieć reklamowa google adwords - reklama graficzna

Reklamy oparte na zainteresowaniach

Nasze reklamy możemy kierować do użytkowników internetu o określonych zainteresowaniach. System Google analizuje zachowania internauty, strony odwiedzane przez niego, a następnie tworzy profil jego zainteresowań. Dzięki temu nasza kampania Google AdWords może być adresowana do grup odbiorców o określonej charakterystyce, a reklamy będą im wyświetlane w całej sieci reklamowej Google. Wyodrębnionych zostało około 1000 kategorii tematycznych, związanych z większością istotnych dziedzin życia, od bardzo ogólnych, (np. sport, praca, usługi dla firm, nauka itp.) do bardziej zawężonych (np. piłka nożna, planowanie kariery, pożyczki komercyjne, astronomia itp.) Kampanie Google AdWords wykorzystujące te możliwości działania, pozwalają nam w ciekawy i efektywny sposób, dotrzeć do naszego grona potencjalnych klientów.

Google AdWords w wyszukiwarce
Reklama na YouTube