Remarketing

Google AdWords dzięki swoim dodatkowym, zaawansowanym funkcjom pozwala bardzo precyzyjnie kierować reklamy do odbiorców, internautów zainteresowanych naszymi produktami czy usługami. Nasze reklamy mogą być prezentowane potencjalnym klientom nawet po tym, kiedy ci odwiedzili naszą stronę internetową, jednak opuścili ją, szukając dalszych informacji na innych witrynach. Takie możliwości dostosowania treści reklamowych daje nam używanie remarketingu. Emisja linków sponsorowanych jest kierowana wtedy do konkretnych, wybranych internautów. Dzięki temu, odpowiednio dobrana reklama, zawierająca atrakcyjną zachętę, może skłonić odbiorcę do ponownych odwiedzin naszej witryny oraz wykonania pożądanej przez nas akcji (wysłania zapytania, zakupu itp.)

remarketing

Remarketing to narzędzie o wielu możliwościach. Przede wszystkim selekcjonuje odbiorców. Bierze pod uwagę tych, którzy już opuścili witrynę i wyświetla im reklamy w momencie, gdy przeglądają inne strony WWW. Trafnie dopasowany przekaz reklamowy może wzbudzić chęć powrotu do odwiedzanej wcześniej witryny i zakupu już przeglądanych produktów. Remarketing podnosi efektywność działania sklepów internetowych.

Do jakich celów można wykorzystać remarketing?

  1. Przypominanie klientom o ofercie sklepu, kiedy przebywają na innych stronach.
  2. Dopasowywanie komunikatu do konkretnego odbiorcy i wyświetlenie go we właściwym czasie.
  3. Rozszerzanie serwisu o nowe słowa kluczowe i przygotowywanie właściwych przekazów reklamowych.
  4. Docieranie do odbiorców w określonych odstępach czasowych.

Remarketing dynamiczny

Promowanie produktów opiera się na remarketingu dynamicznym, który wyświetla użytkownikom spersonalizowane i lepiej dopasowane reklamy. Widzą oni już wcześniej oglądany na stronie marki produkt. Baner zawiera takie informacje jak:

  • konkretny tytuł
  • zdjęcie produktu
  • cenę
Zróżnicowane układy reklamowe dają możliwość wyświetlania w jednej reklamie kilku produktów.

remarketing

Reklama na YouTube
Zakupy Google