
Content experience – zadbaj o doświadczenie użytkownika
Content experience, czyli w dosłownym tłumaczeniu „doświadczenie treści”, można zdefiniować jako kolekcję doświadczeń, zaangażowania i odb..

Kulisy analizy internetowej: Jak wykorzystać dane do wzrostu strony
Zjawisko wielkich i złożonych zbiorów danych – inaczej nazywanych Big Data – to skomplikowany fenomen. Z jednej strony można nim określić ..

Zaproszenie na Kongres Marketingu Online
Czy jesteś gotowy na przyszłość marketingu?!
Kongres Online Marketing rozpocznie się już 28 – 29 września 2023, „AI i Świat Metaverse w M..

Etyczny copywriting, czyli jak nie wykluczać słowem
Język to jedno z narzędzi kształtujących rzeczywistość. Wpływa na nasze samopoczucie, może sprawić, że poczujemy się dostrzeżeni albo wykl..

Anchor text – czym jest i jak wpływa na działania SEO?
Optymalizacja stron jest nieodłącznym elementem skutecznego prowadzenia witryn. Jednym z kluczowych czynników, który wpływa na pozycjonowa..

Omnichannel i multichannel
Omnichannel marketing to stosunkowo nowe zjawisko w marketingu. Jest to strategia, której głównym założeniem jest to, że różne kanały komu..

Od słowa do copywritingu – narzędzia pomocne przy tworzeniu treści
Content to jeden z fundamentalnych elementów SEO. Odpowiednio zoptymalizowany tekst jest doceniany nie tylko przez algorytmy Google, ale p..

Indeksowanie stron w Google – jak przyśpieszyć ten proces?
Indeksowanie strony oraz jej zmian jest kluczowym elementem w procesie pozycjonowania. W dzisiejszych czasach, kiedy większość użytkownikó..

Content marketing dla branży odzieżowej
Działania mające na celu rozreklamowanie danej marki muszą być zawsze dobrze przemyślane, dopasowane do grupy docelowej oraz prowadzone na..

Chatboty – wykorzystanie na stronach internetowych
Chatbot to program komputerowy, który imituje prawdziwą rozmowę z użytkownikiem. Pozwala on na komunikację za pomocą wiadomości tekstowych..

Alternatywne wyszukiwarki z różnych stron świata
Wyszukiwarki odgrywają kluczową rolę w dostarczaniu nam informacji, odnajdywaniu stron internetowych i odkrywaniu nowych treści. Gdy myśli..

O mocy słowa. Feminatywy w SEO i nie tylko
Choć w polszczyźnie wykorzystywano je już w XIX wieku, współcześnie wciąż wzbudzają dyskusje. Feminatywy, bo o nich mowa, to żeńskie formy..

10 rzeczy, których nie wiesz na temat SafeSearch
Od 2000 roku Google oferuje użytkownikom specjalną funkcję, która pozwala filtrować wyniki wyszukiwania. Ta funkcja nosi nazwę Google Safe..

Linkowanie wewnętrzne w pigułce
Zastanawiasz się, jak skutecznie zwiększyć ruch na stronie? Pora zgłębić kluczowy aspekt optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwarek, dla..

Sezonowość biznesu a pozycjonowanie
Charakter działań optymalizacyjnych może być tak różnorodny, jak prowadzone przez przedsiębiorców biznesy. Z oczywistych względów, wśród k..

6 pomysłów na wyindeksowanie strony z wyników wyszukiwania
W dzisiejszych czasach obecność w internecie jest niezwykle ważna dla firm i przedsiębiorstw, które chcą dotrzeć do potencjalnych klientów..

Co to jest Google sandbox effect
Czytając różne wpisy blogowe i poradniki na temat pozycjonowania stron w wyszukiwarce Google, można natknąć się na określenie ciekawego zj..

Wyszukiwanie głosowe w Google – czy to działa?
Wyszukiwanie głosowe to technologia, która pozwala użytkownikom przeprowadzać wyszukiwania w internecie za pomocą mowy zamiast klawiatury…

Sztuczna inteligencja w procesie pozycjonowania
W ostatnich latach rozwój sztucznej inteligencji stał się jednym z najważniejszych trendów w branży technologicznej. W dzisiejszych czasac..

Copywriting SEO – jak pisać skuteczne teksty na stronę?
Jednym z najważniejszych elementów skutecznego pozycjonowania stron internetowych – obok przemyślanych i profesjonalnych działań optymaliz..

ChatGPT – korzyści i zagrożenia
Jako sztuczna inteligencja ChatGPT został stworzony w celu dostarczenia użytkownikom interakcji z botem, który może pomóc między innymi w ..

Optymalizacja grafik – wskazówki oraz proponowane narzędzia do poprawy obrazków na stronie
Optymalizacja obrazków stanowi sporą część działań związanych ze stroną internetową. Dlatego też jest to kolejny, zaraz po treściach najwa..

Czym są słowa kluczowe long tail?
Osoby, które kiedykolwiek przeprowadzały analizę słów kluczowych, prawdopodobnie znają określenie long tail, inaczej – zapytania o długim ..

Co to jest slogan reklamowy
„Das Auto”, „I’m lovin’ it”, „Ty tu urządzisz”, „Wyższa kultura bankowości” – kojarzycie te sformułowania? Potraficie dopasować je do właś..