Kategoria:
Analityka - Blog

Kulisy analizy internetowej: Jak wykorzystać dane do wzrostu strony
Zjawisko wielkich i złożonych zbiorów danych – inaczej nazywanych Big Data – to skomplikowany fenomen. Z jednej strony można nim określić ..

Migracja na Google Analytics 4 – informacje dla niezdecydowanych
Coraz mniej czasu pozostało do 1 lipca, kiedy to Google wyłączy usługę Google Analytics w wersji Universal. Co się z tym wiąże? Czy GA 4 j..

8 porad, dlaczego powinieneś korzystać z Facebook Pixel
Z ponad 2,7 miliardami aktywnych miesięcznych użytkowników na Facebooku, Piksel Facebooka powinien być na szczycie listy kontrolnej Twojej..

Jak dobierać słowa kluczowe?
Dobór i planowanie słów kluczowych to podstawowe elementy budowania strategii pozycjonowania. Optymalizacja, tworzenie planu contentowego ..

Koniec Universal Analytics. Nadchodzi GA4!
Umarł król, niech żyje król! No, może jeszcze nie umarł 😊 Niemniej Google ogłosił oficjalny deadline na zmianę z Google Universal Analytic..

Google Analytics 4 – nowy sposób na analizę danych
Google ogłosiło start nowej wersji Google Analytics nazwanej GA4. Jest to milowy krok w analityce internetowej i zapowiada bardzo duże zmi..

Jak korzystać z Google Analytics podczas pozycjonowania stron?
Prace nad pozycjonowaniem strony to nie tylko optymalizacja, tworzenie treści i pozyskiwanie odnośników. Duże znaczenie ma analiza, która ..

Zmiana w przechowywaniu danych w Google Analytics
Niebawem nastąpi rewolucja w przechowywaniu danych w Google Analytics. Dane będą automatycznie usuwane po zadanym okresie czasu. Możliwe b..

Co to jest konwersja?
Kojarzona ze sklepami internetowymi i zakupami dokonywanymi przez użytkowników konwersja, zachodzi także w innych przypadkach na stronach,..

Projektowanie witryny zgodnie z zasadami SEO – Aspekty treściowe
Projektowanie nowej wersji strony czasami trwa bardzo długo. Jest podzielone na różne etapy, od zbierania wymagań, kodowania, grafiki po u..

Jestem w topie, nad AdWordsami!
Pozycjonowanie strony daje nam możliwość znalezienia się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania – docelowo na pierwszym miejscu. Jeśli ..

Urządzenia mobilne wygrały z komputerami
Niedawno w sieci nastąpił kolejny przełomowy moment i spełnił się przewidywany od dawna trend. Według oficjalnych informacji od Google, il..

Nowe narzędzie do testów A/B – Google Optimize
Zapowiadane od kilku miesięcy narzędzie Google Optimize właśnie ujrzało światło dzienne. Jest to darmowa wersja, oparta na programie Googl..

Google wprowadza nowy test wersji mobilnych stron
Część użytkowników mogła już zauważyć nowy pop-up, który pojawia się na stronie głównej wyszukiwarki Google. To odnośnik do testu dla stro..

Podsumowanie Black Friday 2016 – trendy według Google
Ostatnie zakupowe „święta” – Black Friday, Cyber Monday i Dzień Darmowej Dostawy – już za nami. Co Google mówi nam o Black Friday 2016? Kt..

Google uruchomi oddzielny, mobilny indeks wyszukiwania!
Google zapowiada poważne zmiany, które mają dokonać się w ciągu kilku miesięcy. Webmaster Trends Analyst w Google, Gary Illyes zapowiedzia..

Darmowy audyt SEO – pomóż swojemu biznesowi
Mały ruch na stronie potrafi zmartwić każdego. Przeraża też sytuacja, gdy odwiedzający opuszczają witrynę z niewiadomych przyczyn. Powodem..

Eksplorator użytkownika w Google Analytics
Google Analytics transformuje w kierunku łatwiejszej analizy pod kątem konkretnego użytkownika. Po wprowadzeniu Google Analytics 360, skup..

Żegnamy Narzędzia dla Webmasterów Google
Pod koniec maja 2015 r. Google zmieniło nazwę Narzędzi dla Webmasterów Google (GWT) na Google Search Console. Wprowadzono ją w życie we ws..

Czy warto przejść na protokół HTTPS i jak zrobić to poprawnie?
Całe zamieszanie z protokołem HTTPS w świecie SEO rozpoczęło się ponad pół roku temu, 6 sierpnia 2014 roku. Właśnie tego dnia na oficjalny..

Kurs franka szwajcarskiego, a pozycjonowanie
Czy wiesz, co łączy kurs franka szwajcarskiego z pozycjonowaniem stron internetowych? Wzrosty? Spadki? Działania zmierzające do tego, aby ..

Dodatkowe dane w widoku Google Analytics
Standardowe dane zebrane przez Google Analytics nie zawsze pozwalają na pełną i dokładną analizę, a tym samym na wyciągnięcie odpowiednich..

Zastosowania Google Analytics dla e-sklepu
Każdy sklep internetowy powinien mieć podpiętą i skonfigurowaną aplikację monitorującą ruch na stronie, aby dobrze planować działania mark..

Nowe funkcje narzędzia Google Analytics
Google Analytics to narzędzie oferujące statystyki oraz analitykę dla stron internetowych. Dostarcza ono ważnych informacji dotyczących wi..