Kategoria:
Analityka - Blog

Eksplorator użytkownika w Google Analytics
Google Analytics transformuje w kierunku łatwiejszej analizy pod kątem konkretnego użytkownika. Po wprowadzeniu Google Analytics 360, skup..

Żegnamy Narzędzia dla Webmasterów Google
Pod koniec maja 2015 r. Google zmieniło nazwę Narzędzi dla Webmasterów Google (GWT) na Google Search Console. Wprowadzono ją w życie we ws..

Czy warto przejść na protokół HTTPS i jak zrobić to poprawnie?
Całe zamieszanie z protokołem HTTPS w świecie SEO rozpoczęło się ponad pół roku temu, 6 sierpnia 2014 roku. Właśnie tego dnia na oficjalny..

Kurs franka szwajcarskiego, a pozycjonowanie
Czy wiesz, co łączy kurs franka szwajcarskiego z pozycjonowaniem stron internetowych? Wzrosty? Spadki? Działania zmierzające do tego, aby ..

Dodatkowe dane w widoku Google Analytics
Standardowe dane zebrane przez Google Analytics nie zawsze pozwalają na pełną i dokładną analizę, a tym samym na wyciągnięcie odpowiednich..

Zastosowania Google Analytics dla e-sklepu
Każdy sklep internetowy powinien mieć podpiętą i skonfigurowaną aplikację monitorującą ruch na stronie, aby dobrze planować działania mark..

Nowe funkcje narzędzia Google Analytics
Google Analytics to narzędzie oferujące statystyki oraz analitykę dla stron internetowych. Dostarcza ono ważnych informacji dotyczących wi..