Kategoria:
Dobre Rady - Blog

O contencie słów klika
96% konsumentów nie ufa internetowym reklamom i automatycznie omija sponsorowane linki wyświetlające się ponad SERP-ami. W sieci szukamy o..

Landing page – 16 błędów, które wpływają na Twoją konwersję
Landing page to strona, która jest stworzona tak, aby przyciągała uwagę użytkowników i prezentowała im najistotniejsze informacje o oferci..

Jak zaprojektować stronę główną
Stworzenie strony głównej witryny jest trudnym i wielowymiarowym procesem, który łączy nad jej wyglądem, user experience, tekstami, nawiga..

Opisy produktowe – jak zachęcić klienta do zakupu
W sklepie internetowym ważne jest nie tylko odpowiednie zaprojektowanie karty produktu, ale także obszerny i wyczerpujący temat opis, któr..

Kary od Google – rodzaje, przyczyny, skutki oraz sposoby na zrzekanie się ich
Pozycjonowanie to długi proces analiz oraz dobierania odpowiednich strategii. Niektórzy jednak czasami próbują pójść na skróty, myśląc, że..

Mów do mnie prosto, czyli o plain language
Ma odpowiadać na wszystkie pytania czytelnika, być zrozumiały i zoptymalizowany pod SEO — tekst idealny. Jak projektować intuicyjne, ale w..

Język korzyści – czym jest i jak go wykorzystać tworząc treści na stronę?
Każdy biznes dąży do tego, aby być pozytywnie kojarzonym wśród potencjalnych klientów. W tym celu, duży nacisk w zakresie komunikacji, kła..

Co robić, by twoja obecność w social mediach była bardziej zauważalna?
Jeśli jesteś marką, istnieje zerowa szansa, że nie posiadasz obecnie profilu w mediach społecznościowych. Jednak pytani brzmi: ile marek m..

10 porad jak prowadzić fanpage na Facebooku
Social media marketing jest z nami już od ponad 15 lat, ciągle się rozwija, a każdy biznes online zmienia swoją strategię, aby być bardzie..

Rodzaje fraz kluczowych i sprytne tipy na wprowadzanie ich w treść
Bardzo ważnym elementem pozycjonowania stron internetowych jest SEO copywriting. Witrynie trudno byłoby przykuć uwagę algorytmów Google’a ..

Skuteczna kampania mailingowa – 5 fundamentalnych rad
Według badań dotyczących skuteczności różnorodnych form reklamowych, e-mail marketing stawiany jest na pierwszym miejscu w kontekście efek..

Powielenie treści – uzupełnienie
Problematyka powielonej treści na stronach internetowych jest zjawiskiem bardzo szerokim. Obejmuje wiele aspektów, które nie zostały porus..

34 propozycje, które zwiększą sprzedaż w twoim sklepie
Głównym celem każdego sklepu w Internecie jest zwiększenie sprzedaży i zysku. Niestety, konkurowanie na szybko rosnącym rynku e-commerce –..

Mini narzędzia pomocne w czasie analizy SEO
Analiza strony pod kątem zgodności z wytycznymi Google dla webmasterów oraz zmieniającymi się ciągle algorytmami wyszukiwania to zadanie, ..

Jak dobierać słowa kluczowe?
Dobór i planowanie słów kluczowych to podstawowe elementy budowania strategii pozycjonowania. Optymalizacja, tworzenie planu contentowego ..

Wykluczające słowa kluczowe – co musisz o nich wiedzieć?
Precyzyjne dotarcie do odpowiednich odbiorców reklamy Google Ads wymaga wykorzystania odpowiednich słów kluczowych. Należy również pamięta..

Jak nadać nowe życie starej treści? – 10 pomysłów
Pozycjonowanie stron internetowych jest nierozłącznie związane z contentem. Unikalne treści stanowią ogromną wartość w budowie widoczności..

Bezpłatne wypromowanie bloga. Sprawdź, jak to zrobić!
Kiedyś blog postrzegany był jako internetowy dziennik, później zaczął być wykorzystywany przez osoby dzielące się z daną społecznością swo..

Zostań specjalistą SEO w 9 tygodni
Marketing internetowy, a w tym jego ważna część – SEO (ang. Search Engine Optimization) to wyjątkowo interesujący kierunek rozwoju kariery..

Jak skutecznie zbudować listę mailingową? Kompleksowe porady
Każdemu, kto prowadzi własny biznes i reklamuje swoją markę w Internecie, zależy na dotarciu do jak największej liczby odbiorców. Im więce..

Jak sprawdzić adres IP, hosting i serwer strony internetowej?
Czas jest zasobem. Czas to pieniądz. Czas jest związany z prędkością, także z prędkością strony internetowej. To aspekt, na który z roku n..

Social media blog- jak pisać, by zostać usłyszanym?
Social media są dla nas elementem codzienności, dziś niemal tak oczywistym jak to, że rano jemy śniadanie. Dla wielu z nas stały się platf..

12 kluczowych działań skutecznej promocji wydarzenia
Organizacja wydarzeń jest bardzo ważnym elementem działalności wielu branż. Spotkania na żywo bądź w wersji online, które mają przyciągnąć..

Jak zdobyć subskrybentów newslettera? 7 skutecznych wskazówek
Dobra komunikacja z klientem jest kluczem do sukcesu. Zadowolony konsument rozpoznający markę i utożsamiający się z nią, to potencjalne źr..