preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*
Kategoria:

Dobre Rady

5 sposobów na uniknięcie duplikacji
,

5 sposobów na uniknięcie duplikacji

Jedną z dobrych praktyk pozycjonowania stron internetowych jest unikanie tworzenia powieleń treści, czyli duplikacji. Z duplikatami mamy do czynienia, gdy dana treść jest dostępna pod wieloma adresami URL, zarówno na obszarze witryny (duplikaty wewnętrzne), jak i w całej sieci (duplikaty zewnętrzne). Powielenia mogą przyjmować różną formę – tekstu, plików multimedialnych, podstron bądź jej fragmentów (duplikaty częściowe). Z punktu widzenia wyszukiwarki internetowej, posiadanie powielonej treści wpływa [...]

Wzbogać swoją stronę o dane strukturalne!
, ,

Wzbogać swoją stronę o dane strukturalne!

Rich snippets, które polski oddział Google tłumaczy jako fragmenty sformatowane, stanowią zbiór dodatkowych komunikatów (grafik lub tekstów), wyświetlających się wraz z wynikami wyszukiwania. Gwoli przypomnienia, podstawowy zestaw informacji dotyczący strony internetowej obejmuje przede wszystkim jej tytuł (znacznik title) i opis (znacznik description). Wdrożenie danych strukturalnych pozwala znacznie rozszerzyć ten zestaw. Aby tego dokonać, można zastosować jedną z metod ich [...]

Funkcjonalność strony. 5 banalnych zasad, dzięki którym zwiększysz konwersję
,

Funkcjonalność strony. 5 banalnych zasad, dzięki którym zwiększysz konwersję

Im zawartość strony internetowej jest bardziej uporządkowana i przejrzysta, tym mniej użytkownik się na Ciebie denerwuje, a bardziej ma ochotę skorzystać z tego, co oferujesz. Dobre chęci odwiedzającego nie wystarczą, aby kupił Twój produkt, zamówił usługę lub złożył darowiznę. Musisz pokazać mu na to prosty sposób i sprawić, że poczuje, jakby panował nad przedstawianą mu treścią. Zasady funkcjonalności strony (pomijamy tu kwestie estetyczne) są prostsze niż Ci się wydaje. [...]

TOP 10 najbardziej upiornych klientów agencji SEO
,

TOP 10 najbardziej upiornych klientów agencji SEO

Co kraj, to obyczaj. Co branża, to inna specyfika pracy, ale też inni kontrahenci. W branży marketingu internetowego, gdzie efekty pracy nie zawsze są widoczne natychmiastowo, a usługi bywają niezrozumiałe, mamy do czynienia z kilkoma szczególnymi przypadkami klientów, którzy spędzają nam sen z powiek. Sprawdź, czy nie jesteś jednym z nich! Ofiara Klient z uśmiechem opowiada o dobrze prosperującym interesie, który warto wypromować w sieci i to na szeroką skalę. Zna możliwości marketingu internetowego, [...]

Jak napisać dobre treści na stronę WWW? 5 sprawdzonych porad

Jak napisać dobre treści na stronę WWW? 5 sprawdzonych porad

Wartościowa treść na stronie internetowej stanowi jeden z ważniejszych elementów optymalizacji. Wciąż jednak zdarzają się sklepy, które chcą sprzedawać swoje produkty, nie umieszczając żadnych informacji na ich temat. Czy potencjalny klient zadzwoni, by zapytać o szczegóły oferty? To mało prawdopodobne. Podpowiadamy, jak przygotować teksty przydatne dla użytkowników Twojej strony, a jednocześnie poprawiające wyniki pozycjonowania. 1. Przykazanie pierwsze – unikaj [...]

Optymalizacja filmów w serwisie YouTube
,

Optymalizacja filmów w serwisie YouTube

Każda osoba publikująca swoje filmy w serwisie YouTube z czasem zastanawia się, jak powiększyć zasięg odbiorców. Istnieje kilka sposobów na zwiększenie liczby wyświetleń filmu lub subskrypcji kanału. Pierwszy z nich to optymalizacja kanału, drugi – reklama TrueView. W dzisiejszym wpisie zajmiemy się tym pierwszym sposobem. Na potrzeby niniejszego artykułu możemy założyć, że filmy oceniane [...]

Podeślesz mi linka?
,

Podeślesz mi linka?

Ile razy podczas zwykłej rozmowy ze znajomym zdarzyło Ci się poprosić o ,,podesłanie linka” do szczególnie ciekawego miejsca w sieci, które zachwalał ów kolega? Z pewnością wiele. Sformułowanie to możemy już zaliczyć do zestawu najczęściej używanych zwrotów. Ale czy jesteśmy w pełni świadomi, co tak naprawdę kryje się pod słowem ,,link”? Spróbuję przybliżyć trochę to pojęcie. W wygodnym poruszaniu się wśród internetowych zakamarków kluczową rolę odgrywa właśnie on – link, [...]

Weź się do roboty – jak skutecznie motywować sprzedawców

Weź się do roboty – jak skutecznie motywować sprzedawców

Bez niej naprawdę trudno cokolwiek osiągnąć. Motywacja działa jak kubek dobrej kawy, kilkugodzinny sen – dodaje sił i pozwala rozwinąć skrzydła. Pojawia się nagle, zwykle w godzinach późnowieczornych („od jutra będę rano biegać”, „jutro wykonam więcej telefonów”). Niemal nigdy nie odczuwamy jej o poranku, kiedy to wszystkie dalekosiężne plany z poprzedniego dnia rozsypują się w pył, a Ty nie wiesz, od czego zacząć. Wie o tym Twój szef, który próbuje postawić Cię na równe nogi. Dlaczego zwykłe premie nie działają? [...]

Zespół specjalistów – Jak skutecznie się porozumieć? Cz.2.
,

Zespół specjalistów – Jak skutecznie się porozumieć? Cz.2.

Programistów często postrzegamy jako osoby ceniące sobie bardziej walory życia wirtualnego niż rzeczywistego, które żywią się wyłącznie kawą i mają ograniczone umiejętności komunikowania się. Nie znam przepisu na to, jak z programisty zrobić mistrza retoryki, ale spróbuję podpowiedzieć, jak zwiększyć efektywność i ułatwić współpracę zespołu, którego celem jest stworzenie dobrego projektu internetowego. Wbrew powszechnej opinii praca programistów opiera się w ogromnym stopniu na [...]

Jak skutecznie się porozumieć? Cz.1. Relacja web developer – klient
,

Jak skutecznie się porozumieć? Cz.1. Relacja web developer – klient

Sztuka komunikowania się nie należy do najłatwiejszych. W szczególności nie stanowi domeny pracowników działu IT. Poniższy wpis przedstawia kilka wskazówek, które spowodują, że komunikowanie się w relacji web developer – klient stanie się łatwiejsze. Przynajmniej taką mam nadzieję. Celowo będę używać zwrotu „komunikowanie się”, który według SJP oznacza porozumienie, a właśnie o zrozumienie obu stron nam chodzi, a nie tylko o przekazywanie informacji. Każda [...]

Poradnik: Pomysł na tematy wpisów na blog
,

Poradnik: Pomysł na tematy wpisów na blog

Wyobraźmy sobie taką sytuację. Masz firmę, która całkiem nieźle prosperuje na rynku, jednak do pełni sukcesu brakuje jej promocji w Internecie. Postanawiasz założyć bloga, lecz brakuje Ci inspiracji na ciekawe tematy. Zależy Tobie przy tym na wysokiej pozycji w wyszukiwarkach. Działaj od razu, bo konkurencja nie śpi… Z przeprowadzonych badań wynika, że firmy z aktywnymi blogami, czyli dość częstymi wpisami lub ich znaczną liczbą, zyskują 60 procent więcej sprzedaży online, a do tego 97 [...]