Głównym czynnikiem rankingowym w Google jest…

Głównym czynnikiem rankingowym w Google jest…


Szczegóły działania flagowego produktu Google – wyszukiwarki internetowej – są pilnie strzeżone. Jedynie pracownicy wysokiego szczebla mają wiarygodne informacje na temat tego, w jaki sposób funkcjonują algorytmy rankingowe. Dlatego też specjaliści SEO w poszukiwaniu wskazówek zwracają się do przedstawicieli Google. Zwykle pytania padają na Twitterze, który pozwala na szybką i zwięzłą komunikację. Z obu zalet tej platformy skorzystał John Mueller, odpowiadając na pytanie, które z pewnością dręczy wszystkich zajmujących się pozycjonowaniem stron.

Trzeba przyznać, że John sprytnie wybrnął z odpowiedzi na pytanie. Jak widać, kolejny użytkownik włączył się do rozmowy i próbował rozszerzyć wypowiedź Muellera.

Czynnik rankingowy Google - Awesome

Czynnik rankingowy Google – Awesome

Dla osób nie znających języka niemieckiego tłumaczymy:

  • Anregend – interesujący
  • Weitreichend – obszerny
  • Emotional – wzbudzający emocje
  • Sympathisch – przyjazny
  • Offen – dostępny
  • Mitreißend – porywający
  • Ehrlich – wiarygodny

Wypowiedź pracownika Google nie pomogła rozwiać wątpliwości, ale raczej nikt nie spodziewał się konkretnej odpowiedzi. John Mueller, podobnie jak inni zatrudniani przez giganta z Mountain View specjaliści, zobowiązany jest do utrzymania tajemnicy przedsiębiorstwa i z pewnością nie będzie dzielił się szczegółami dotyczącymi działania wyszukiwarki.

W jaki sposób Wy rozwinęlibyście akronim Awesome?

Głównym czynnikiem rankingowym w Google jest…
5 (100%) 1 vote
Kategoria

1 Komentarz

Dodaj własny

+ Napisz komentarz