Już jest! – Nowy raport „Marketing w wyszukiwarkach”


Zachęcam naszych klientów i czytelników interesujących się tematyką marketingu w wyszukiwarkach do zapoznania się z nowym raportem przygotowanym przez interaktywnie.com Raport – Marketing w Wyszukiwarkach. Na łamach raportu wypowiada się szereg specjalistów z branży SEO/SEM – wśród nich nie mogło zabraknąć również widzialnych 🙂

Mateusz Zyguła – CEO widzialni.pl dzieli się wiedzą z czytelnikami poruszając istotne kwestie w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. Są to m. in. zmieniające się algorytmy Google i ich wpływ na pozycje strony w wyszukiwarce, rentowność kampanii w Internecie, specyfika i możliwości kampanii Google AdWords, a także wiele innych.

Mateusz porusza w raporcie kluczową dla naszych klientów kwestię – wysoką skuteczność kampanii SEM: „Dobra skuteczność zależy od przeprowadzenia odpowiedniej liczby testów i ciągłej optymalizacji. Ważne jest, aby wiedzieć kim są potencjalni odbiorcy i czy reklama rzeczywiście do nich trafia. Istotne jest sprawdzanie i udoskonalanie kampanii na różnych płaszczyznach np. dobranych słów kluczowych, przekazów reklamowych (treści/banery), miejsc i czasu w których wyświetlana jest reklama oraz jakości stron docelowych, na które trafiają użytkownicy po kliknięciu w reklamę”.

Jest to jedynie przedsmak tego, co możecie przeczytać w najnowszym raporcie. Więcej na stronie interaktywnie.com.

Już jest! – Nowy raport „Marketing w wyszukiwarkach”
Ocena

+ Nie ma komentarzy

Dodaj własny

Administratorem Państwa danych osobowych jest Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k.
Pełna treść Polityki Prywatności