Kategoria:
Linki Sponsorowane - Blog

Zmiany w systemie reklamowym AdWords
Wielkość ekranów telefonów i tabletów zwiększa się, a mimo to ciągle nieumyślnie klikamy w reklamy. Aż 50% takich akcji jest przypadkowe. ..

Gmail Sponsored Promotions (GSP) – kolejna forma reklamy dobrze spersonalizowanej
Gmail Sponsored Promotion to kolejny format reklam dostarczany przez Google, który dzięki angażującej formie oraz innowacyjności dociera d..

Nowe rozszerzenie reklam w Google AdWords
Na początku września Google dodało nowe rozszerzenie reklam. Od tej pory reklamy zajmują więcej miejsca i łatwiej je dostrzec, gdyż wyniki..

Blokady kont Adsense – oszuści czy oszukani – jak uniknąć bana?
Reklamy od Google są najpopularniejszą formą zarabiania na stronach internetowych, blogach itp. Dla wielu, na tym właśnie opiera się sens ..
Frazy brandowe
Śledząc statystyki strony internetowej w Google Analytics, często korzystamy z zakładki Słowa kluczowe – bezpłatne. Prezentowane są w niej..

Planer słów kluczowych
Niegdyś używało się Narzędzia propozycji słów kluczowych w celu dobrania odpowiednich fraz kluczowych dla witryny. W chwili obecnej narzęd..

Adwords: Ustalanie stawek według harmonogramu
W Adwords możliwe jest dostosowywanie stawek za dane słowo w zależności od pory dnia lub tygodnia. Dlaczego takie ustawienia mogą stać się..

Google Adwords: czy nasza inwestycja w reklamę zawsze się zwróci?
Tytułowe pytanie postawione zostało nieco prowokacyjnie. Program reklamowy Google działa już od wielu lat. Sama firma szczyci się wieloma..