Kategoria:
Linki Sponsorowane - Blog
Google Analytics jako wsparcie kampanii Adwords
Dostęp do statystyk, danych, dokładne informacje stają się coraz powszechniejsze w współczesnym marketingu internetowym. Z jednej strony ..
Narzędzie propozycji słów kluczowych – nowa odsłona
Jednym z filarów naszych kampanii są słowa kluczowe. To stwierdzenia banalne, ale jakże ważne. Nie zawsze i nie wszyscy zarządzający kampa..
Zmiany w raportowaniu Google Adwords
Zawsze po uruchomieniu nowej kampanii Google Adwords, po pewnym czasie, musimy przystąpić do jej optymalizacji. Powinniśmy przejrzeć wszys..
Linki witryny – rozszerzenie reklamy Google Adwords
Reklam Google Adwords widzimy coraz więcej. Na pewno jest to fakt, z którego należy się cieszyć. Są to komunikaty reklamowe mało inwazyjne..
Modyfikator dopasowania przybliżonego Google Adwords
Słowa kluczowe to, jak zapewne każdy mający do czynienia z Google Adwords wie, jeden z podstawowych elementów kampanii reklamowej. Od wybr..
Zmiany w Sieci Partnerskiej Google Adwords
Sieć Reklamowa Google (Google Display Network) – tak od tej chwili będziemy nazywać strony internetowe, związane i współpracujące z Google..
Kierowanie kontekstowe reklam Google Adwords
Google Adwords daje nam coraz więcej możliwości kierowania i prezentowania naszych reklam – linków sponsorowanych osobom, które są najbard..
Banery w kampaniach reklamowych Google Adwords (część druga)
Jeżeli tylko mamy ochotę, możemy zacząć samodzielnie tworzyć reklamy graficzne na potrzeby naszej kampanii Google Adwords. Nie ma koniecz..