preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*
Kategoria:

Marketing

Nowy interfejs Adsense

Nowy interfejs Adsense

Czasami w swojej pracy spotykam się z pytaniami dotyczącymi różnych programów partnerskich czy też Google Adsense. Dlatego też postanowiłem napisać kilka zdań o nowym interfejsie Google Adsense, który od niedawna dostępny jest już dla wszystkich na całym świecie. W chwili obecnej każdy użytkownik programu dla wydawców: Google Adsense może przełączać się między klasycznym widokiem, a nowym. Pierwszym elementem, na który zwrócimy z pewnością uwagę po przełączeniu na nowy interfejs jest większa liczba danych dotyczących naszych zarobków. [...]

Yahoo! Zmienia silnik wyszukiwarki

Yahoo! Zmienia silnik wyszukiwarki

W lipcu Yahoo! Informował, że testuje silnik Bing'a i jeśli wszystko pójdzie dobrze, być może przejdzie na niego na stałe. Tydzień temu dobiegły nas informację, że testy przebiegły pomyślnie i silnik będzie wprowadzany do wyszukiwarki. Later this week, we will begin transitioning the back-end technology for Yahoo! Search in the U.S. and Canada (English) over to the Microsoft platform, and will post an update when the organic search transition is complete [...]

Dlaczego Google? Historia i Rankingi

Dlaczego Google? Historia i Rankingi

Google Inc. powstała w 1989 roku, założona została przez doktorantów Uniwersytetu Stanford Amerykanina Larry'ego Page'a i Rosjanina Siergieja Brina. Opracowana przez nich metoda analizy powiązań hipertekstowych - algorytm BackRub został przemianowany na PageRank. Algorytm PageRank był wykorzystany w prototypie wyszukiwarki internetowej. Dzięki wsparciu prywatnych inwestorów spółka przetrwała załamanie rynku dot-comów. Wejście na amerykańską giełdę przyczyniło się do przyspieszenia jej ekspansji, [...]

Jak zwiększyć konwersję strony internetowej?

Jak zwiększyć konwersję strony internetowej?

Czym jest konwersja? Konwersja jest najważniejszym wskaźnikiem komercyjnej strony internetowej. Konwersja w marketingu internetowym ma miejsce w momencie kiedy potencjalny klient wykona pożądaną czynność na stronie internetowej. Czynność ta może się sprowadzać do dodania produktu do koszyka i złożenia zamówienia, zapisania się do newsletter'a, wypełnienia i wysłania formularza czy nawet samej rejestracji użytkownika. Wskaźnik konwersji można opisać wzorem: Wskaźnik konwersji = Ilość wykonań pożądanej [...]

Certyfikat rezydencji Google 2010 (aktualizacja)

Certyfikat rezydencji Google 2010 (aktualizacja)

Zgodnie z obietnicą zawartą w poprzednim poście: Google Certyfikat Rezydencji 2010 podaję link do aktualnego Certyfikatu Rezydencji Google na 2010 rok (plik PDF): Ireland_Poland_TaxAgreement_110210.pdf W chwili obecnej wydruk certyfikatu z pliku pdf jest jedyną formą tego dokumentu jaką udostępnia Google dla swoich klientów. Tutaj adres do oryginalnego postu na [...]

Google certyfikat rezydencji 2010

Google certyfikat rezydencji 2010

Od początku roku wiele osób zwraca się do nas z prośbą o aktualny certyfikat rezydencji Google za rok 2010. Niestety - dotychczas - na stronach Google dostępny jest w dalszym ciągu tylko certyfikat rezydencji za rok 2009 (można go pobrać pod poniższym adresem): http://googlepolska.blogspot.com/2009/01/certyfikat-rezydencji-na-rok-2009.html Jeśli pojawi się nowa wersja certyfikatu rezydencji - na pewno umieścimy tutaj odpowiedni [...]

Najczęsciej wyszukiwane frazy w Google w roku 2009
,

Najczęsciej wyszukiwane frazy w Google w roku 2009

Jak co roku Google opublikowało zestawienie: najczęściej wyszukiwane słowa w internecie 2009 oraz te, które najbardziej zyskały na popularności. Muszę przyznać, że statystyki te prezentują się dość ciekawie. Statystyki dla polskiej wersji wyszukiwarki obejrzeć można pod adresem Google Zeitgeist 2009 Polska [...]

Wygraj Yeti – nowatorska reklama Skoda Yeti

Wygraj Yeti – nowatorska reklama Skoda Yeti

"Wygraj Yeti" to konkurs zorganizowany przez Skoda Auto Polska S.A., w którym można wygrać najnowszy SUV Skody. Reklama sama w sobie nie jest zaskakująca, gdyby nie fakt, że firma pod koniec spotu reklamowego skorzystała z okienka wyszukiwarki Google, gdzie użytkownik wpisuje sformułowanie "Wygraj Yeti": [...]

E-commerce w oczach klientów.

E-commerce w oczach klientów.

W ubiegłym roku wartość rynku e-commerce w Polsce wyniosła 8,1 mld. zł, natomiast przychody sklepów internetowych wzrosły średnio o 73%. Tak imponująca dynamika wzrostu powoduje, że sklepy internetowe wyrastają w sieci jak grzyby po deszczu, stanowiąc często dodatkowy kanał dystrybucji obok sprzedaży tradycyjnej. Niestety nie zawsze za chęcią zysku podążają odpowiednie kompetencje i przygotowanie techniczne, o etyce i zwyczajnej ludzkiej uczciwości nie wspomnę... [...]

Nowy wygląd stron branżowych

Nowy wygląd stron branżowych

Tego, że branża SEO/SEM rozwija się w naszym kraju bardzo prężnie nie muszę chyba nikomu mówić. Jednak wraz z rozwojem firm oferujących swoje usługi zmianie ulegają ich wizerunki, a co za tym idzie nowe szaty graficzne stron [...]