Kategoria:
Marketing - Blog

10 heurystyk Jakoba Nielsena, czyli co wspólnego ma SEO, UX oraz UI?
Heurystyki Nielsena powstały w celu przedstawienia uogólnionych zasad dotyczących projektowania komunikacji człowieka z maszynami. Jakob N..

Topical Authority – czym jest i jak wpływa na SEO?
Określenie Topical Authority coraz częściej pojawia się w kontekście witryn internetowych. Termin ten nie zawsze nazywany jest „po imieniu..

Czy Twoja witryna potrzebuje pozycjonowania?
Jesteś przedsiębiorcą. Świadczysz usługi, masz e-sklep, sprzedajesz. Oczywiście chcesz zaistnieć w sieci i pokazać w niej swoją firmę w ja..

Ile kosztuje reklama na Facebooku?
Reklama na Facebooku może kosztować nas kilka groszy bądź kilkaset tysięcy złotych. Nie ma granicy – możemy wydać tyle ile zaplanowaliśmy…

Content marketing – co to jest, jak działa i jakie daje korzyści?
Content marketing jest aktualnie jednym z najpopularniejszych rodzajów marketingu. Zainteresowanie tym pojęciem znacząco wzrosło na przest..

Co to jest Inbound Marketing?
W szybko zmieniającym się świecie niezwykle istotnym elementem działań marketingowych jest dostosowywanie swoich działań do aktualnych zac..

Pozycjonowanie aplikacji mobilnych w Google Play i Apple AppStore
Rynek smartfonów wyposażonych w systemy iOS i Android prężnie się rozrasta. Z roku na rok coraz więcej czasu poświęcamy na przeglądanie st..

Reklamy przypominające i blokowanie reklam w Google
Google udostępni użytkownikom funkcje, pozwalające na czasowe wyciszanie reklam przypominających. Funkcja blokowania reklam Google umożliw..