Kto kogo bardziej lubi? Od 2004 roku Facebook rozprzestrzenia się w błyskawicznym tempie. Jednak Google Plus goni go ze swoją liczną armią programistów doświadczonych w takich projektach jak Buzz. Co nam oferuje Google Plus? Sparks: inaczej pola naszych zainteresowań. Po wpisaniu adresu naszej ulubionej strony w odpowiednie pole, klikamy w nią i możemy uzyskać listę aktualnych informacji. Pokoje wideokonferencyjne: Google Plus pozwala na [...]
Marketing
Kilka dni temu ukazał się ciekawy wywiad z Kasparem Szymańskim opublikowany na łamach blog.seo-profi.pl. Pracownik Google odpowiada na pytania, które nierzadko nurtują osoby mające na co dzień do czynienia z SEO i SEM. Z wywiadu dowiemy się m. in. o zmianach algorytmu, które dotknęły domeny regionalne (więcej możecie przeczytać w artykule Kamila Rybickiego [...]
Nikt nie ogląda twojego kanału filmowego na YouTube? Bardzo chciałbyś uzyskać choć kilka komentarzy pod swoimi filmami? Wiesz, że twoi potencjalni klienci oglądają określone filmy, o wąskiej tematyce i chciałbyś im coś przekazać? Masz wideo-reklamę swojej firmy, która jest efektowna i dobrze mógłby wpłynąć na twój biznesowy wizerunek? A może wprowadzasz na rynek nowy produkt, chciałbyś go zaprezentować swojej grupie odbiorców, jednak dotychczasowa akcja z banerami nie przyniosła efektów? W 2006 roku świat obiegła zaskakująca, a można nawet rzec szokująca, informacja [...]
Styczeń 2012 niewątpliwie upływa pod znakiem wielu niewiadomych w kwestii wolności słowa i cenzury w Internecie. Czy to koniec liberalnego podejścia do środowiska internetowego? Czy jest się czego bać po przyjęciu kontrowersyjnych porozumień międzynarodowych dotyczących ochrony praw autorskich w sieci? Protesty przeciwko ograniczeniu wolności słowa w Internecie 18.01.2012 pisałam o strajku Wikipedii przeciwko SOPA, amerykańskiej ustawie, która ma pomóc w walce z piractwem w Internecie. Przeciwnicy [...]
Wyszukiwanie społecznościowe Google wystartowało w lutym (w Polsce w maju) 2011 roku. Najważniejszym elementem w zakresie wprowadzonych zmian było wplatanie w ogólne wyniki wyszukiwania elementów pochodzących od osób powiązanych w jakiś sposób z korzystającym z wyszukiwarki – a więc od jego znajomych. Google znów wprowadza udogodnienia w zakresie personalizacji oraz wyszukiwania społecznościowego. Tym razem dotyczy to funkcji Search plus Your World, która pozwala jeszcze lepiej personalizować wyniki wyszukiwania [...]
Anglojęzyczna wersja Wikipedii ma być niedostępna dla internautów przez 24 godziny. Przedstawiciele jednej z największych internetowych witryn protestują w ten sposób przeciwko kontrowersyjnej ustawie SOPA (Stop Online Piracy Act). Zdaniem internetowych korporacji i jednocześnie przeciwników wprowadzenia ustawy, taki krok zagrozi Internetowi – może ułatwić cenzurę w sieci, a także zagrozi wolności słowa. Kontrowersyjna ustawa SOPA [...]
Zachęcam naszych klientów i czytelników interesujących się tematyką marketingu w wyszukiwarkach do zapoznania się z nowym raportem przygotowanym przez interaktywnie.com Raport – Marketing w Wyszukiwarkach. Na łamach raportu wypowiada się szereg specjalistów [...]
W przededniu Nowego Roku warto sprawdzić, czego i jak często szukaliśmy w Google w ciągu ostatnich – niecałych jeszcze – 12 miesięcy. Niekwestionowany lider wyszukiwarek internetowych już podsumował kończący się 2011 rok... Świat, jak wynika z globalnego podsumowania wyszukiwań w Google, interesował się najbardziej sylwetkami – z różnych względów – sławnych ludzi. Wśród nich znajdziemy: wokalistki muzyki rozrywkowej - „Rebecce Black” oraz „Adele”, „Ryana Duuna” – aktora, [...]
Sztandary „Internetowej Rewolucji” powiewały nad budynkami poznańskiej politechniki już od samego rana 10 marca. Imprezy organizowane przez Google, na stałe zagościły już w naszym kraju i odbywają się cyklicznie w różnych miastach. Od dawna mają miejsce konferencje promocyjno – szkoleniowe pod szyldem „Google dla Agencji”, jednak w ostatnim czasie gigant z Mountain View, postanowił też zatroszczyć się i dotrzeć do większej liczby odbiorców, nie tylko agencji marketingu internetowego. Akcja „Internetowa Rewolucja” jest działaniem promocyjnym zakrojonym na szeroką [...]
Chcąc zarabiać na naszym blogu, portalu (ogólnie na stronie internetowej) decydujemy się z reguły na korzystanie z systemu Adsense. Jest to najpopularniejszy system reklamowy stosowany przez webmasterów. Warto jednak zwrócić uwagę na stosunkowo młode systemy reklamowe jak AdTaily oraz Admatik. AdTaily AdTaily jest prostą platformą sprzedaży reklam w Internecie. Chcąc brać udział w tym systemie, musimy zarejestrować się na stronie AdTaily.pl podając swój [...]
Wszystkich naszych klientów oraz naszych czytelników zainteresowanych tematyką marketingu w wyszukiwarkach zachęcam do zapoznania się z najnowszym raportem interaktywnie.com pt."Marketing w wyszukiwarkach". Pełną wersję raportu można pobrać ze strony Interkatywnie.com Raport - Marketing w Wyszukiwarkach (Dokument PDF, 16 MB). [...]
Google opublikowało już ranking najczęściej wyszukiwanych słów w 2010 roku czyli Google Zeitgeist 2010. My - widzialni.pl - nie mogliśmy pominąć tego wydarzenia, gdyż nasz post z 2009 roku poruszający ten temat osiąga rekordy popularności ( [...]