
Już są – 4 reklamy AdWords nad wynikami organicznymi
W zeszłym tygodniu serwis The SEM Post zauważył, że Google testuje większą ilość reklam AdWords wyświetlających się nad naturalnymi wynikami wyszukiwania. Testy przeprowadzano w Indiach. Dziś nam udało się zauważyć 4 linki sponsorowane nad wynikami organicznymi.
Jest do pozytywna wiadomość dla firm korzystających z tej formy reklamy oraz dla prowadzących kampanie AdWords. Jak do tej zmiany odniosą się pozycjonerzy i osoby codziennie korzystające z wyszukiwarki? Czas pokaże.
Źródło: The SEM Post


Na jakich rozdzielczościach sprawdzaliście? Wydaje mi się, że Google może je serwować w zależności od rozdzielczości.
Na rozdzielczości 1920×1080. Pojawiają się bardzo często. Na mniejszej też się pojawiają. Na razie nie wiemy od czego to zależy. Google po prostu wybrał osoby na których testuje 🙂