Display pokona wyszukiwarki

Display pokona wyszukiwarki


Jak szacuje firma eMarketer, w 2016 roku w USA wydatki na reklamę display pierwszy raz w historii przewyższą wydatki na reklamę w wyszukiwarkach. Udział tego typu reklamy ma wynieść 47,9%, co przekłada się na wydatki w wysokości 32,17 miliarda dolarów.

Banery i inne to największa kategoria reklamy display. Obejmuje wiele rodzajów reklam natywnych oraz reklamy w social mediach typu Facebook czy Twitter. W 2016 roku ma odpowiadać za ok. 1/5 całkowitych wydatków na cyfrową reklamę. Kategoria wideo również ma uzyskać wzrost (udział wzrośnie z 12,8% do 14,3%, a nakłady zwiększą się o 28,5%). Najszybszym tempem wzrostu wyróżni się kategoria rich media, bo aż o 36,4%.

Wydatki na reklamę wg formatu

W segmencie reklam wideo większość nakładów (57,5% z 9,59 mld USD) zostanie przekazana na komputery desktopowe. Natomiast z pozostałych 22,58 miliarda dolarów przeznaczonych na pozostałe rodzaje reklam display, aż 77,5% (czyli 17,5 mld USD) ma być wydane na dotarcie do konsumentów na urządzeniach mobilnych typu smartfony czy tablety.

Wydatki na reklamę wg formatu i przeznaczenia

Źródło: eMarketer i Wirtualnemedia.pl

Foto: Flickr.com

Display pokona wyszukiwarki
Ocena

+ Nie ma komentarzy

Dodaj własny

Administratorem Państwa danych osobowych jest Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k.
Pełna treść Polityki Prywatności