Google testuje duże obrazki w wynikach mobilnego wyszukiwania

Google testuje duże obrazki w wynikach mobilnego wyszukiwania


„Google ponownie zostało przyłapane na testowaniu obrazków w nagłówkach w wynikach mobilnego wyszukiwania. Tym razem, po lewej stronie fragmentów opisu” – czytamy na portalu Search Engine Land.

Nowy interfejs jest podobny do obrazków, które można było zobaczyć podczas testów w grudniu 2014 roku. Jenak teraz zdjęcia wyglądają na nieco większe i znajdują się po lewej stronie fragmentu tekstu.

images-in-google-mobile

Google zawsze stara się zachować równowagę pomiędzy zapewnieniem niezwykle szybkiego ładowania się danych na urządzeniach mobilnych, jak i stacjonarnych. Jednocześnie zależy mu na wyświetleniu jak najwięcej informacji, jeszcze przed kliknięciem w wyniki wyszukiwania.

Dodawanie zdjęć może spowolnić stronę z wynikami wyszukiwania, lecz Google wyraźnie testuje tę formę pokazywania obrazków, aby sprawdzić czy użytkownik, który kliknie na wynik wyszukiwania, pozostanie na danej stronie czy może wróci do wyników.

Źródło: searchengineland.com

Google testuje duże obrazki w wynikach mobilnego wyszukiwania
Ocena

+ Nie ma komentarzy

Dodaj własny

Administratorem Państwa danych osobowych jest Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k.
Pełna treść Polityki Prywatności