
Google testuje duże obrazki w wynikach mobilnego wyszukiwania
„Google ponownie zostało przyłapane na testowaniu obrazków w nagłówkach w wynikach mobilnego wyszukiwania. Tym razem, po lewej stronie fragmentów opisu” – czytamy na portalu Search Engine Land.
Nowy interfejs jest podobny do obrazków, które można było zobaczyć podczas testów w grudniu 2014 roku. Jenak teraz zdjęcia wyglądają na nieco większe i znajdują się po lewej stronie fragmentu tekstu.
Google zawsze stara się zachować równowagę pomiędzy zapewnieniem niezwykle szybkiego ładowania się danych na urządzeniach mobilnych, jak i stacjonarnych. Jednocześnie zależy mu na wyświetleniu jak najwięcej informacji, jeszcze przed kliknięciem w wyniki wyszukiwania.
Dodawanie zdjęć może spowolnić stronę z wynikami wyszukiwania, lecz Google wyraźnie testuje tę formę pokazywania obrazków, aby sprawdzić czy użytkownik, który kliknie na wynik wyszukiwania, pozostanie na danej stronie czy może wróci do wyników.
Źródło: searchengineland.com
+ Nie ma komentarzy
Dodaj własny