Nowe funkcje reklam wideo na Facebooku

Nowe funkcje reklam wideo na Facebooku


Facebook wprowadził nowe funkcje do formatu „Slideshow”, czyli reklam wideo w formie pokazu slajdów tworzonych z serii zdjęć.

Już w październiku 2015 roku Facebook wprowadził reklamy wideo w formie pokazów slajdów tworzonych z serii zdjęć. Teraz uzupełnił ten format o nowe funkcje:

  • Tekst oraz muzyka – możliwość wyboru fontu, szablonu oraz kolorystyki, a także ścieżki dźwiękowej lub wgrania własnej muzyki.
  • Pokaz slajdów na smartfonie – możliwość stworzenia reklamy w formacie pokazu slajdów bezpośrednio na urządzeniu z systemem Android.
  • Zasoby banku zdjęć – pełna integracja pokazu slajdów z bankiem zdjęć Facebooka, dzięki czemu partnerzy reklamowi mogą wybierać spośród tysięcy fotografii z bazy zdjęć stockowych, własnego archiwum lub wgrać nowe.
  • Wykorzystanie wideo bez względu na szybkość połączenia – dzięki nowej funkcji pokazu slajdów partnerzy reklamowi mogą łatwo zamienić wideo na pokaz slajdów. Wystarczy wgrać film, a narzędzie automatycznie wybierze z niego 10 klatek, z których następnie utworzy pokaz slajdów. Tak przygotowana reklama może z kolei zostać łatwo skierowana do osób korzystających z łączności 2G.

facebook-slideshow-2

Narzędzie do tworzenia pokazów slajdów może zostać wykorzystane do prezentacji zarówno dużych marek na rynkach rozwijających się, na których dominują połączenia internetowe o niskiej szybkości, jak też małych przedsiębiorstw, które nie mają zasobów potrzebnych do stworzenia tradycyjnych reklam wideo.

Więcej na ten temat można przeczytać na Facebook Business.

Źródło: Nowymarketing.pl

Nowe funkcje reklam wideo na Facebooku
Ocena

+ Nie ma komentarzy

Dodaj własny

Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. czytaj więcej
Pełna treść Polityki Prywatności