preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*

Nowy edytor reklam od Google

Nowy edytor reklam od Google

Inżynierowie Google zaprezentowali nowy edytor do zarządzania reklamą płatną za klik Google Ads. Narzędzie jest odświeżone i posiada wiele nowych funkcji.

Google Ads Editor w wersji 2.2 pojawił się kilka miesięcy po premierze poprzedniej wersji narzędzia. Nowa wersja to przede wszystkim poprawa szybkości, łatwiejsze planowanie reklam oraz szybszy dostęp do biblioteki zasobów.

Od tej wersji aplikacji zmodyfikowane zostało zarządzanie powiadomieniami np. o podłączonych do edytora kontach. Od teraz takie powiadomienia pojawią się w aplikacji. Narzędzie powiadomi administratora za pomocą alertu, że ma do odczytania ważny komunikat.

Kolejną nowością jest wprowadzenie wizualnego edytora dla harmonogramów reklam Google Ads. Umożliwia on wizualną edycję dla harmonogramów kampanii oraz niektórych zasobów reklamowych.

Na podstawie zdefiniowanej stawki CPA edytor będzie od teraz podpowiadał zalecany budżet do kampanii reklamowych w wersji video. System wyda też ostrzeżenie, jeśli Twoje CPA jest niższe niż rekomendowana stawka.

+
Brak komentarzy
Dodaj własny
Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k. Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Pełna treść polityki prywatnościRegulamin strony