Oznaczenie „tymczasowo zamknięte” w Google Moja Firma

Oznaczenie „tymczasowo zamknięte” w Google Moja Firma


Sytuacja epidemiczna w Polsce i na świecie zmienia się wyjątkowo dynamicznie. Przekazywanie wartościowych informacji zawsze było dla Google priorytetem, dlatego nic dziwnego, że firma na bieżąco reaguje na te zmiany i dostosowuje wyniki wyszukiwania do aktualnych wydarzeń związanych z koronawirusem.

W dniu 25.03.2020, konto Google My Business (Google Moja Firma) opublikowało na Twitterze wiadomość o nowej opcji. Wprowadzono możliwość poinformowania klientów o tymczasowym zamknięciu firmy.

Jest to nowa zmiana, która pojawiła się w celu dostosowania wyników map Google do aktualnej sytuacji.

To bardzo istotna informacja dla każdego biznesu, który jest tymczasowo zamknięty wskutek epidemii Covid-19.

Opcja tymczasowego oznaczenia firmy jako zamkniętą

Opcja tymczasowego oznaczenia firmy jako zamkniętą

Informacje z pomocy Google – w języku polskim:
https://support.google.com/business/answer/9790266?hl=pl&ref_topic=4596687

Dodatkowe możliwości oznaczenia firmy

Jednak nie wszystkie firmy zamykają działalność z powodu epidemii koronawirusa – część z nich pracuje na zmienionych zasadach. W odpowiedzi na tweet Google My Business pojawiły się prośby użytkowników o dodatkowe możliwości tagowania firmy.

Może to być:

  • otwarcie tylko po uprzednim umówieniu,
  • zamknięcie biura, ale nie całej firmy (istotne w przypadku, gdy firma pracuje zdalnie),
  • zamknięcie lokalizacji dla klientów, ale z możliwością obsługi telefonicznej/online.

Czy Google odpowie na ich apel?

Tego niestety nie wiemy, ale bacznie monitorujemy sytuację i oczywiście trzymamy kciuki za szybkie opanowanie epidemii!

Oznaczenie „tymczasowo zamknięte” w Google Moja Firma
5 (100%) 2 votes

+ Nie ma komentarzy

Dodaj własny

Administratorem Państwa danych osobowych jest Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k.
Pełna treść Polityki Prywatności