preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*
X

Szanowni Państwo,

informujemy, że z dniem 29 lutego br. Grupa Semergy, w której skład wchodzą spółki: Sunrise System, Artefakt, Grupa TENSE, Semahead i Widzialni.pl, dołączyła do WeNet Group S.A. Dotychczasowe warunki współpracy wynikające z podpisanych umów nie ulegają zmianie. Jednocześnie zapewniamy, że priorytetem naszych działań jest kompleksowa i profesjonalna obsługa naszych Klientów oraz dostarczenie wysokiej jakości rozwiązań dla ich biznesów.     

W przypadku pytań prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.

Zarząd WeNet Group S.A.

Blog

Nowe dane o obrazach w Google Grafika

Nowe dane o obrazach w Google Grafika

Dzięki zastosowaniu danych z grafu wiedzy, Google wzbogaciło dane prezentowane w Google Grafika na urządzeniach mobilnych. Może to za sobą pociągnąć nieco większy ruch z tego źródła. W panelu Google Grafika można zobaczyć krótkie podsumowanie dotyczące oglądanego obrazu. Dane do tej sekcji pochodzą z grafu wiedzy i istotnie wzbogacają informacje o wyświetlonych obrazach. Pod każdym z obrazków wyświetlone zostanie rozwijane menu, którego kliknięcie spowoduje pokazanie danych zebranych o tym zdjęciu. Dane prezentowane w menu obejmują osoby, fakty [...]

Google Search Console Insights BETA

Google Search Console Insights BETA

Google dodało nowy raport do narzędzia Google Search Console. Przedstawia on połączenie danych z Google Analytics oraz Google Search Console. Użytkownicy mogą uzyskać dane Google Analytics bezpośrednio w Search Console z wykorzystaniem nowej zakładki. Raport ten nie jest jeszcze dostępny w Polsce, ale - jak zawsze - jest to tylko kwestia czasu. Google nie poinformowało na swoim blogu o wprowadzeniu nowego raportu w wersji beta, jednak grupa użytkowników Twittera oraz Search Engine Land potwierdziła te informacje w kilku źródłach. Nowy raport ma prezentować [...]

Zmiana algorytmu wyszukiwania Google – czerwiec 2020

Zmiana algorytmu wyszukiwania Google – czerwiec 2020

W ciągu kilku ostatnich dni mogliśmy zauważyć nieco większe niż zwykle fluktuacje w wynikach wyszukiwania Google. Dyskusje prowadzone w wątku dotyczącym wyników wyszukiwania na forum dla webmasterów wskazują, że chodzi najprawdopodobniej o kolejną aktualizację algorytmu Google. Składowe algorytmu wyszukiwania są bardzo często aktualizowane. Większe zmiany są, czasem z wyprzedzeniem, anonsowane przez Google. Mniejsze zmiany, które mają wpływ na mały procent wyników wyszukiwania, nie są ogłaszane publicznie. Prawdopodobne zmiany dotyczą sporej liczby [...]

Page Experience Signals czynnikiem rankingowym od 2021 roku

Page Experience Signals czynnikiem rankingowym od 2021 roku

Google poinformowało o dużej zmianie w algorytmie wyszukiwarki. Jednym z nowych czynników rankingowych będzie użyteczność strony internetowej! We wpisie na blogu Google możemy przeczytać, że duża aktualizacja będzie wprowadzona w 2021 roku, a konkretną datę jej uruchomienia poznamy z co najmniej sześciomiesięcznym wyprzedzeniem. Podobne aktualizacje były już zapowiadane z taką rezerwą czasową. Przykładem może być aktualizacja, która ustanowiła szybkość strony jako czynnik rankingowy. Page Experiece Signals to szereg wskaźników związanych [...]

Udogodnienia od Google związane z koronawirusem

Udogodnienia od Google związane z koronawirusem

Świat zmienił się na naszych oczach. Porządek ustanowiony przez wiele lat stracił sens istnienia w ciągu kilku dni. Jeszcze niedawno panowało przeświadczenie że do dobrego życia potrzebujemy coraz to nowych celów, znajomości, podróży i realizacji na każdym polu. W połowie marca okazało się, że potrzebujemy o wiele mniej. A gdy emocje nieco opadły, kraje zaczęły zmagać się z nieznaną wcześniej koniecznością nagłej informatyzacji. W ciągu kilkunastu dni wszystkie usługi przeniosły się do sieci. Mamy pracę zdalną, e-szkołę, coraz więcej formalności [...]

Zmiana ilości stron analizowanych w raportach

Zmiana ilości stron analizowanych w raportach

Google zmniejszyło ilość stron, które są analizowane w niektórych raportach w Google Search Console. Zmiany te mają wpływać na polepszenie wydajności niektórych raportów w tym narzędziu. Zmiany weszły w życie 12 kwietnia - od tego dnia Google raportuje mniej podstron w przypadku problemów w niektórych raportach w narzędziu Google Search Console. Chodzi o raporty: Szybkość, Obsługa na urządzeniach mobilnych, Strony AMP, oraz wszystkie raporty dotyczące danych strukturalnych. Google informuje, że zmiany [...]

11 sposobów na darmową reklamę firmy w Internecie
,

11 sposobów na darmową reklamę firmy w Internecie

Czy istnieje coś takiego jak „darmowa reklama”? Jeszcze kilkadziesiąt lat temu mogłoby to budzić duże wątpliwości, ale w dobie Internetu może nasunąć się wniosek… że tak. Część czynności związanych z reklamą Twojej firmy w sieci możesz wykonać samodzielnie - a jeśli pojawi się konieczność zainwestowania pewnych kwot, to (przynajmniej dla części tych prac) będą one niewielkie w stosunku do zysku.  Poniżej przedstawiamy bezpłatne formy reklamy, które mogą okazać się znakomitą szansą na wypromowanie Twojego biznesu. 1. [...]

Marketing online w czasach zarazy
,

Marketing online w czasach zarazy

Oglądane w telewizji obrazy rozprzestrzeniającego się wirusa COVID-19 jeszcze nie tak dawno wydawały nam się czymś bardzo odległym. Dziś mierzymy się z tym samym wyzwaniem co reszta świata. Ulice miast opustoszały, lokale gastronomiczne i usługowe zamknęły swoje drzwi na cztery spusty, galerie handlowe świecą pustkami, wprowadzane są coraz poważniejsze restrykcje co do swobodnego przemieszczania się. Społeczeństwo zostało dla własnego dobra zamknięte we własnych domach i próbuje nie zwariować. Nadal jednak funkcjonują przedsiębiorstwa bazujące na obecności [...]

Dane strukturalne za pomocą JavaScript – nowe stanowisko Google

Dane strukturalne za pomocą JavaScript – nowe stanowisko Google

Google zaktualizowało zasady dotyczące wdrażania danych strukturalnych na stronę za pomocą JavaScript. Jest to ważna informacja w kontekście wdrażania danych strukturalnych z użyciem Google Tag Managera. Google nie zawsze było zwolennikiem takiego rozwiązania – wykorzystywano je bowiem dość często w trakcie optymalizacji strony. Obecnie, po aktualizacji dokumentu ze wskazówkami dotyczącymi generowania danych strukturalnych za pomocą JavaScript, specjaliści z Google uważają, że najlepszym sposobem w takiej sytuacji jest wykorzystanie GTM. Dane strukturalne [...]

Oznaczenie „tymczasowo zamknięte” w Google Moja Firma

Oznaczenie „tymczasowo zamknięte” w Google Moja Firma

Sytuacja epidemiczna w Polsce i na świecie zmienia się wyjątkowo dynamicznie. Przekazywanie wartościowych informacji zawsze było dla Google priorytetem, dlatego nic dziwnego, że firma na bieżąco reaguje na te zmiany i dostosowuje wyniki wyszukiwania do aktualnych wydarzeń związanych z koronawirusem. W dniu 25.03.2020, konto Google My Business (Google Moja Firma) opublikowało na Twitterze wiadomość o nowej opcji. Wprowadzono możliwość poinformowania klientów o tymczasowym zamknięciu firmy. Jest to nowa zmiana, która pojawiła się w celu [...]

Nowe informacje o licencjach obrazów w Google Grafika

Nowe informacje o licencjach obrazów w Google Grafika

Google testuje nowe sposoby na wyświetlanie w wynikach wyszukiwania grafiki informacji o typie licencji przypisanej do danego zdjęcia. Równocześnie zaprezentowano nowe mechanizmy pozwalające na opisanie plików graficznych takimi informacjami. Spotkało się to z entuzjastycznym przyjęciem wśród organizacji branżowych, które będą mogły lepiej dbać o prawa autorskie do plików graficznych. Google dba o to, by zmniejszyć ilość nadużyć polegających na (czasem nieumyślnej, wskutek braku informacji o licencji) kradzieży plików graficznych. Dzięki temu możliwe [...]

Branding dla początkujących, czyli jak zbudować silną markę w Internecie?

Branding dla początkujących, czyli jak zbudować silną markę w Internecie?

Aby zdobyć popularność w sieci, trzeba zabawić się w stratega. Budowanie marki wymaga bowiem przemyślanych, spójnych i dobrze zaplanowanych działań oraz morza cierpliwości. Tutaj nie ma drogi na skróty. Kształtowanie wizerunku marki wymaga czasu, a na efekty trzeba zwykle trochę poczekać. Od czego zacząć? Na czym się skupić? Dla zainteresowanych przygotowaliśmy garść praktycznych porad, które ułatwią pierwsze kroki w budowaniu [...]