preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*

Blog

5 wtyczek do WordPressa wspomagających pozycjonowanie
,

5 wtyczek do WordPressa wspomagających pozycjonowanie

WordPress cieszy się niesłabnącą popularnością wśród systemów zarządzania treścią. Jako lider tego segmentu jest to system często wybierany do stworzenia nowej strony internetowej. Poniższa lista zawiera wtyczki do WordPressa, które pomogą w pozycjonowaniu i optymalizacji strony. Yoast SEO Wtyczka Yoast SEO to kombajn do pracy nad optymalizacją strony. Pozwala automatycznie przeanalizować podstronę pod kątem występowania frazy kluczowej, zmienić elementy sekcji meta, wygenerować mapę XML dla witryny, umożliwia także edycję zawartości pliku [...]

Ruch nie jest czynnikiem rankingowym

Ruch nie jest czynnikiem rankingowym

Google potwierdza, że ruch w witrynie nie jest czynnikiem rankingowym! Większość czynników rankingowych Google nigdy nie została oficjalnie opublikowana. Mimo to - zdarza się, że przedstawiciele Google odpowiadają na pytania odnośnie tych czynników, dementując plotki lub potwierdzając podejrzenia SEOwców. 26 sierpnia, za pośrednictwem oficjalnego konta Google dla webmasterów na Twitterze, Google poinformował, że ruch w witrynie nie jest czynnikiem wpływającym na pozycje w rankingu. Hi Suhas! No, traffic [...]

Darmowe zdjęcia na stronę lub bloga – 7 najlepszych serwisów w 2020
,

Darmowe zdjęcia na stronę lub bloga – 7 najlepszych serwisów w 2020

Prowadzisz stronę internetową lub bloga? Jeśli tak - z pewnością nie raz zdarzyło Ci się szukać darmowych zdjęć do wykorzystania na stronie www. Niestety, nie możesz legalnie umieścić na stronie każdej grafiki znalezionej w sieci. Co więcej, uprawnienia do ich wykorzystania mogą się różnić nawet dla zdjęć pochodzących z tego samego źródła. Czy jednak istnieją grafiki, które można legalnie wykorzystać do SEO (i nie tylko) - i to bez obowiązku dodawania linku? Jak najbardziej! Najczęściej są to obrazy na licencji [...]

Raport skuteczności od Google Search Console dostaniesz mailem!

Raport skuteczności od Google Search Console dostaniesz mailem!

Google wprowadziło nową funkcję, która umożliwia otrzymywanie maili z wynikami z Google Search Console za dany miesiąc. Raporty wysyłane są do zweryfikowanych właścicieli kont Google Search Console i informują o tym, jak wyglądała miesięczna skuteczność w wyszukiwarce. Co znajdziesz w raporcie? To sprawozdanie podsumowuje miesięczne dane z Google Search Console. Informuje o wszystkich działaniach na stronie, takich jak wyświetlenia, kliknięcia, strony z najskuteczniejszymi treściami, kraje, skuteczność na urządzeniach mobilnych i desktopowych, [...]

Jak korzystać z Google Analytics podczas pozycjonowania stron?

Jak korzystać z Google Analytics podczas pozycjonowania stron?

Prace nad pozycjonowaniem strony to nie tylko optymalizacja, tworzenie treści i pozyskiwanie odnośników. Duże znaczenie ma analiza, która jest podstawą do prowadzenia dalszych działań. Jednym z narzędzi, którego warto w tym celu używać, jest Google Analytics. Narzędzie to powstało, by monitorować i analizować ruch na stronach internetowych. Dane zgromadzone przez Google Analytics zbierane są w raporty, dzięki czemu możemy łatwiej wyciągać wnioski ze zgromadzonych danych. Poprawna analiza danych zawartych w GA to ważny krok do poznania sytuacji strony, [...]

semKRK #12 BIG – relacja

semKRK #12 BIG – relacja

W dniu 19.06.2019 odbyła się 12. edycja konferencji semKRK (krakowskie spotkanie pasjonatów SEM), na którą wybraliśmy się w składzie: Bartłomiej Speth, Radosław Wiliński oraz Daniel Pawlak. Organizatorzy wydarzenia dla każdego uczestnika przygotowali zestaw startowy z drobnymi upominkami. Dla najbardziej aktywnych osób, które zadawały pytania podczas wystąpień prelegentów, zostały przeznaczone dodatkowe nagrody w postaci książek i magazynów branżowych. Podczas 12. edycji semKRK wysłuchaliśmy kilkunastu gości, którzy dzielili się swoją wiedzą, [...]

Festiwal SEO 2019 – relacja

Festiwal SEO 2019 – relacja

W branży SEO, jeżeli nie jesteś na bieżąco ze zmianami, które serwuje nam Google, możesz zapomnieć o sukcesie i wbiciu się na wysokie pozycję. Pozycjonując strony konieczne jest obserwowanie trendów, testowanie, analiza działań konkurencji. Możemy robić to w domowym (biurowym) zaciszu, ale lepszym pomysłem jest wybranie się na konferencję branżową i zapoznanie się z dokonaniami innych pozycjonerów oraz konfrontacja własnych wniosków z obserwacjami kolegów z branży. Najlepszym miejscem do pogłębiania swojej wiedzy jest katowicki Festiwal SEO. [...]

Strona typu One Page – wady i zalety

Strona typu One Page – wady i zalety

One page to witryny, które składają się wyłącznie ze strony głównej i to na niej umieszczona jest cała treść. Wszystkie informacje, które zazwyczaj są podzielone tematycznie na kilku lub kilkunastu podstronach w przypadku one page umieszczone są w jednym miejscu. Tego typu rozwiązanie ma swoje plus i minusy, o których warto wiedzieć podejmując decyzje o utworzeniu lub przebudowie strony firmowej. Każde z rozwiązań oferowanych przez developerów powinno być dopasowane do potrzeb klienta. Czy strona typu on page będzie dopasowana do Twoich? Tego dowiesz [...]

White Hat, Black Hat, a może Gray Hat SEO?

White Hat, Black Hat, a może Gray Hat SEO?

White Hat, Black Hat, a może Grey Hat ? W tym artykule chciałbym przedstawić trzy możliwe metody pozycjonowania stron internetowych oraz moje spojrzenie na ten temat. O dziwo, a może mimo wszystko są sytuacje gdzie tzw. „czarne pozycjonowanie” odnosi skutki. Jednak co wybrać ? Oto jest pytanie. White Hat SEO - co to jest? White Hat SEO (skrót WHS), to wszelkie działania nad stroną oraz zmiany optymalizacyjne, które mają na celu poprawienie jej widoczności w wynikach wyszukiwania Google, zgodnie ze wskazówkami dla webmasterów. Termin White Hat SEO, jak i Black Hat SEO [...]

Optymalizacja treści dla asystentów głosowych
, ,

Optymalizacja treści dla asystentów głosowych

Popularność i skuteczność asystentów głosowych rośnie każdego dnia. W związku z tym coraz więcej webmasterów i właścicieli witryn zwraca uwagę na optymalizację swoich treści pod tego typu narzędzia. Jest to szczególnie trudny proces, który wymaga znaczących zmian na stronie, jak i w sposobie pisania czy prezentowania treści. Z drugiej strony jest to jednocześnie bardzo skuteczna metoda na przyciągnięcie nowych klientów. Co więc warto zrobić, by zwiększyć liczbę odbiorców za pomocą asystentów głosowych? Najpopularniejsze rozwiązania Ilość [...]

SEO – co to jest i czym różni się od SEM?
,

SEO – co to jest i czym różni się od SEM?

Marketing internetowy jest pełen różnych skrótowców, najczęściej powstałych na podstawie słów w języku angielskim. Podstawowe terminy dotyczące branży to SEO i SEM, często w towarzystwie akronimu PPC. Co kryje się pod tymi skrótami? Czym jest SEO? SEO, czyli Search Engine Optimization (optymalizacja stron pod wyszukiwarki) oznacza promocję strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania dowolnej wyszukiwarki internetowej. Działania z zakresu SEO można też określić jako pozycjonowanie [...]