
Rodzaje fraz kluczowych i sprytne tipy na wprowadzanie ich w treść
Bardzo ważnym elementem pozycjonowania stron internetowych jest SEO copywriting. Witrynie trudno byłoby przykuć uwagę algorytmów Google’a ..

Skuteczna kampania mailingowa – 5 fundamentalnych rad
Według badań dotyczących skuteczności różnorodnych form reklamowych, e-mail marketing stawiany jest na pierwszym miejscu w kontekście efek..

Google wyjaśnia, jak używać canonicali na stronach generowanych przez JS
Google przedstawiło swoje stanowisko w sprawie używania znaczników kanonicznych na stronach, które są generowane za pomocą JavaScript. Zak..

Powielenie treści – uzupełnienie
Problematyka powielonej treści na stronach internetowych jest zjawiskiem bardzo szerokim. Obejmuje wiele aspektów, które nie zostały porus..

34 propozycje, które zwiększą sprzedaż w twoim sklepie
Głównym celem każdego sklepu w Internecie jest zwiększenie sprzedaży i zysku. Niestety, konkurowanie na szybko rosnącym rynku e-commerce –..

Tajemnice link buildingu
Specjaliści SEO wiedzą, że skuteczne pozycjonowanie strony składa się z trzech, podstawowych filarów – optymalizacji, linków i contentu. T..

Kampanie produktowe Google
Szybkie i skuteczne dotarcie z ofertą do klienta jest bardzo ważnym krokiem na drodze do budowania przychodów w sklepie internetowym. Konw..

Majowa aktualizacja algorytmu Google
Pod koniec maja Google poinformował o rozpoczętej aktualizacji algorytmu wyszukiwarki. Zmiany są widoczne w narzędziach monitorujących ora..

Feed produktowy – jak go ręcznie stworzyć?
Skuteczne działania promocyjne sklepów internetowych skupiają się wokół prezentacji oferty w możliwie wielu miejscach. Najpopularniejszymi..

Mini narzędzia pomocne w czasie analizy SEO
Analiza strony pod kątem zgodności z wytycznymi Google dla webmasterów oraz zmieniającymi się ciągle algorytmami wyszukiwania to zadanie, ..

Jak dobierać słowa kluczowe?
Dobór i planowanie słów kluczowych to podstawowe elementy budowania strategii pozycjonowania. Optymalizacja, tworzenie planu contentowego ..

Wykluczające słowa kluczowe – co musisz o nich wiedzieć?
Precyzyjne dotarcie do odpowiednich odbiorców reklamy Google Ads wymaga wykorzystania odpowiednich słów kluczowych. Należy również pamięta..

Jak nadać nowe życie starej treści? – 10 pomysłów
Pozycjonowanie stron internetowych jest nierozłącznie związane z contentem. Unikalne treści stanowią ogromną wartość w budowie widoczności..

Remarketing standardowy vs. dynamiczny
Remarketing jest bardzo popularną formą reklamy, z którą spotkał się praktycznie każdy użytkownik Internetu. W praktyce marketingu online ..

Bezpłatne wypromowanie bloga. Sprawdź, jak to zrobić!
Kiedyś blog postrzegany był jako internetowy dziennik, później zaczął być wykorzystywany przez osoby dzielące się z daną społecznością swo..

Koniec Universal Analytics. Nadchodzi GA4!
Umarł król, niech żyje król! No, może jeszcze nie umarł 😊 Niemniej Google ogłosił oficjalny deadline na zmianę z Google Universal Analytic..

Jak przyciągać klientów ciekawą treścią na stronie? 4 skuteczne wskazówki
Zastanawiasz się, jak zwiększyć ruch na stronie internetowej? Jednym z najskuteczniejszych sposobów na wzbudzenie – i utrzymanie – zainter..

Zostań specjalistą SEO w 9 tygodni
Marketing internetowy, a w tym jego ważna część – SEO (ang. Search Engine Optimization) to wyjątkowo interesujący kierunek rozwoju kariery..

Narzędzia do sprawdzania powielonej treści
Dbanie o unikalność contentu jest jednym z ważniejszych zadań w codziennej pracy związanej z pozycjonowaniem stron internetowych. Treść or..

Jak skutecznie zbudować listę mailingową? Kompleksowe porady
Każdemu, kto prowadzi własny biznes i reklamuje swoją markę w Internecie, zależy na dotarciu do jak największej liczby odbiorców. Im więce..

Co oznacza błąd 404 i jak go naprawić?
Klikając w link, natrafiasz na stronę, która nie odpowiada zawartości, której oczekiwałeś. Zamiast niej, wyświetlony zostaje komunikat o b..

SEO checklista dla nowej strony
Rozwój biznesu w obecnych czasach wymaga nieustannego ulepszania własnej strony internetowej. Sklep internetowy nie znajdzie się na pierws..

1 200 zł na reklamę w Google – kto może skorzystać?
Początek 2022 roku to wyjątkowy czas dla właścicieli stron internetowych, którzy chcą wspomóc swój biznes reklamą płatną w Internecie – Go..

On site SEO a off site SEO – czym się różnią?
Głównym celem pozycjonowania jest poprawa pozycji witryny internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania. Algorytmy wyszukiwarek intern..