preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*
X

Szanowni Państwo,

informujemy, że z dniem 29 lutego br. Grupa Semergy, w której skład wchodzą spółki: Sunrise System, Artefakt, Grupa TENSE, Semahead i Widzialni.pl, dołączyła do WeNet Group S.A. Dotychczasowe warunki współpracy wynikające z podpisanych umów nie ulegają zmianie. Jednocześnie zapewniamy, że priorytetem naszych działań jest kompleksowa i profesjonalna obsługa naszych Klientów oraz dostarczenie wysokiej jakości rozwiązań dla ich biznesów.     

W przypadku pytań prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.

Zarząd WeNet Group S.A.

Blog

O mocy słowa. Feminatywy w SEO i nie tylko

O mocy słowa. Feminatywy w SEO i nie tylko

Choć w polszczyźnie wykorzystywano je już w XIX wieku, współcześnie wciąż wzbudzają dyskusje. Feminatywy, bo o nich mowa, to żeńskie formy gramatyczne nazw zawodów i funkcji. Rozmawiamy o nich przede wszystkim w kontekście asymetrii językowej i androcentryzmu języka polskiego. Domyślne formy to formy męskoosobowe – nie tylko w słownikach czy publikacjach, ale także polszczyźnie codziennej. W tym wpisie przedstawiam skróconą wersję historii feminatywów, przytaczam wyniki badań przeprowadzonych m.in. przez portal Pracuj.pl i Fundację Sukcesu Pisanego Szminką, wreszcie [...]

10 rzeczy, których nie wiesz na temat SafeSearch

10 rzeczy, których nie wiesz na temat SafeSearch

Od 2000 roku Google oferuje użytkownikom specjalną funkcję, która pozwala filtrować wyniki wyszukiwania. Ta funkcja nosi nazwę Google SafeSearch i została stworzona w celu eliminowania stron zawierających pornografię, treści seksualnie obraźliwe oraz inne materiały nieodpowiednie dla dzieci. Google SafeSearch to potężne narzędzie, które pomaga rodzicom lepiej kontrolować treści, z którymi ich dzieci mają styczność w internecie. Funkcja SafeSearch działa na zasadzie analizy i filtracji treści w czasie rzeczywistym. Gdy SafeSearch jest włączony, Google [...]

Linkowanie wewnętrzne w pigułce

Linkowanie wewnętrzne w pigułce

Zastanawiasz się, jak skutecznie zwiększyć ruch na stronie? Pora zgłębić kluczowy aspekt optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwarek, dlatego dziś na tapet bierzemy linkowanie wewnętrzne. Dlaczego jest ono istotne? Jaki ma wpływ na SEO? To rozwiązanie pomaga użytkownikom w poruszaniu się po treściach, ułatwia odkrywanie zawartości i wzmacnia strukturę strony internetowej. Co więcej, przy odpowiednim zastosowaniu linki wewnętrzne mogą przyczynić się także do znacznego polepszenia doświadczenia czytelnika i wyższego pozycjonowania [...]

Sezonowość biznesu a pozycjonowanie

Sezonowość biznesu a pozycjonowanie

Charakter działań optymalizacyjnych może być tak różnorodny, jak prowadzone przez przedsiębiorców biznesy. Z oczywistych względów, wśród których wymienić można chociażby chęć dotarcia do jak największej liczby klientów, pozycjonowaniem stron zainteresowane są firmy o wszelkich profilach, w tym także te, które szczególne zainteresowanie zdobywają w ściśle określonych momentach. Czy wobec sezonowych biznesów można zastosować praktyki SEO? Jak najbardziej, należy jednak opracować specyficzną dla charakteru działalności strategię. Działasz w [...]

6 pomysłów na wyindeksowanie strony z wyników wyszukiwania

6 pomysłów na wyindeksowanie strony z wyników wyszukiwania

W dzisiejszych czasach obecność w internecie jest niezwykle ważna dla firm i przedsiębiorstw, które chcą dotrzeć do potencjalnych klientów oraz zwiększyć swoją widoczność i zasięg. Wyświetlanie się na pierwszych stronach wyników wyszukiwania stało się jednym z kluczowych czynników w budowaniu marki i przyciąganiu nowych, potencjalnych klientów. Jednakże czasami zdarza się, że strony internetowe lub ich części muszą zostać usunięte z wyników wyszukiwania ze względu na błąd na stronie, atak złośliwego oprogramowania lub po prostu z powodu zmiany strategii marketingowej. [...]

Co to jest Google sandbox effect

Co to jest Google sandbox effect

Czytając różne wpisy blogowe i poradniki na temat pozycjonowania stron w wyszukiwarce Google, można natknąć się na określenie ciekawego zjawiska – „piaskownicy” lub inaczej efektu Google sandbox. Efekt piaskownicy lub Google sandbox jest terminem używanym w branży SEO, który odnosi się do zjawiska polegającego na tym, że nowe strony internetowe mają trudności z osiągnięciem wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania Google przez określony czas. Chociaż nie ma oficjalnego potwierdzenia istnienia tego efektu ze strony Google, wielu specjalistów SEO [...]

Wyszukiwanie głosowe w Google – czy to działa?
,

Wyszukiwanie głosowe w Google – czy to działa?

Wyszukiwanie głosowe to technologia, która pozwala użytkownikom przeprowadzać wyszukiwania w internecie za pomocą mowy zamiast klawiatury. Z roku na rok rośnie popularność tego rodzaju wyszukiwania, a Google jako wiodąca wyszukiwarka internetowa oferuje coraz bardziej zaawansowane mechanizmy wyszukiwania głosowego. Jak działa wyszukiwanie głosowe w Google? Wyszukiwanie głosowe w Google opiera się na technologii rozpoznawania mowy, co pozwala użytkownikom zadawać zapytania w wyszukiwarce przy wykorzystaniu innych urządzeń zamiast klawiatury. [...]

Sztuczna inteligencja w procesie pozycjonowania

Sztuczna inteligencja w procesie pozycjonowania

W ostatnich latach rozwój sztucznej inteligencji stał się jednym z najważniejszych trendów w branży technologicznej. W dzisiejszych czasach AI jest coraz bardziej obecna w naszym życiu, od inteligentnych asystentów głosowych po chatboty i modele uczenia maszynowego. Wśród tych ostatnich wyróżniają się takie narzędzia, jak ChatGPT, które wykorzystują technologię przetwarzania języka naturalnego (NLP) do generowania odpowiedzi na zadawane pytania. Narzędzie to może mieć zastosowanie w wielu branżach, w tym także w SEO. Stanowi więc sposób na [...]

Copywriting SEO – jak pisać skuteczne teksty na stronę?
,

Copywriting SEO – jak pisać skuteczne teksty na stronę?

Jednym z najważniejszych elementów skutecznego pozycjonowania stron internetowych – obok przemyślanych i profesjonalnych działań optymalizacyjnych oraz prac nad profilem linkowym witryny – są treści. Sprawnie napisane, odpowiednio sformatowane oraz nasycone słowami kluczowymi teksty mają znaczący wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania. Jak wiadomo, im wyższa pozycja, tym lepsza rozpoznawalność marki i ruch na stronie – a na tym pewnie zależy Ci, jeśli prowadzisz swój biznes. Pozytywnego [...]

ChatGPT – korzyści i zagrożenia

ChatGPT – korzyści i zagrożenia

Jako sztuczna inteligencja ChatGPT został stworzony w celu dostarczenia użytkownikom interakcji z botem, który może pomóc między innymi w analizie danych, tworzeniu treści lub obsłudze klienta. Jednak jak w przypadku każdej technologii, także ta ma swoje ograniczenia. Co to oznacza? Otóż chatbot nie zawsze dostarcza kompletne i prawidłowe odpowiedzi z pełną dokładnością. Warto też pamiętać, że sztuczna inteligencja nie jest w stanie całkowicie zastąpić ludzkiego doświadczenia i wiedzy, więc w niektórych sytuacjach konieczne może okazać się skorzystanie z pomocy [...]

Optymalizacja grafik – wskazówki oraz proponowane narzędzia do poprawy obrazków na stronie

Optymalizacja grafik – wskazówki oraz proponowane narzędzia do poprawy obrazków na stronie

Optymalizacja obrazków stanowi sporą część działań związanych ze stroną internetową. Dlatego też jest to kolejny, zaraz po treściach najważniejszy element, który należy zweryfikować i poprawić na swojej witrynie. Proces ten jest nie mniej istotny w przypadku pozycjonowania sklepów internetowych. Użytkownicy kupują oczami. Warto więc zapewnić im grafiki wysokiej jakości, dopasowane do ich ekranów przeglądania. Chociaż aspekt grafik podczas audytu jest często pomijany, może mieć duży wpływ na widoczność [...]

Czym są słowa kluczowe long tail?

Czym są słowa kluczowe long tail?

Osoby, które kiedykolwiek przeprowadzały analizę słów kluczowych, prawdopodobnie znają określenie long tail, inaczej – zapytania o długim ogonie. Nie każdy jednak wie, czym one tak naprawdę są. Czy zapytania long tail są zawsze mało popularne, składają się z 3-5 słów lub więcej?  Czy rzeczywiście są mniej konkurencyjne? Na pierwszy rzut oka łatwo się pogubić w tym temacie. W tym wpisie spróbujemy dowiedzieć się, czym są słowa kluczowe long tail, jaka jest ich rola w SEO, jak je prawidłowo stosować i jakie błędne przekonania są z nimi [...]