preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*
X

Szanowni Państwo,

informujemy, że z dniem 29 lutego br. Grupa Semergy, w której skład wchodzą spółki: Sunrise System, Artefakt, Grupa TENSE, Semahead i Widzialni.pl, dołączyła do WeNet Group S.A. Dotychczasowe warunki współpracy wynikające z podpisanych umów nie ulegają zmianie. Jednocześnie zapewniamy, że priorytetem naszych działań jest kompleksowa i profesjonalna obsługa naszych Klientów oraz dostarczenie wysokiej jakości rozwiązań dla ich biznesów.     

W przypadku pytań prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.

Zarząd WeNet Group S.A.

Blog

Co to jest slogan reklamowy

Co to jest slogan reklamowy

„Das Auto”, „I’m lovin’ it”, „Ty tu urządzisz”, „Wyższa kultura bankowości” – kojarzycie te sformułowania? Potraficie dopasować je do właściwej marki? Tak właśnie działa slogan reklamowy. To zwięzłe zdanie (lub fraza), które ma przyciągnąć uwagę odbiorców i sprawić, że zapamiętają oni markę lub produkt. Służy więc do budowania wizerunku marki, zwiększania rozpoznawalności produktu oraz przekazywania informacji o korzyściach z niego wynikających. Od hasła reklamowego różni się tym, że marka stosuje go przez długi czas, podczas gdy [...]

Co to jest system CMS i jakie są jego rodzaje?

Co to jest system CMS i jakie są jego rodzaje?

Tworzenie i uaktualnienie stron tworzonych w czystym kodzie HTML może być kłopotliwe, zwłaszcza gdy prowadzisz duży sklep internetowy. Ręczne dodawanie oferowanych produktów, ich zdjęć i opisów może być w takiej sytuacji nie lada wyzwaniem, które będzie wymagało poświęcenia sporo czasu. Jeżeli dodatkowo nie masz umiejętności programistycznych, możesz liczyć się z dodatkowymi kosztami, aby zlecać to firmom zewnętrznym. Z pomocą więc przychodzą systemy CMS mające za zadanie ułatwić moderowanie stron każdej osoby, która chce mieć własną witrynę. Tego, czym [...]

Lokalne SEO – o czym warto pamiętać?

Lokalne SEO – o czym warto pamiętać?

Pozycjonowanie stron internetowych pomaga w łączeniu osób, które są zainteresowane jakimś produktem lub usługą bądź szukają informacji, z przedsiębiorcami i właścicielami stron oferującymi daną usługę lub produkt bądź mającymi informacje. Rodzaj wpisanego przez użytkownika zapytania do wyszukiwarki Google definiuje nie tylko, jak trudna jest fraza czy ile mamy wyników, ale też zasięg frazy – globalny i lokalny. W tym artykule będzie można znaleźć informacje o tym drugim typie zasięgu, [...]

Jak działa marketing partnerski. Miniporadnik

Jak działa marketing partnerski. Miniporadnik

Wprowadzenie do marketingu partnerskiego Marketing partnerski – inaczej marketing relacyjny – jest jednym z najważniejszych narzędzi w świecie marketingu cyfrowego. Polega on na współpracy pomiędzy co najmniej dwoma firmami, w której jedna firma promuje ofertę drugiej, a w zamian otrzymuje prowizję za każdy sprzedany produkt lub usługę. Celem marketingu partnerskiego jest zwiększenie sprzedaży i rozpoznawalności produktów oraz usług poprzez umożliwienie innym firmom lub influencerom, aby stały się ambasadorami marki i polecały ją swoim klientom lub fanom. [...]

Kierunek: SEO copywriting. Proszę wsiadać! Porady dla początkujących

Kierunek: SEO copywriting. Proszę wsiadać! Porady dla początkujących

Zastanawiasz się, czy copywriting to dobry kierunek rozwoju zawodowego? Nie jesteś pewien, od czego zacząć? Nie do końca wiesz, na czym polega praca copywritera? W poniższym wpisie przedstawiamy pięć podstawowych wskazówek, które pomogą Ci postawić pierwsze kroki na drodze rozwoju w obszarze SEO copywritingu. Copywriter, czyli właściwie kto? Copywriter to tak zwany człowiek-orkiestra. Doskonale władający językiem polskim (lub innym, w którym pisze), z jednej strony kreatywny, z drugiej analityczny, wytrwały, cierpliwy, z okiem do detalu… a to zaledwie początek opisu, [...]

Fundamenty SEO copywritingu – lista subiektywna

Fundamenty SEO copywritingu – lista subiektywna

Algorytmy, frazy, marketing, media społecznościowe, grupa docelowa, konwersja, dane, optymalizacja – to zaledwie przykładowe hasła, które kojarzą się z SEO copywritingiem. Pisanie contentu zoptymalizowanego pod wytyczne Google, ale równocześnie tworzonego z myślą o użytkowniku to temat, który można by określić mianem brzucha wieloryba. Zmieści się w nim dużo i o wiele więcej. To jeden z elementów działań marketingu i SEO, systemu naczyń połączonych, który umożliwia promocję marki w sieci i dotarcie do potencjalnych klientów. Tworzenie treści pod SEO to z jednej [...]

Migracja na Google Analytics 4 – informacje dla niezdecydowanych

Migracja na Google Analytics 4 – informacje dla niezdecydowanych

Coraz mniej czasu pozostało do 1 lipca, kiedy to Google wyłączy usługę Google Analytics w wersji Universal. Co się z tym wiąże? Czy GA 4 jest takie straszne? Jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości i dlaczego właściwie nowa wersja narzędzia została nam narzucona? Na te i wiele innych pytań postaram się odpowiedzieć w tym wpisie. Na wstępie tego artykułu chciałbym przypomnieć, że na naszym blogu znajdują się już dwa teksty o Google Analytics 4: Google [...]

O contencie słów klika

O contencie słów klika

96% konsumentów nie ufa internetowym reklamom i automatycznie omija sponsorowane linki wyświetlające się ponad SERP-ami. W sieci szukamy odpowiedzi na pytania, rozwiewamy wątpliwości, liczymy na łatwe rozwiązania. Nie interesują nas treści o zerowej wartości merytorycznej, nieintuicyjne strony internetowe i marki, za którymi nie stoi żadna filozofia. Chcemy konkretów, jesteśmy wybredni – jeżeli coś jest nie tak, po prostu opuszczamy stronę i przeklikujemy się przez kolejne witryny z listy wyników wyszukiwania. Czym jest content? Nie zmienia się jednak fundament, [...]

Serwer FTP a pozycjonowanie

Serwer FTP a pozycjonowanie

Wpisując adres URL w przeglądarce, zazwyczaj nie zdajemy sobie sprawy, skąd się bierze tekst, obrazki lub pliki szablonu graficznego strony. Dostęp do tych wszystkich zasobów jest możliwy dzięki temu, że gdzieś istnieje komputer, który w swojej pamięci przechowuje te dane i je udostępnia na żądanie. Taki komputer nazywany jest serwerem. Najczęściej serwery są używane do publikacji w sieci witryn internetowych. Każda witryna ma inne cele, rozmiar oraz ruch, więc do tych celów będą potrzebne różne serwery. Różnią się one ilością pamięci, funkcjonalnością [...]

Nowy edytor reklam od Google

Nowy edytor reklam od Google

Inżynierowie Google zaprezentowali nowy edytor do zarządzania reklamą płatną za klik Google Ads. Narzędzie jest odświeżone i posiada wiele nowych funkcji. Google Ads Editor w wersji 2.2 pojawił się kilka miesięcy po premierze poprzedniej wersji narzędzia. Nowa wersja to przede wszystkim poprawa szybkości, łatwiejsze planowanie reklam oraz szybszy dostęp do biblioteki zasobów. Od tej wersji aplikacji zmodyfikowane zostało zarządzanie powiadomieniami np. o podłączonych do edytora kontach. Od teraz takie powiadomienia pojawią się w aplikacji. Narzędzie [...]

Landing page – 16 błędów, które wpływają na Twoją konwersję
,

Landing page – 16 błędów, które wpływają na Twoją konwersję

Landing page to strona, która jest stworzona tak, aby przyciągała uwagę użytkowników i prezentowała im najistotniejsze informacje o ofercie przy jednoczesnym zachęceniu do działania. Inaczej nazywa się ją stroną docelową, ma jasno określony cel – konwersję. Wartość, jaką powinna oferować, zależy od naszych potrzeb – może być to po prostu sprzedaż produktu, ale także zebranie zapisów na webinar, pobranie e-booka, zapisanie się do newslettera. Często jest także tworzona na potrzeby kampanii marketingowej do promocji nowego produktu bądź usługi. Poniżej wyjaśniam, [...]

Jak zaprojektować stronę główną
,

Jak zaprojektować stronę główną

Stworzenie strony głównej witryny jest trudnym i wielowymiarowym procesem, który łączy nad jej wyglądem, user experience, tekstami, nawigacją wewnętrzną oraz innymi częściami szablonu. Każda firma i jej strona internetowa jest inna, ale istnieją pewne ogólne wytyczne dotyczące tego, jak powinna wyglądać strona główna serwisu. W tym artykule zastanowimy się, dlaczego strona główna jest tak ważna, jak powinna wyglądać i co powinna zawierać. Cel strony głównej Strona główna to zazwyczaj pierwsza strona, od której użytkownik zaczyna zapoznawanie się ze witryną. [...]