preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*

Blog

Co to jest adresacja kanoniczna i do czego służy?
,

Co to jest adresacja kanoniczna i do czego służy?

Google nie lubi powielania treści – zarówno tych zewnętrznych, umieszczonych na różnych witrynach, jak i wewnętrznych, znajdujących się w obrębie tej samej strony www. Na szczęście w walce z duplikatami wewnętrznymi nie jesteśmy sami – mamy sprzymierzeńca w postaci adresacji kanonicznej. Problem kanoniczności podstron Algorytmy wyszukiwarki Google są wyczulone na powielenia z prostej przyczyny – Google ma za mało zasobów, by indeksować wszystkie strony internetowe. Jeszcze kilka lat temu roboty Google indeksowały możliwie jak największą [...]

Opisy produktowe – jak zachęcić klienta do zakupu
,

Opisy produktowe – jak zachęcić klienta do zakupu

W sklepie internetowym ważne jest nie tylko odpowiednie zaprojektowanie karty produktu, ale także obszerny i wyczerpujący temat opis, który skusi użytkownika do złożenia zamówienia. Tekst opisowy jest potrzebny po to, aby odbiorcy mogli zrozumieć główne cechy produktu i nie musieli szukać informacji na podstronach konkurencji. Dlaczego opisy produktów są ważne Kiedy użytkownik szuka jakiegoś produktu w sieci, nie może go dotknąć, ocenić jego jakości czy go przymierzyć. Opisy mogą w takim przypadku wpłynąć na jego decyzję o zakupie. Tekst na podstronie produktu [...]

Kary od Google – rodzaje, przyczyny, skutki oraz sposoby na zrzekanie się ich

Kary od Google – rodzaje, przyczyny, skutki oraz sposoby na zrzekanie się ich

Pozycjonowanie to długi proces analiz oraz dobierania odpowiednich strategii. Niektórzy jednak czasami próbują pójść na skróty, myśląc, że oszukają przeznaczenie, i wprowadzają działania niezgodne z dobrymi praktykami. Takie decyzje ostatecznie skutkują problemami w postaci filtrów bądź kar nałożonych od Google, przez które pozycje spadną tak samo szybko, jak wzrosły. Może zdarzyć się też, że witryna zupełnie zniknie z wyników wyszukiwania. Za co można otrzymać karę i – przede wszystkim – jak jej uniknąć? Dowiesz się tego z artykułu poniżej. 1.Rodzaje [...]

Identyfikacja wizualna marki – nie możesz o tym zapomnieć

Identyfikacja wizualna marki – nie możesz o tym zapomnieć

Droga do wysokich wyników sprzedażowych – a co za tym idzie – sukcesu marki jest długa i trudna. Jednym z najważniejszych czynników pozwalających osiągnąć zamierzone cele biznesowe jest zaistnienie firmy na stałe w świadomości potencjalnych klientów. Powoduje to konieczność zapewnienia odbiorcy spójnych sygnałów, zarówno informacyjnych, jak i wizualnych na każdym punkcie styku z marką. Jak zatem doprowadzić do sytuacji, w której marka będzie rozpoznawalna? Co zrobić, aby klienci jednoznacznie kojarzyli znaki charakterystyczne brandu z firmą i jej wartościami? Odpowiedzią [...]

Mów do mnie prosto, czyli o plain language
,

Mów do mnie prosto, czyli o plain language

Ma odpowiadać na wszystkie pytania czytelnika, być zrozumiały i zoptymalizowany pod SEO — tekst idealny. Jak projektować intuicyjne, ale wartościowe treści, które zwiększą ruch na Twojej stronie i pomogą w budowaniu zaangażowanej społeczności? Podpowiadamy! Czym jest prosty język? Prosty język, czyli plain language, to sposób komunikacji z masowym odbiorcą. Czytelnik powinien zrozumieć komunikaty zawarte w tekście od razu, po pierwszej lekturze. The Plain Language Action and Information Network termin ten definiuje jako Writing [...]

Nowości w danych strukturalnych

Nowości w danych strukturalnych

Google zaproponował rozszerzenie standardu danych strukturalnych dla ocen produktu o dodatkową funkcjonalność dotyczącą plusów i minusów danego przedmiotu. Inżynierowie Google zauważyli wzrost zapytań o cechy produktu oraz o subiektywne odczucia klientów po jego zakupie. Najczęściej są one prezentowane w formie listy zawierającej plusy i minusy danego produktu. Zmiana standardu w prezentacji danych strukturalnych zapewne nastąpi bardzo szybko. Liczba stron, które zaczną używać nowych pól, szybko się zwiększy – Google oferuje nagrodę za ich użycie w postaci dodatkowego [...]

Język korzyści – czym jest i jak go wykorzystać  tworząc treści na stronę?
,

Język korzyści – czym jest i jak go wykorzystać tworząc treści na stronę?

Każdy biznes dąży do tego, aby być pozytywnie kojarzonym wśród potencjalnych klientów. W tym celu, duży nacisk w zakresie komunikacji, kładzie się na stosowanie metod sugestii i perswazji – języka korzyści. Nie od dzisiaj znane jest powiedzenie, że słowa mają wielka moc - mogą łączyć i dzielić, wywoływać skrajne, zarówno pozytywne, jak i negatywne emocje, które w kontekście biznesowym, przekładają się na decyzje zakupowe. Język korzyści jest tutaj doskonałym sposobem na zwiększenie zainteresowania ofertą, a co za tym idziezwiększeniem sprzedaży. Również w [...]

8 porad, dlaczego powinieneś korzystać z Facebook Pixel
,

8 porad, dlaczego powinieneś korzystać z Facebook Pixel

Z ponad 2,7 miliardami aktywnych miesięcznych użytkowników na Facebooku, Piksel Facebooka powinien być na szczycie listy kontrolnej Twojej strategii social media. To narzędzie analityczne jest niezbędne do analizy wydajności kampanii, dokładnego śledzenia konwersji i retargetowania użytkowników, którzy wykazali zainteresowanie Twoim produktem lub usługą. Monitorując skuteczność kampanii za pomocą danych z Piksela Facebooka, będziesz konsekwentnie doskonalić swój marketing, aby lepiej kierować odbiorców do wyników, które mają większe znaczenie. Zebrałem pięć kluczowych [...]

Co robić, by twoja obecność w social mediach była bardziej zauważalna?
, ,

Co robić, by twoja obecność w social mediach była bardziej zauważalna?

Jeśli jesteś marką, istnieje zerowa szansa, że nie posiadasz obecnie profilu w mediach społecznościowych. Jednak pytani brzmi: ile marek ma aktywną, „kwitnącą” obecność w mediach społecznościowych, a ile z nich po prostu tam jest? Jeżeli twoje kanały nie rozwijają się tak, jak chcesz, musisz najpierw spojrzeć, jak do tej pory je prowadziłeś. Nie można oczekiwać wiele od portali społecznościowych, kiedy publikujesz losowe linki, oznaczasz kilka osób, używasz nieprzemyślanych hashtagów, a Twoją jedyną planem na rozwój jest bycie aktywnym. Tak jak wspomniałem [...]

5 narzędzi które pomogą Ci w zarządzaniu social mediami
, ,

5 narzędzi które pomogą Ci w zarządzaniu social mediami

Szukasz najlepszego oprogramowania do zarządzania mediami społecznościowymi, żeby rozwijać swoją obecność online? Może potrzebujesz lepszego sposobu zarządzania kilkoma profilami mediów społecznościowych jednocześnie, bez marnowania czasu? A może rozwiązania zbudowanego z myślą o zespołach? Niezależnie od sytuacji – dobre oprogramowanie na pewno ułatwi Ci pracę. W tym wpisie blogowym, przedstawię Ci 5 najlepszych narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi. Agorapulse Agorapulse to najlepsze narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi. Posiada [...]

Google potwierdza: Review Update

Google potwierdza: Review Update

W komunikacie opublikowanym za pomocą mediów społecznościowych Google potwierdziło, że obecnie odbywa się kolejna aktualizacja algorytmu – Review Update 4. Jest to już czwarta aktualizacja głównego algorytmu wyszukiwarki Google, która dotyczy opinii o serwisie i usłudze. Tak jak poprzednio jej skutków obawiać się powinni ci, którzy nie dbają o swoją markę w wynikach wyszukiwania. Aktualizacja dostała swoją kodową nazwę: July 2022 Google Product Reviews Update. Algorytm promuje strony witryny, które mają dobre opinie, oraz takie strony produktowe, które posiadają sporo [...]

10 porad jak prowadzić fanpage na Facebooku

10 porad jak prowadzić fanpage na Facebooku

Social media marketing jest z nami już od ponad 15 lat, ciągle się rozwija, a każdy biznes online zmienia swoją strategię, aby być bardziej aktywnym w tym kanale. W ten sposób można zdobyć nowych „fanów”, którzy potem mogą przekształcić się w wiernych klientów kupujących nasz produkt. Pomyśl o swojej stronie na Facebooku lub innej platformie social media jak o pierwszym punkcie kontaktu marki z klientem, gdzie budujesz zaufanie, aby później sprzedaż odbywała się na Twojej stronie internetowej lub poprzez link polecający. Jeśli używasz Facebooka jako narzędzia [...]