
Wykresy widoczności w SEO – co można z nich wyczytać?
Specjaliści z różnych dziedzin na co dzień analizują duże ilości danych. Te przedstawiane są nie tylko w raportach czy tabelach, ale także..

Zmiany w dopasowaniach słów kluczowych w kampaniach w sieci wyszukiwania
Dopasowania słów kluczowych to „core” każdej grupy reklam i każdej kampanii. Od tego, jakie dopasowanie zastosujemy względem konkretnej fr..

Spadek wyświetlanych wyników rozszerzonych w Google
Pod koniec lutego MOZ zauważył, że znacznie spadła ilość pokazywanych w wynikach wyszukiwania tzw. fragmentów rozszerzonych. Spadek jest g..

Kilka słów o HTTP/2
Standardy sieciowe zmieniają się bardzo często. Jedne technologie powstają, a inne kończą swój żywot bardzo szybko. Podczas przeglądania i..

Zmiana w granicach oceny Core Web Vitals
Google wprowadziło zmianę oceny podstawowych parametrów Core Web Vitals, które możemy zobaczyć w Google Search Console. Zmiana jest drobna..

Kanibalizacja słów kluczowych w pozycjonowaniu – czym jest i gdzie jej szukać?
Pozycjonowanie stron w Google to bardzo specyficzne zajęcie. Część czynników, które należy w ramach niego podjąć jest jasna, a część nie. ..

Nowości w Google Maps
Anglojęzyczni użytkownicy informują, że Google rozpoczyna testy nowego sposobu prezentacji danych dotyczących cen hoteli w wynikach wyszuk..

Informacje o wyniku wyszukiwania
Google wprowadza kolejne ulepszenie do strony z wynikami wyszukiwania. Tym razem będzie to specjalna zakładka, która pozwoli użytkownikowi..