preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*
X

Szanowni Państwo,

informujemy, że z dniem 29 lutego br. Grupa Semergy, w której skład wchodzą spółki: Sunrise System, Artefakt, Grupa TENSE, Semahead i Widzialni.pl, dołączyła do WeNet Group S.A. Dotychczasowe warunki współpracy wynikające z podpisanych umów nie ulegają zmianie. Jednocześnie zapewniamy, że priorytetem naszych działań jest kompleksowa i profesjonalna obsługa naszych Klientów oraz dostarczenie wysokiej jakości rozwiązań dla ich biznesów.     

W przypadku pytań prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.

Zarząd WeNet Group S.A.

Blog

On site SEO a off site SEO – czym się różnią?
,

On site SEO a off site SEO – czym się różnią?

Głównym celem pozycjonowania jest poprawa pozycji witryny internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania. Algorytmy wyszukiwarek internetowych stają się coraz bardziej zaawansowane i skomplikowane, co powoduje, że liczba czynników wpływających na postrzeganie strony internetowej przez roboty wyszukiwarek jest coraz większa. W tym artykule spróbujemy przeanalizować, czym się różni optymalizacja on site od optymalizacji off site. Zarówno optymalizacja wewnętrzna, jak i optymalizacja zewnętrzna łączą w sobie działania niezbędne dla dobrego wypozycjonowania [...]

Czym jest evergreen content?
,

Czym jest evergreen content?

Treści znajdujące się w obrębie danej domeny są jednym z najważniejszych czynników, który bezpośrednio wpływa na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Strona, która ma unikalne, w pełni odpowiadające na zapytania użytkownika treści, będzie znajdować się wysoko nawet na najbardziej konkurencyjne frazy kluczowe. Niestety, treści na stronie mogą się zestarzeć lub utracić swoją aktualność. Istnieje jednak jeden rodzaj kontentu, który pozostaje aktualny przez cały czas, niezależnie od pory roku lub bieżących trendów. Mowa o evergreen content. Czym [...]

Jak pisać chętnie udostępniane treści? 11 sprawdzonych porad!

Jak pisać chętnie udostępniane treści? 11 sprawdzonych porad!

Tworzenie angażujących i chętnie udostępnianych przez użytkowników treści jest trudniejsze niż kiedykolwiek. Internet przepełniony jest informacjami, a wiele tematów zostało opisanych już wielokrotnie. Co więcej, większość użytkowników sieci czyta tylko tytuły artykułów (według portalu witrualnemedia.pl aż 44% procent polskich użytkowników czyta tylko nagłówki), a sieci społecznościowe ograniczają zasięgi organiczne postów. Jak więc pośród szumu informacyjnego, tendencji społecznych i olbrzymiej konkurencyjności stworzyć treść, która będzie [...]

Jak sprawdzić adres IP, hosting i serwer strony internetowej?
, ,

Jak sprawdzić adres IP, hosting i serwer strony internetowej?

Czas jest zasobem. Czas to pieniądz. Czas jest związany z prędkością, także z prędkością strony internetowej. To aspekt, na który z roku na rok zwracamy coraz większą uwagę. Dzieje się tak między innymi ze względu na „aktualizację” Core Web Vitals. W tym celu webedeloperzy i pozycjonerzy poprawiają na stronach wszystko, co tylko możliwe: od minifikacji plików, przez optymalizację obrazów, korzystanie z HTTP/2, wdrożenie WebP itp. Jednak czasem przeszkody nie są natury software’owej a na poziomie hardware’a. Może się okazać, że mimo gorszej optymalizacji [...]

Nagłówki H1, H2, H3 w pozycjonowaniu. Jaki mają wpływ na SEO?
,

Nagłówki H1, H2, H3 w pozycjonowaniu. Jaki mają wpływ na SEO?

Czytanie ściany tekstu nie jest niczym przyjemnym. Każdy z nas ma coraz mniej czasu i woli przeskanować tekst przed jego lekturą. Jeszcze lepiej, gdy daną treść „ktoś” przefiltruje i opisze, o czym tak naprawdę jest. Powierzenie tego zadania automatowi może być znacznie bardziej opłacalnym rozwiązaniem, niż powierzenie tego danemu pracownikowi. Brzmi jak marzenie? Nie do końca, jeśli tworzy się wpisy i projektuje podstrony poprawnie korzystając z nagłówków H1-H6! Czym są nagłówki w HTML i jak wyglądają? W języku HTML nagłówki domyślnie [...]

Do czego służą przekierowania stron?
,

Do czego służą przekierowania stron?

Przekierowania stron to sposób na połączenie starego, nieaktywnego adresu URL i jego działającego odpowiednika. Używając jedną linijkę kodu, możemy wskazać takie połączenie i przekierować wszystkich użytkowników wchodzących na nieaktualny adres URL na nową stronę. Podobne połączenia są ważne nie tylko dla użytkowników. Prawidłowe przekierowania wpływają w sposób bezpośredni na SEO strony i każdy specjalista powinien wiedzieć, jak działają podobne przekierowania i jak ich prawidłowo używać, aby nie stracić pozycji i wartości linków zewnętrznych. Czym [...]

Domena z WWW a bez WWW a pozycjonowanie
,

Domena z WWW a bez WWW a pozycjonowanie

Pytanie, jaka wersja domeny – z dopiskiem www czy bez – jest lepsza, często się pojawia w kontekście pozycjonowania. W tym artykule spróbujemy odpowiedzieć na to pytanie. Z punktu widzenia SEO nie ma absolutnie żadnej różnicy czy pozycjonowana domena będzie mieć dopisek www, czy nie. Jest to jedynie kwestia brandingu. Natomiast należy pamiętać o tym, że wszystkie pozostałe wersje witryny muszą być przekierowane lub, jeśli stosowanie przekierowań nie jest możliwe, oznaczone jako duplikaty za pomocą tagów kanonicznych. Jak powstał dopisek www? Do [...]

Social media blog- jak pisać, by zostać usłyszanym?
,

Social media blog- jak pisać, by zostać usłyszanym?

Social media są dla nas elementem codzienności, dziś niemal tak oczywistym jak to, że rano jemy śniadanie. Dla wielu z nas stały się platformą wyrażania opinii, ale również – zarobkowania. Blogerzy przenoszą się na Facebooka i Instagrama, ale nie rezygnują z tworzenia wpisów, robią to tylko w nieco inny sposób. Wszak prowadzenie bloga cały czas wiąże się z masą zalet. Jeśli i Ty postanowiłeś założyć swojego bloga w social mediach, powinieneś odpowiednio się do takiej działalności przygotować. Media społecznościowe kierują się swoimi prawami, [...]

Aktualizacja algorytmu Google – November Spam Update

Aktualizacja algorytmu Google – November Spam Update

Google poinformowało, że został uruchomiony algorytm, którego zadaniem jest obniżanie pozycji dla spamowych wyników wyszukiwania. Aktualizację nazwano: November Spam Update. Aktualizacja algorytmu wyszukiwania została już wdrożona i zaczyna przesiewać dane dla wyników wyszukiwania w różnych krajach i językach. Google poinformowało, że pełny czas pracy tego algorytmu wynosi tydzień. W tym czasie możliwe są skoki pozycji oraz problemy z indeksowaniem nowych treści. Google w swoim komunikacie opublikowanym w serwisie Twitter podkreśla, że listopadowa aktualizacja [...]

Pingwin może celować w całą witrynę

Pingwin może celować w całą witrynę

Pracownik Google John Mueller poinformował, że algorytm Google Pingwin 4.0 może nie tylko dezawuować złe linki prowadzące do strony, ale jednocześnie wpływać na ranking witryny. Dotychczasowe informacje dotyczące kolejnej aktualizacji tego algorytmu sugerowały, że jego zadaniem jest jedynie zignorowanie złych linków prowadzących do strony bez wpływu na jej widoczność czy miejsce w rankingu. Ostanie doniesienia od pracownika Google są jednak inne – Mueller przekazał, że gdy Google Pingwin odnajdzie w witrynie wzorzec nienaturalnych linków przychodzących, [...]

12 kluczowych działań skutecznej promocji wydarzenia
,

12 kluczowych działań skutecznej promocji wydarzenia

Organizacja wydarzeń jest bardzo ważnym elementem działalności wielu branż. Spotkania na żywo bądź w wersji online, które mają przyciągnąć określoną grupę odbiorców, charakterystyczne są dla świata kultury, polityki, edukacji czy biznesu. W Internecie, mediach społecznościowych, radiu czy na słupach ogłoszeniowych codziennie spotykamy się z zapowiedziami wydarzeń artystycznych, festiwali, spotkań z ciekawymi ludźmi czy szkoleń rozwijających określone kompetencje. Dla konsumenta oznacza to szeroki wybór, dla organizatora natomiast – spore wyzwanie. Zastanawiasz [...]

Jak zdobyć subskrybentów newslettera? 7 skutecznych wskazówek
,

Jak zdobyć subskrybentów newslettera? 7 skutecznych wskazówek

Dobra komunikacja z klientem jest kluczem do sukcesu. Zadowolony konsument rozpoznający markę i utożsamiający się z nią, to potencjalne źródło kolejnych konwersji oraz bardzo ważnego elementu marketingu – poleceń wśród rodziny i znajomych. Jednym słowem – nic nie ma takiej wartości, jak klient, który docenia Twoje usługi i opowiada o nich innym. Dróg, które pozwolą skutecznie budować i podtrzymywać dobrą relację z klientem jest wiele. Jedną z nich jest newsletter, będący jednym z najważniejszych narzędzi marketingowych. Na czym polega jego siła? Dlaczego [...]