Kategoria:
Pozycjonowanie - Blog

Do czego służą przekierowania stron?
Przekierowania stron to sposób na połączenie starego, nieaktywnego adresu URL i jego działającego odpowiednika. Używając jedną linijkę kod..

Domena z WWW a bez WWW a pozycjonowanie
Pytanie, jaka wersja domeny – z dopiskiem www czy bez – jest lepsza, często się pojawia w kontekście pozycjonowania. W tym artykule spróbu..

Audyt powielonej treści na stronie internetowej
Duplikacja treści na stronie www zwykle nie zwiastuje niczego dobrego. Jest to sygnał dla Google, że jakość tekstu, a co za tym idzie – ja..

Efekt Pigmaliona a SEO
W ludzkiej naturze leży to, że człowiek codziennie sam siebie zaskakuje. Tajemnice ludzkiego umysłu i psychologii są jeszcze w dużej mierz..

Liczba Millera – co to jest i jaki ma wpływ na SEO?
W świecie nie tylko wirtualnym, ale też rzeczywistym, istnieje wiele zasad i liczb je opisujących. Począwszy od zasady Petera, zasady Pare..

Duplikacja treści – największy wróg SEO
Powielanie treści jest jednym z często spotykanych przykładów błędów znajdowanych w czasie analizy strony internetowej w ramach procesu po..

Wykresy widoczności w SEO – co można z nich wyczytać?
Specjaliści z różnych dziedzin na co dzień analizują duże ilości danych. Te przedstawiane są nie tylko w raportach czy tabelach, ale także..

Kanibalizacja słów kluczowych w pozycjonowaniu – czym jest i gdzie jej szukać?
Pozycjonowanie stron w Google to bardzo specyficzne zajęcie. Część czynników, które należy w ramach niego podjąć jest jasna, a część nie. ..

Page Experience Signals i Core Web Vitals – nowy czynnik rankingowy w wyszukiwarce Google
Na pozycje strony w wyszukiwarce Google wpływ ma wiele czynników. Od pewnego czasu wśród nich coraz częściej pojawiają się te związane z U..

WebP – co to jest?
Większość dzisiejszych serwisów internetowych opiera się o treści wizualne. Niestety, problemem współczesnych stron internetowych jest opt..

Architektura informacji – co to, jak działa na stronach internetowych i jaki ma wpływ na SEO?
Każdego dnia dociera do nas coraz więcej informacji. Jako ogół ludzkości dążymy do stania się społeczeństwem informacyjnym, w którym infor..

Nowe informacje o licencjach obrazów w Google Grafika
Google testuje nowe sposoby na wyświetlanie w wynikach wyszukiwania grafiki informacji o typie licencji przypisanej do danego zdjęcia. Rów..

Czasowe usunięcie adresów z indeksu Google
W Google Search Console pojawiło się niedawno odświeżone narzędzie – Usunięcia. Dzięki niemu możliwe jest czasowe usunięcie z wyników wysz..

Rich Snippets – jak praktycznie podejść do fragmentów rozszerzonych?
Zajmując się pozycjonowaniem strony, warto skupić się nie tylko na czynnikach bezpośrednio wpływających na pozycje. Należy też zwracać uwa..

Crawlowanie, indeksowanie i budżet crawlowania
Każdy, kto choć trochę interesuje się pozycjonowaniem stron internetowych w wyszukiwarce Google i ich optymalizacją, z pewnością niejednok..

Rodzaje fraz kluczowych w SEO
Fraza kluczowa w kontekście pozycjonowania jest niezwykle ważna. Mówimy o doborze fraz, o ich wyszukiwalności oraz o pozycjach konkretnych..

Jak zbudować zaplecze SEO?
Dzisiejszy wpis odpowiada na pytanie jak zbudować własne zaplecze SEO. Z treści artykułu dowiesz się na co zwrócić uwagę budując zaplecza ..

Wady i zalety własnego zaplecza SEO
Oczywistym jest, że każde rozwiązanie ma swoje wady oraz zalety. Zwłaszcza w bardzo szybko zmieniającym się świecie marketingu internetowe..

Zaplecze SEO – co to jest i jak jest zrobione?
Poniższy wpis to pierwsza część naszego cyklu „O zapleczach”. Cykl ten jest serią artykułów, które mają na celu udzielenie przystępnej odp..

Strona na Wix – wady i zalety
Konstruktor stron internetowych Wix jest bardzo popularnym narzędziem do tworzenia przyjaznych dla oka stron www. Postawienie strony-wizyt..

Czym są breadcrumbs i czy są SEO friendly?
Breadcrumbs, inaczej nazywane menu okruszkowym, są ważną częścią niemal każdej „dobrej” strony internetowej. Ich celem jest ułatwienie uży..

Topical Authority – czym jest i jak wpływa na SEO?
Określenie Topical Authority coraz częściej pojawia się w kontekście witryn internetowych. Termin ten nie zawsze nazywany jest „po imieniu..

5 wtyczek do WordPressa wspomagających pozycjonowanie
WordPress cieszy się niesłabnącą popularnością wśród systemów zarządzania treścią. Jako lider tego segmentu jest to system często wybieran..

Strona typu One Page – wady i zalety
One page to witryny, które składają się wyłącznie ze strony głównej i to na niej umieszczona jest cała treść. Wszystkie informacje, które ..