Kategoria:
Pozycjonowanie - Blog

Liczba Millera – co to jest i jaki ma wpływ na SEO?
W świecie nie tylko wirtualnym, ale też rzeczywistym, istnieje wiele zasad i liczb je opisujących. Począwszy od zasady Petera, zasady Pare..

Duplikacja treści – największy wróg SEO
Powielanie treści jest jednym z często spotykanych przykładów błędów znajdowanych w czasie analizy strony internetowej w ramach procesu po..

Wykresy widoczności w SEO – co można z nich wyczytać?
Specjaliści z różnych dziedzin na co dzień analizują duże ilości danych. Te przedstawiane są nie tylko w raportach czy tabelach, ale także..

Kanibalizacja słów kluczowych w pozycjonowaniu – czym jest i gdzie jej szukać?
Pozycjonowanie stron w Google to bardzo specyficzne zajęcie. Część czynników, które należy w ramach niego podjąć jest jasna, a część nie. ..

Page Experience Signals i Core Web Vitals – nowy czynnik rankingowy w wyszukiwarce Google
Na pozycje strony w wyszukiwarce Google wpływ ma wiele czynników. Od pewnego czasu wśród nich coraz częściej pojawiają się te związane z U..

WebP – co to jest?
Większość dzisiejszych serwisów internetowych opiera się o treści wizualne. Niestety, problemem współczesnych stron internetowych jest opt..

Architektura informacji – co to, jak działa na stronach internetowych i jaki ma wpływ na SEO?
Każdego dnia dociera do nas coraz więcej informacji. Jako ogół ludzkości dążymy do stania się społeczeństwem informacyjnym, w którym infor..

Nowe informacje o licencjach obrazów w Google Grafika
Google testuje nowe sposoby na wyświetlanie w wynikach wyszukiwania grafiki informacji o typie licencji przypisanej do danego zdjęcia. Rów..