Przycisk +1 w wynikach wyszukiwania Google

Przycisk +1 w wynikach wyszukiwania Google


Wyniki wyszukiwania zostały zmodyfikowane, a dało się to zauważyć przez pojawiający się przycisk +1. Ale co on oznacza ? To cyfrowy skrót by powiedzieć „to jest naprawdę fajne!”.Wystarczy tylko kliknąć +1, aby polecić stronę. Obecnie przycisk widać po zalogowaniu się na konto Google.

Google przedstawia przykład zastosowania. Zakładamy, że zaplanowana została wycieczka w okolicach Poznania. W momencie wyszukiwania można zobaczyć +1-ki od osób, które zarekomendowały odwiedzaną stronę zaraz obok ofert noclegów. Również w przypadku szukania przepisu kulinarnego zobaczymy +1 od polecających osób.

Więcej informacji przedstawia krótka prezentacja

Korzystanie z +1 rozpocząć można od utworzenia profilu Google. Jeśli już go posiadasz można dokonać aktualizacji. W profilu znajdują się wszystkie zarekomendowane +1-jedynki. Aby z nich korzystać w wynikach wyszukiwania trzeba być zalogowanym na koncie Google.

Anglojęzyczna struktura profilu może początkowa sprawiać trudności, ale Google zapewnia, że wprowadzi wszelkie udogodnienia językowe.

Co +1 oznacza w świecie pozycjonowania ??

Wyniki wyszukiwania powinny dostarczać najlepszych rezultatów, jednak różnią się one korzystając z wyszukiwarki bez zalogowania i po zalogowani. Różnice w odwiedzinach mogą być znaczące. Przycisk +1 może mieć duży wpływ na pozycję strony i podnieć ją o kilka miejsc.

Biorąc pod uwagę rosnąca liczbę portali społecznościowych takich jak Facebook, Twitter, MySpace, przycisk +1 jest ciekawą alternatywą i może przyczynić się do zdobywania nowych znajomych.

Przycisk +1 w wynikach wyszukiwania Google
Ocena

1 Komentarz

Dodaj własny
  1. 1
    Przemek Sztal

    Duże możliwości daje przycisk +1 w połączeniu z warstwą społecznościową Google+. W ten sposób możliwa będzie (jeśli projekt się przyjmie) jeszcze głębsza personalizacja wyników wyszukiwania w oparciu o preferencje naszych znajomych. Własny graf społecznościowy daje o wiele większe pole do popisu niż „wyciąganie” danych, np. z Twittera.

+ Napisz komentarz

Administratorem Państwa danych osobowych jest Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k.
Pełna treść Polityki Prywatności