Raport „Marketing w wyszukiwarkach”


Marketing w Wyszukiwarkach

Wszystkich naszych klientów oraz naszych czytelników zainteresowanych tematyką marketingu w wyszukiwarkach zachęcam do zapoznania się z najnowszym raportem interaktywnie.com pt.”Marketing w wyszukiwarkach”. Pełną wersję raportu można pobrać ze strony Interkatywnie.com Raport – Marketing w Wyszukiwarkach (Dokument PDF, 16 MB).

W towarzystwie opinii szeregu specjalistów w tej tematyce nie mogło zabraknąć oczywiście widzialnych 😉  Mateusz Zyguła z widzialni.pl dzieli się z czytelnikami swoją wiedzą i opowiada  m.in. o sposobach mierzenia efektywności podjętych w wyszukiwarkach działań, sposobach rozliczeń, dozwolonych i zabronionych metodach pozycjonowania oraz różnicach między nimi.

Mateusz Zyguła

Mateusz porusza także kluczowy w naszej branży temat, czyli kwestie rozliczeń i gwarancji osiągnięcia założonych efektów:

„(…)Nie ma w pozycjonowaniu słowa gwarancja. Google to prywatna firma i jeśli jutro zdecyduje się zakończyć działalność lub odwrócić do góry nogami wszystkie wyniki to żadne gwarancje tu nie pomogą, należy jednoznacznie podkreślić: gwarancja, że klient nie zapłaci dopóki efekt nie zostanie osiągnięty nie jest równoznaczna z gwarancją osiągnięcia efektów (…)”

Oczywiście to tylko skrót informacji, które można znaleźć w raporcie. Po więcej zapraszam na stronę interaktywnie.com, skąd, jak wspomniałam powyżej, można pobrać jego pełną wersję.

Raport „Marketing w wyszukiwarkach”
Ocena

+ Nie ma komentarzy

Dodaj własny

Administratorem Państwa danych osobowych jest Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k.
Pełna treść Polityki Prywatności