Spis treści:Określenie celów i grupy docelowejBadanie rynku influencerówOcena autentyczności influencerówWizerunek markiRozmowa i negocjacjeAnaliza wynikówJak wykorzystać potencjał influencer marketingu? Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych sprawia, że znalezienie odpowiednich osób do promocji Twojej firmy może być nie lada wyzwaniem. Kreowanie skutecznych strategii marketingowych coraz częściej opiera się na współpracy z twórcami internetowymi, którzy mają realny wpływ na swoją publiczność. W tym wpisie przyjrzymy się z bliska temu, jak znaleźć odpowiednich […]
Pozycjonowanie fraz
Pozycjonowanie fraz
Pozycjonowanie powoduje, że Twoja strona pojawia się na pierwszych pozycjach wyszukiwarki pod określonymi słowami kluczowymi. Promowanymi słowami kluczowymi powinny być frazy, które najdokładniej określają sprzedawane przez Ciebie towary lub usługi, a dodatkowo są najczęściej wpisywane przez użytkowników wyszukiwarek. To właśnie sprawia, że ze swoją ofertą trafisz tylko do zainteresowanych osób i tylko wtedy, kiedy one tego chcą.
Nie będziemy ukrywać, że umieszczenie strony na pierwszym miejscu w wyszukiwarce wymaga nie lada umiejętności, specjalistycznej wiedzy, znajomości algorytmów wyszukiwarek, profesjonalnego oprogramowania, nieustannego śledzenia poczynań konkurencji oraz stałej kontroli i obrony wywalczonej pozycji. Nie jest to jednak Twój problem. Nie musisz się przejmować nawet doborem słów kluczowych, ponieważ możesz liczyć na profesjonalną pomoc naszego doradcy.
Pozycjonowanie stron internetowych umożliwia wypromowanie konkretnej strony w wyszukiwarkach tak, by osiągała ona pierwsze miejsca wyników. W tym celu prowadzone są ciągłe działania, które można podzielić na cztery etapy:
- analiza strony internetowej klienta — rozpoznanie potrzeb rynkowych, doradztwo i wybór słów kluczowych,
- wstępna optymalizacja — niewidoczne dla ludzkiego oka zmiany w kodzie strony WWW oraz dostosowanie strony do algorytmów wyszukiwarek,
- ciągły proces optymalizacyjny — tworzenie sieci połączeń, analiza działań konkurencji, wdrażanie nowych taktyk optymalizacyjnych, SEO copywriting, udoskonalenie procesu,
- analiza i comiesięczne raportowanie wyników — prowadzenie oceny i statystyki efektywności działań; w zależności od konkurencji na określone słowo kluczowe osiągnięcie pierwszych miejsc w wynikach wyszukiwarki może zająć od dwóch tygodni do kilku miesięcy.
Co zyskujesz, wybierając pozycjonowanie?
To, co aktualnie liczy się najbardziej — widzialność w sieci. Współcześnie internet jest przestrzenią, w której zdobywa się potencjalnych klientów. Wszyscy wiemy, że „czas to pieniądz”, dlatego warto zrobić wszystko, aby osoby zainteresowane naszą ofertą znalazły ją szybko i sprawnie. Dzięki pozycjonowaniu klienci trafią prosto do Ciebie, a nie do Twojej konkurencji.
W osiągnięciu tego celu najważniejszy będzie pierwszy krok — dobrze dobrane słowa kluczowe. Dokonując ich selekcji, należy zwrócić uwagę na dwie kwestie. Pierwszą będzie dostosowanie fraz do oferty biznesowej, drugą — określenie obszaru (miasta lub dzielnicy), z którego chcesz pozyskać klientów. Pamiętaj, że internauci rozpoczynają wyszukiwanie od wpisywania tzw. fraz lokalnych (ma to znaczenie w tzw. pozycjonowaniu lokalnym). Poszukują produktu lub usługi jak najbliżej miejsca zamieszkania. Pomyśl: jeśli dobry mechanik ma swój warsztat w sąsiedztwie Twojego domu, to dlaczego miałbyś szukać innego na drugim końcu miasta?
Wszystkie szczegóły planowanych działań warto jest wcześniej przedyskutować z naszym doradcą, który wskaże najlepszą drogę do zdobycia pozycji lidera, czyli pierwszego miejsca w wyszukiwarkach.
Spis treści:Personalizacja i targetowanieInterpretacja danych na nowym poziomieChatboty i obsługa klientaAutomatyzacja procesów marketingowychPredykcyjne analizy i prognozowanieNowe horyzonty marketingu Innowacje technologiczne stały się nieodłącznym elementem strategii większości firm, zmieniając podejście do komunikacji i interpretacji potrzeb klientów. Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje wiele dziedzin, a marketing nie jest wyjątkiem. To, co jeszcze kilka lat temu wydawało się futurystyczną wizją, dziś staje się rzeczywistością. Sposób, w jaki przedsiębiorstwa budują relacje […]
Spis treści:Czym jest product placement?Dlaczego product placement działa?Przykłady udanego lokowania produktuJak lokować, aby trafić do odbiorców?Określ grupę docelowąPrzemyśl formę i treśćStosuj się do przepisów prawaCzy product placement się opłaca? W pierwszych minutach filmu „Skyfall” James Bond leży w łóżku z półnagą kobietą i pije zimne piwo w zielonej butelce. Setki tysięcy widzów na całym świecie widzą wyraźnie nazwę trunku – Heineken. Przypadek? Nie – product placement. […]