
SEO Copywriting w pigułce
Czym jest SEO copywriting? Jakie znaczniki są najważniejsze w pisaniu tekstów SEO? Ile znaków mieści się w znacznikach meta: title i description
Jeżeli chcecie poznać odpowiedzi na postawione wyżej pytania zachęcam do bliższego przyjrzenia się infografice przygotowanej przez mojego kolegę Michała Chudyszewicza. Jeżeli chcielibyście ją jakoś uzupełnić lub nie zgadzacie się z zamieszczonymi w niej informacjami, prosimy o komentarz. Postaramy się odpowiedzieć na Wasze pytania i rozwiać wątpliwości 🙂
Foto: writtent.com


Myślę, że dobrze przemyśleć sprawę, bo jeśli w seo coś staje się standardem, to już trzeba szukać nowych rozwiązań. Najważniejsza jest jednak treść i jej unikalność – na to trzeba zwrócić szczególną uwagę. No i nie przesycać treści. Resztę można traktować mniej dokładnie.
Pod WP jest do tego genialna wtyczka Yoast. Z jej pomocą nie da się skonstruować złego wpisu pod SEO. No, chyba że ktoś naprawdę „zdolny” 🙂
z tą unikalnością to bajki, Google twierdzi że ma być unikanie, ale nie przeszkadza to plagiatom wskakiwać wysoko
zgadzam sie z przedmowca. ludzkie oko lubi zaskoczenie i nowosc. jesli cos staje sie standardem, staje sie nudne.
Warto trzymać się przedstawionych powyżej zasad, a także pamiętać o tym, że odbiorcą jest człowiek i „nachalną” promocję
widać od razu. Tekst powinien też być spójny i merytoryczny.