preloader

"*" oznacza pola wymagane

Wypełnij formularz. Przygotujemy dla Ciebie bezpłatną wycenę!

*pole wymagane

agree*
Kategoria:

Social Media

Wymiary grafik na Facebooku (2017)

Wymiary grafik na Facebooku (2017)

Jakie są aktualne wymiary grafik na Facebooku? Facebook to aktualnie najważniejsze medium społecznościowe, a zarazem coraz większa platforma reklamowa (przypomnijmy, że w drugim kwartale 2017 firma Zuckerberga po raz pierwszy zarobiła więcej niż Google). Korzystając z serwisu – zwłaszcza w drugim ze wspomnianych aspektów – warto pamiętać o zaleceniach dotyczących rozmiarów zamieszczanych grafik. Jeśli chcemy, aby tworzone przez nas reklamy dobrze prezentowały się wizualnie, a obrazy nie były w [...]

Jak dodać wideo w tle na Facebooku?
,

Jak dodać wideo w tle na Facebooku?

Przykuwająca uwagę zawartość jest kluczowa w utrzymywaniu zainteresowania użytkownika w mediach społecznościowych. W tym pomoże atrakcyjna oprawa i wyróżniające elementy graficzne. Developerzy Facebooka wciąż szukają nowych sposobów, aby ułatwić tworzenie coraz bardziej angażujących i atrakcyjnych profili. Kolejnym krokiem na tej drodze jest wideo w tle. Czy każdy może dodać wideo w tle? Jak większość nowych funkcjonalności na Facebook, ta również nie została od razu oddana do masowego użytku, a jest stopniowo udostępniania kolejnym użytkownikom. Jak sprawdzić [...]

Reklama na Facebooku – przewodnik po kampanii

Reklama na Facebooku – przewodnik po kampanii

Reklamę na Facebooku przeprowadzić może w zasadzie każdy. Nawet ten, kto dysponuje skromnym budżetem. By kampania była jednak skuteczna i efektywna, ważne jest lepsze zaznajomienie z dostępnymi narzędziami i możliwościami reklamowymi udostępnionymi przez giganta mediów społecznościowych. Sprawne działania na Facebooku wymagają dobrego przemyślenia celów kampanii i jej strategii. Każde poczynania prowadzone „na oko” lub bez długofalowego planu, skazane są na porażkę. Umiejętnie zaplanowana [...]

Reklama w social media – czy jej ufamy?

Reklama w social media – czy jej ufamy?

Zaufanie do reklam w mediach społecznościowych deklaruje 1/4 internautów. Reklamy najczęściej zauważamy na Facebooku i YouTube, ale najchętniej klikamy w kreacje na Snapchacie i Periscope. Firma badawcza IRCenter przeprowadziła badanie ilościowe i opublikowała trzecią część podsumowania Social Media 2015. Co pokazały wyniki badań? Reklamom w mediach społecznościowych ufa co czwarty internauta (26%). Odsetek ten zwiększa się do co drugiego internauty, jeśli weźmiemy pod uwagę osoby, które darzą zaufaniem [...]

Snapchat – nowy sposób na dotarcie do klienta
,

Snapchat – nowy sposób na dotarcie do klienta

Snapchat to aplikacja mobilna, która obecnie podbija świat. Zarówno celebryci, blogerzy jak i znane marki, wykorzystują ją do codziennej komunikacji z fanami. Marketingowcy odkrywając jej fenomen znaleźli dobry sposób na dotarcie do potencjalnego klienta. Siłą aplikacji jest jej autentyczność i osobisty charakter. Czym jest Snapchat? Aplikacja mobilna Snapchat powstała w 2011 roku. Od samego początku jej główną zaletą było docieranie do użytkownika w czasie rzeczywistym. Każda osoba zakładająca [...]

Czy Google testuje linki witryny dla filmów na YouTube?
,

Czy Google testuje linki witryny dla filmów na YouTube?

Użytkownicy Google doskonale znają linki do podstron, które często pojawiają się pod pierwszym wynikiem wyszukiwania, szczególnie dla marki lub specjalnej strony internetowej. Dają użytkownikom opcję szybkiego nawigowania, w celu znalezienia interesującej treści, bez konieczności odwiedzania strony głównej. Linki do podstron inaczej linki witryny są użyteczne dla konsumenta i niezwykle ważne dla marki, ponieważ spychają resztę wyników na niższe pozycje, dając domenie pierwsze, [...]

Fanpage czy profil prywatny?

Fanpage czy profil prywatny?

Zakładając stronę firmy na Facebooku, wybieramy jedną z dwóch opcji – albo profil prywatny, albo fanpage. Zanim zaczniemy kreować wizerunek firmy, warto rozważyć oba rozwiązania. Profil prywatny i fanpage pozycjonują się równie dobrze, o ile założone są zgodnie z pewnymi, choć nie zawsze znanymi, zasadami. Dowiedzmy się zatem, która opcja będzie lepsza i co zrobić, aby nasze profile lub fanpage generowały ruch, a przy tym nie zostały zablokowane. Profil prywatny Profil prywatny [...]

YouTube gwoździem do trumny stacji muzycznych
,

YouTube gwoździem do trumny stacji muzycznych

XXI wiek przyniósł nam koniec znanych stacji muzycznych jak MTV czy VIVA, które kiedyś skupiały przed telewizorem rzesze widzów, a dzisiaj próbują ratować resztki dawnej widowni kontrowersyjnymi programami spod znaku reality-show. O tym jak ważny jest content programu i dlaczego nie warto naprawiać tego, co nie jest zepsute, przekonali się na własnej skórze obaj niegdysiejsi giganci rynku, kiedy ich dawna publika przeniosła się do internetu, a konkretniej mówiąc - na YouTube'a. Dzisiaj, prawie dekadę po starcie [...]

YouTube 2013 w Polsce i na świecie

YouTube 2013 w Polsce i na świecie

Na świecie z Internetu korzysta już prawie 2,5 miliarda osób, czyli co trzeci mieszkaniec globu. W Polsce jest 20 mln internautów. Połowa populacji naszego kraju tworzy globalną wioskę internetową. Serial, wiadomości i film – wszystko jest w sieci, a telewizor zmieniamy na komputer. W 2012 roku padły rekordy w sieci. Facebook i YouTube – to miliard użytkowników każdego miesiąca, Twitter – 500 milionów, a Google osiąga wynik 1,2 tryliona wyszukiwań w roku. W Polsce dostęp do internetu ma [...]

Facebook vs Google Plus
,

Facebook vs Google Plus

Kto kogo bardziej lubi? Od 2004 roku Facebook rozprzestrzenia się w błyskawicznym tempie. Jednak Google Plus goni go ze swoją liczną armią programistów doświadczonych w takich projektach jak Buzz. Co nam oferuje Google Plus? Sparks: inaczej pola naszych zainteresowań. Po wpisaniu adresu naszej ulubionej strony w odpowiednie pole, klikamy w nią i możemy uzyskać listę aktualnych informacji. Pokoje wideokonferencyjne: Google Plus pozwala na [...]

Search plus Your World – personalizacja wyników wyszukiwania w Google
,

Search plus Your World – personalizacja wyników wyszukiwania w Google

Wyszukiwanie społecznościowe Google wystartowało w lutym (w Polsce w maju) 2011 roku. Najważniejszym elementem w zakresie wprowadzonych zmian było wplatanie w ogólne wyniki wyszukiwania elementów pochodzących od osób powiązanych w jakiś sposób z korzystającym z wyszukiwarki – a więc od jego znajomych. Google znów wprowadza udogodnienia w zakresie personalizacji oraz wyszukiwania społecznościowego. Tym razem dotyczy to funkcji Search plus Your World, która pozwala jeszcze lepiej personalizować wyniki wyszukiwania [...]