Widzialni.pl na semKRK #8

Widzialni.pl na semKRK #8


9 marca 2018 w Krakowie odbyło się kolejne, ósme już spotkanie z cyklu semKRK w którym uczestniczyliśmy. SemKRK to zjazd specjalistów z branży SEM, na którym można wysłuchać prezentacji na tematy związane z marketingiem internetowym, SEO, analityką internetową czy optymalizacją stron www.

W trakcie wydarzenia można było wysłuchać 6 prezentacji. Każda z nich opowiadała o jednym z aspektów SEM. Podczas prezentacji dowiedzieliśmy się miedzy innymi:

  • jak działają poszczególne modele atrybucji i dlaczego należy odchodzić od standardowego podejścia last click w trakcie analizy kampanii reklamowej w Google Analytics,
  • w jaki sposób przeprowadzać testy A/B za pomocą narzędzia Google Optimize. Jak modelować testy jedno i wielowymiarowe oraz ile powinny trwać,
  • w jaki sposób wykorzystać Google Tag Manager do optymalizacji strony pod SEO oraz jak za jego pomocą wdrażać poszczególne zmiany na stronie,
  • jak przebiega kampania SEO w branży deweloperskiej, w jaki sposób prezentuje się ten rynek i z jakimi problemami zmaga się osoba, która prowadzi takie kampanie,
  • w jaki sposób diagnozować problemy strony związane z javascriptem oraz jak sprawdzać, co jest widoczne dla robotów wyszukiwarek,
  • w jaki sposób sprostać intencjom użytkownika podczas serwowania dla niego treści na naszej stronie www.

W przerwach pomiędzy blokami prezentacji mieliśmy okazję na wymianę poglądów na temat technik pozycjonowania oraz nowinek dotyczących analityki internetowej z innymi uczestnikami konferencji.

Widzialni.pl na semKRK #8
Ocena

+ Nie ma komentarzy

Dodaj własny

Administratorem Państwa danych osobowych jest Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k.
Pełna treść Polityki Prywatności