Prowadzisz firmę w Białymstoku i szukasz sposobu na wypromowanie swojego biznesu?
Popularność kampanii Google Ads
Niegdyś głównymi zabiegami promocyjnymi były ulotki, ogłoszenia w prasie, radiu, telewizji czy widoczne banery w lokalizacji firmy, świadczące o jej obecności. Internet jest obecnie miejscem, gdzie najczęściej wyszukiwane są określone produkty czy usługi. Nic zatem dziwnego, że reklamy w Google to najlepszy sposób na promocje własnego biznesu w sieci. Popularność kampanii Google Ads (wcześniej Google Adwords) rośnie z roku na rok i stanowi, obok pozycjonowania, efektywną metodę na wzrost ruchu na stronie internetowej, co z kolei przekłada się na zwiększenie sprzedaży.
Dzięki odpowiednio skonfigurowanej kampanii
Google Ads można dotrzeć do szerszego grona odbiorców i pozyskać nowych klientów np. za pomocą remarketingu.
Na zwiększenie popularności strony internetowej wpływ mają także prowadzone kampanie Google Ads, czyli system
linków sponsorowanych, wyświetlanych w wynikach wyszukiwania.
Kampanie Google Ads mogą być wyświetlane także w
formie reklamy wideo (na portalu
Youtube) czy w skrzynce odbiorczej
Gmail.
Skuteczna agencja SEM
podejmie się kampanii Google Ads (dawnej adwords) w mieście Białystok, jak i innych zakątkach Polski.
Kampanie Ads, czyli linki sponsorowane w akcji
Pod pojęciem kampanii Google Ads (do niedawna Google Adwords) należy rozumieć specjalny system reklamowy, stworzony przez giganta ze Stanów Zjednoczonych. Taki rodzaj reklam w Google można podzielić ze względu na kilka rodzajów prowadzonych kampanii. Ads mogą występować w formie:
Poprawna konfiguracja
Google Ads
Jakość strony docelowej
CPC (Stawka za klik)
Wymierne korzyści kampanii Ads
Przedsiębiorca, który zastanawia się nad skorzystaniem z możliwości, jakie daje kampania banerowa Adwords, powinien zapoznać się z zyskami, jakie związane są z tego typu działaniami. Decydując się na promocję
linków sponsorowanych główną korzyścią będzie zwiększenie ruchu na stronie internetowej. To z kolei może przełożyć się na większą sprzedaż towarów lub usług, zwłaszcza gdy witryna zawiera cennik proponowanej oferty. Jednocześnie warto pamiętać, że zasięg reklam w Google, częstotliwość ich występowania czy czas aktywności zależny jest od budżetu, jaki przedsiębiorca przeznaczy na te działania.
Strona
internetowa
Odpowiednie
kampanie
Korzyści
* Cennik w tabeli jest przykładowy i może ulec zmianie.