Prowadzisz firmę Gdyni i szukasz sposobu na wypromowanie swojego biznesu?
Kampania Ads – wymierne korzyści
Coraz popularniejszy system reklamowy Google Ads to rodzaj kampanii, który polega na promocji i odpowiednim wyświetlaniu linków sponsorowanych. Mówiąc prościej, reklama w Google, zachęcająca do przejścia na stronę przedsiębiorcy, pojawia się podczas korzystania z zasobów sieci i oddziałuje na użytkownika. Kampania banerowa może przyjmować różne formy, zarówno typowo tekstowe, jak i graficzne (mowa tutaj o reklamach typu display). Najpopularniejsze rodzaje kampanii Google Ads to kampania w sieci wyszukiwania, czyli wyświetlanie linków tekstowych po wpisaniu określonych słów kluczowych w wyszukiwarce.
Dzięki odpowiednio skonfigurowanej kampanii
Google Ads można dotrzeć do szerszego grona odbiorców i pozyskać nowych klientów np. za pomocą
remarketingu.
Na zwiększenie popularności strony internetowej wpływ mają także prowadzone kampanie Google Ads, czyli system
linków sponsorowanych, wyświetlanych w wynikach wyszukiwania.
Kampanie Google Ads mogą być wyświetlane także w
formie reklamy wideo (na portalu
Youtube) czy w skrzynce odbiorczej
Gmail.
Skuteczna agencja SEM
podejmie się kampanii Google Ads (dawnej adwords) w mieście Gdynia, jak i innych zakątkach Polski.
System promocji kampanii Ads
Drugim popularnym sposobem na wykorzystanie reklam w Google jest zamieszczanie ich na stronach internetowych, współpracujących ze sobą w ramach Google Adsense. Ponadto system promocji kampanii Ads (do niedawna Google Adwords) może występować w formie banerów także w serwisie
Youtube czy za pośrednictwem
poczty Gmail. Trudno wskazać jeden, obowiązujący cennik usługi, jaką są kampanie Google Ads. Na ostateczną wysokość budżetu, który powinien przygotować przedsiębiorca, składa się kilka czynników. Wśród najważniejszych znajduje się czas i miejsce wyświetlania linków sponsorowanych.
Poprawna konfiguracja
Google Ads
Jakość strony docelowej
CPC (Stawka za klik)
Konkurencja
Konkurencja
Konkurencja
Cena kampanii banerowej
Kampanie Google Ads (wcześniej Google Adwords) mogą być rozliczane według kilku modeli, odpowiadających za dany zakres działań. Wśród najczęściej stosowanych znajduje się tzw. CPC, czyli cost per click – według niego rozliczenie następuje tylko za faktyczne kliknięcia w baner. Drugim modelem, wykorzystywanym zazwyczaj w kampanii Ads sieci reklamowej jest CPM (cost per mille) i polega on na podawaniu w cenniku ceny tysiąca wyświetleń danej reklamy.
Kampanie Google Ads – oferta dla najbardziej wymagających
Istnieje jeszcze jeden model rozliczenia kampanii Google Ads, czyli CPV (cost per view) i dotyczy ilości wyświetleń banerów w materiałach wideo serwisu Youtube. Nasza agencja proponuje korzystne warunki prowadzenia kampanii banerowej, uwzględniającej oczekiwania i wymagania klienta.
Strona
internetowa
Odpowiednie
kampanie
Korzyści
Działamy na terenie całej Polski
Kompleksowe usługi linków sponsorowanych
Ponad 10-cio letnie doświadczenie
Dobieramy najlepsze rozwiązania, przynoszące pożądane efekty. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i bogatej wiedzy, jesteśmy w stanie wykonać kampanie Google Ads na najwyższym poziomie. Zapraszamy do kontaktu.
* Cennik w tabeli jest przykładowy i może ulec zmianie.