Prowadzisz firmę w Krakowie i szukasz sposobu na wypromowanie swojego biznesu?
Reklama w Google jest najskuteczniejszą formą marketingu
Zajmujemy się wszystkimi działaniami reklamowymi w obrębie stron internetowych, przy czym szczególne miejsce zajmuje kampania w sieci wyszukiwania. Wychodzimy z założenia, że reklama w Google jest najskuteczniejszą formą marketingu, ponieważ linki sponsorowane przyciągają największą grupę odbiorców zainteresowanych konkretną tematyką. Kampanie Google Ads nie są kierowane do przypadkowych internautów – odbiorcami są wyłącznie osoby poszukujące informacji czy usług związanych z naszą działalnością.
Dzięki odpowiednio skonfigurowanej kampanii
Google Ads można dotrzeć do szerszego grona odbiorców i pozyskać nowych klientów np. za pomocą remarketingu.
Na zwiększenie popularności strony internetowej wpływ mają także prowadzone kampanie Google Ads, czyli system
linków sponsorowanych, wyświetlanych w wynikach wyszukiwania.
Kampanie Google Ads mogą być wyświetlane także w
formie reklamy wideo (na portalu
Youtube) czy w skrzynce odbiorczej
Gmail.
Skuteczna agencja SEM
podejmie się kampanii Google Ads (dawnej adwords) w mieście Kraków, jak i innych zakątkach Polski.
Czym jest kampania Ads (dawniej Google Adwords)?
Jest to system reklamowy wyświetlający linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania – to znaczy, że po wpisaniu odpowiednich słów kluczowych, Twoja witryna pojawia się jako jedna z pierwszych na liście. Wpisując hasło: „rowery Kraków” wyszukiwarka podpowie te propozycje, które odpowiadają danemu zapytaniu. Kampania Google Ads polega na działaniach zmierzających do tego, by linki sponsorowane bezpośrednio odnosiły się do Państwa witryny.
Poprawna konfiguracja
Google Ads
Jakość strony docelowej
CPC (Stawka za klik)
Konkurencja
Konkurencja
Konkurencja
Pierwsze kroki kampanii Google Ads
Linki sponsorowane to te objęte działalnością kampanii Ads (dawniej Adwords), przy czym budżet obejmuje wyłącznie faktyczną ilość kliknięć. Właściciele domen płacą wyłącznie za te linki sponsorowane, które zostały otwarte przez internautę. W ten sposób kampanie Google Ads nie generują dodatkowych kosztów i jesteśmy w stanie zaproponować atrakcyjny cennik za usługę, jaką jest reklama w Google.
Przystępując do kampanii Google Ads (poprzednio Google Adwords), należy na początek założyć
konto Gmail – to ono łączy się z kontem Ads, które umożliwia podjęcie działań, do jakich należą także
kampanie banerowe.
Wykorzystując Google Display Network, sieć reklamową zrzeszającą właścicieli witryn, aplikacji czy filmów udostępniających powierzchnie reklamowe, reklamodawcy mają większą szansę dotrzeć do grona potencjalnych odbiorców zainteresowanych daną usługą.
Strona
internetowa
Odpowiednie
kampanie
Korzyści
* Cennik w tabeli jest przykładowy i może ulec zmianie.