Prowadzisz firmę w Poznaniu i szukasz sposobu na wypromowanie swojego biznesu?
Kampania Google Ads pozwala wypromować stronę internetową
Kampania Google Ads pozwala wypromować Państwa stronę internetową, nad czym czuwają specjaliści z agencji Widzialni.pl. Zanim rozpocznie się właściwa kampania Ads (dawniej AdWords) zostaje określony budżet przeznaczony na reklamę w Google, przy czym płaci się wyłącznie za faktyczną liczbę kliknięć w linki sponsorowane, co nie generuje dodatkowych kosztów. Kampanie Ads rozpoczyna się od założenia konta Gmail, które integruje się z kontem Google Ads – to pierwszy krok do podjęcia działań w zakresie reklamy w Google, która szybko przynosi efekty.
Dzięki odpowiednio skonfigurowanej kampanii
Google Ads można dotrzeć do szerszego grona odbiorców i pozyskać nowych klientów np. za pomocą
remarketingu.
Na zwiększenie popularności strony internetowej wpływ mają także prowadzone kampanie Google Ads, czyli system
linków sponsorowanych, wyświetlanych w wynikach wyszukiwania.
Kampanie Google Ads mogą być wyświetlane także w
formie reklamy wideo (na portalu
Youtube) czy w skrzynce odbiorczej
Gmail.
Skuteczna agencja SEM
podejmie się kampanii Google Ads (dawnej adwords) w mieście Poznań, jak i innych zakątkach Polski.
Pozycja w wynikach wyszukiwania
Agencja Widzialni.pl w swojej ofercie zawiera także banery – skuteczne kampanie banerowe dla firm i prywatnych właścicieli domen oraz
Google Display Network – sieć reklamową, która zrzesza właścicieli witryn, aplikacji czy filmów (
reklama na Youtube) udostępniających powierzchnie reklamowe. Kampania w sieci wyszukiwania pozwala osiągnąć wyższą pozycję w wynikach Google. Oznacza to, że po wpisaniu danego hasła w okno wyszukiwarki (np. „architektura Poznań”) internauci zostaną przekierowani do witryn odpowiadających temu zapytaniu, w tym do Państwa strony internetowej. Z racji tego, że użytkownicy odwiedzają zaledwie kilka pierwszych linków, ważna jest pozycja, jaką zajmuje Państwa domena. Specjaliści z agencji Widzialni.pl czuwają nad tym, aby linki sponsorowane jak najskuteczniej kierowały do Państwa witryny, co zwiększy na niej ruch i przełoży się na zarobki.
Poprawna konfiguracja
Google Ads
Jakość strony docelowej
CPC (Stawka za klik)
Konkurencja
Konkurencja
Konkurencja
Reklama w Google – najskuteczniejszy marketing
Kampania Ads (wcześniej AdWords) kierowana jest wyłącznie do potencjalnych klientów zainteresowanych branżą – nie skupiamy się na przypadkowych internautach, ale obieramy taką grupę docelową, która pozwoli wygenerować jak największe zyski. Kampania Ads zaczyna się od określenia właściwych słów kluczowych, które mają bezpośrednio kierować użytkowników do Państwa domeny. Kampanie Google Ads (dawniej Google Adwords) muszą zawierać takie elementy jak: nagłówek (liczący maksymalnie 25 znaków), tekst główny zawarty w dwóch linijkach, z których każda zawiera 35 znaków, adres strony docelowej, do której chcemy dotrzeć z reklamą.
Pierwsze kroki w kampanii Google Ads (dawniej Google AdWords)
Kampania Google Ads daje duże możliwości tworzenia reklamy w Google, którą dostosowuje się do pożądanej grupy docelowej, miejsca i czasu ukazywania się kampanii. Jej zaletą jest fakt, że reklama w Google jest niewymuszona – linki sponsorowane w naturalny sposób kierują internautów do Państwa strony internetowej, odpowiadając na ich potrzeby zawarte w zapytaniu. Reklama w Google jest najskuteczniejszą formą promocji, biorąc pod uwagę, że większość działań marketingowych przenosi się w sferę internetu – to tam użytkownicy szukają informacji oraz interesujących ich produktów. Decydując się na kampanię Google Ads (wcześniej Google Adwords), mają Państwo gwarancję trafności reklamy w Google – zwiększy się ruch na Państwa witrynie, przy czym cennik usługi w agencji Widzialni.pl będzie korzystny.
Strona
internetowa
Odpowiednie
kampanie
Korzyści
* Cennik w tabeli jest przykładowy i może ulec zmianie.