Prowadzisz firmę w Poznaniu i szukasz sposobu na wypromowanie swojego biznesu?

W dzisiejszym świecie, gdzie jest duża konkurencja zarówno na rynku lokalnym, jak i krajowym, trudno jest przebić się ze swoją ofertą. Trzeba szukać alternatywnych sposobów promocji, dzięki którym dotrzemy do jak największej liczby odbiorców zainteresowanych naszymi usługami.
Odpowiedzią jest reklama w Google. Coraz więcej firm z takich miast jak Poznań, Warszawa czy Zabrze, inwestuje w kampanie Google Ads (dawniej Google AdWords) – jest to system, jaki wyświetla linki sponsorowane, a więc te proponowane przez wyszukiwarkę na pierwszym miejscu.

Kampania Google Ads pozwala wypromować stronę internetową

Kampania Google Ads pozwala wypromować Państwa stronę internetową, nad czym czuwają specjaliści z agencji Widzialni.pl. Zanim rozpocznie się właściwa kampania Ads (dawniej AdWords) zostaje określony budżet przeznaczony na reklamę w Google, przy czym płaci się wyłącznie za faktyczną liczbę kliknięć w linki sponsorowane, co nie generuje dodatkowych kosztów. Kampanie Ads rozpoczyna się od założenia konta Gmail, które integruje się z kontem Google Ads – to pierwszy krok do podjęcia działań w zakresie reklamy w Google, która szybko przynosi efekty.

Dzięki odpowiednio skonfigurowanej kampanii Google Ads można dotrzeć do szerszego grona odbiorców i pozyskać nowych klientów np. za pomocą remarketingu.
Na zwiększenie popularności strony internetowej wpływ mają także prowadzone kampanie Google Ads, czyli system linków sponsorowanych, wyświetlanych w wynikach wyszukiwania.
Kampanie Google Ads mogą być wyświetlane także w formie reklamy wideo (na portalu Youtube) czy w skrzynce odbiorczej Gmail.

Skuteczna agencja SEM podejmie się kampanii Google Ads (dawnej adwords) w mieście Poznań, jak i innych zakątkach Polski.

Pozycja w wynikach wyszukiwania

Agencja Widzialni.pl w swojej ofercie zawiera także banery – skuteczne kampanie banerowe dla firm i prywatnych właścicieli domen oraz Google Display Network – sieć reklamową, która zrzesza właścicieli witryn, aplikacji czy filmów (reklama na Youtube) udostępniających powierzchnie reklamowe. Kampania w sieci wyszukiwania pozwala osiągnąć wyższą pozycję w wynikach Google. Oznacza to, że po wpisaniu danego hasła w okno wyszukiwarki (np. „architektura Poznań”) internauci zostaną przekierowani do witryn odpowiadających temu zapytaniu, w tym do Państwa strony internetowej. Z racji tego, że użytkownicy odwiedzają zaledwie kilka pierwszych linków, ważna jest pozycja, jaką zajmuje Państwa domena. Specjaliści z agencji Widzialni.pl czuwają nad tym, aby linki sponsorowane jak najskuteczniej kierowały do Państwa witryny, co zwiększy na niej ruch i przełoży się na zarobki.

Reklama w Google – najskuteczniejszy marketing

Kampania Ads (wcześniej AdWords) kierowana jest wyłącznie do potencjalnych klientów zainteresowanych branżą – nie skupiamy się na przypadkowych internautach, ale obieramy taką grupę docelową, która pozwoli wygenerować jak największe zyski. Kampania Ads zaczyna się od określenia właściwych słów kluczowych, które mają bezpośrednio kierować użytkowników do Państwa domeny. Kampanie Google Ads (dawniej Google Adwords) muszą zawierać takie elementy jak: nagłówek (liczący maksymalnie 25 znaków), tekst główny zawarty w dwóch linijkach, z których każda zawiera 35 znaków, adres strony docelowej, do której chcemy dotrzeć z reklamą.

Pierwsze kroki w kampanii Google Ads (dawniej Google AdWords)

Kampania Google Ads daje duże możliwości tworzenia reklamy w Google, którą dostosowuje się do pożądanej grupy docelowej, miejsca i czasu ukazywania się kampanii. Jej zaletą jest fakt, że reklama w Google jest niewymuszona – linki sponsorowane w naturalny sposób kierują internautów do Państwa strony internetowej, odpowiadając na ich potrzeby zawarte w zapytaniu. Reklama w Google jest najskuteczniejszą formą promocji, biorąc pod uwagę, że większość działań marketingowych przenosi się w sferę internetu – to tam użytkownicy szukają informacji oraz interesujących ich produktów. Decydując się na kampanię Google Ads (wcześniej Google Adwords), mają Państwo gwarancję trafności reklamy w Google – zwiększy się ruch na Państwa witrynie, przy czym cennik usługi w agencji Widzialni.pl będzie korzystny.


Działamy na terenie całej Polski



Kompleksowe usługi linków sponsorowanych



Ponad 10-cio letnie doświadczenie

Rozważnie wykorzystujemy przeznaczony nam budżet, co pozwala osiągnąć jak najwyższą skuteczność – niska cena i profesjonalne podejście to nasza specjalność, jeśli chodzi o kampanie Ads.

Przykładowy cennik* kampanii Google Ads w Poznaniu

Budżet kampanii (netto) Koszt obsługi
1 - 2 000 zł 30%**
2 001 zł - 5 000 zł 25%
5 001 zł - 10 000 zł 20%
Powyżej 10 000 zł ustalenia indywidualne

* Cennik w tabeli jest przykładowy i może ulec zmianie.

** nie mniej niż 300 zł.

Sprawdź cennik kampanii Google Ads w innych miastach:

Wielkopolskie
Dolnośląskie
Zachodniopomorskie
Oceń naszą usługę:
kampanie Google Ads
4.8/5 na podstawie 38 głosów