Prowadzisz firmę w Szczecinie i szukasz sposobu na wypromowanie swojego biznesu?
Reklama w Google
Doświadczenie pokazuje, że internauci odwiedzają głównie kilka pierwszych sugerowanych linków, do których należą linki sponsorowane. Kampania Ads (wcześniej Google Adwords) ma na celu spowodować, aby Państwa witryna znajdowała się w czołówce. W tym celu określamy słowa kluczowe, za pomocą których użytkownicy szukają danej usługi, np. dla kancelarii adwokackiej będzie to „kancelaria Szczecin”. Kampanie Google Ads wymagają założenia konta Gmail oraz określenia, jaki budżet przeznaczymy na działania marketingowe w sieci. Jest to średnia suma, którą wydamy dziennie za liczbę kliknięć w dane linki.
Dzięki odpowiednio skonfigurowanej kampanii
Google Ads można dotrzeć do szerszego grona odbiorców i pozyskać nowych klientów np. za pomocą
remarketingu.
Na zwiększenie popularności strony internetowej wpływ mają także prowadzone kampanie Google Ads, czyli system
linków sponsorowanych, wyświetlanych w wynikach wyszukiwania.
Kampanie Google Ads mogą być wyświetlane także w
formie reklamy wideo (na portalu
Youtube) czy w skrzynce odbiorczej
Gmail.
Skuteczna agencja SEM
podejmie się kampanii Google Ads (dawnej adwords) w mieście Szczecin, jak i innych zakątkach Polski.
Kampania Google Ads na czym polegają?
Kampania Google Ads (do niedawna Google Adwords) zawiera poszczególne elementy: nagłówek liczący maksymalne 25 znaków, tekst główny na dwie linijki zawierający po 35 znaków oraz adres strony docelowej, do której chcemy dotrzeć z reklamą. Jednym z działań prowadzonych przez specjalistów z agencji Widzialni.pl są
kampanie banerowe będące graficzną formą marketingu internetowego – banery zachęcają internautów do odwiedzenia naszej strony internetowej.
Poprawna konfiguracja
Google Ads
Jakość strony docelowej
CPC (Stawka za klik)
Konkurencja
Konkurencja
Konkurencja
Dla zwiększenia popularności
Reklama w Google stanowi jedną z najważniejszych działalności, jakimi zajmuje się agencja Widzialni.pl. To skuteczna kampania promocyjna, której cena zachęca właścicieli firm oraz osoby prywatne prowadzące własną stronę internetową. Kampania Google Ads, czy wchodzące w nią działania Display, pozwalają wypromować się przedsiębiorcom wśród potencjalnych klientów zainteresowanych daną branżą.
Linki sponsorowane kierowane do grupy docelowej
Linki sponsorowane kierowane są wyłącznie do grupy docelowej, która zostaje odpowiednio wyselekcjonowana spośród użytkowników internetu – w ten sposób kampanie Google Ads (wcześniej Google Adwords) docierają do właściwego grona generującego zyski. Kampania Ads to skuteczne narzędzie pozwalające właścicielom domeny dotrzeć do odbiorców, dzięki czemu szybciej rozprowadzą swoje produkty lub zyskają klientów zainteresowanych usługami.
Strona
internetowa
Odpowiednie
kampanie
Korzyści
* Cennik w tabeli jest przykładowy i może ulec zmianie.