Prowadzisz firmę we Wrocławiu i szukasz sposobu na wypromowanie swojego biznesu?

Największą rolę we współczesnym marketingu odgrywa reklama w Google np. pozcyjonowanie – to dzięki niej internauci docierają do konkretnych witryn, które możliwie jak najbardziej odpowiadają ich oczekiwaniom.
Spójrzmy na to z punktu widzenia przeciętnego użytkownika internetu – wpisuje on wybrane hasło w wyszukiwarkę, np. „księgarnia Wrocław”, a Google automatycznie kieruje nas do stron internetowych związanych z danym zapytaniem.

Reklama w Google zwiększa ruch na witrynie

Jedne z pierwszych pozycji zajmują linki sponsorowane, czyli te, które obejmuje kampania Google Ads (dawniej Google Adwords). W następnej kolejności wyświetlają się linki organiczne, czyli te nieobjęte reklamą. Z doświadczenia wiemy, że zwykle odwiedzamy tylko kilka z pierwszych podstron, a więc linki sponsorowane odgrywają tutaj bardzo ważną rolę. Reklama w Google zwiększa ruch na witrynie, a tym samym grono potencjalnych klientów zainteresowanych daną usługą czy produktami.

Dzięki odpowiednio skonfigurowanej kampanii Google Ads można dotrzeć do szerszego grona odbiorców i pozyskać nowych klientów np. za pomocą remarketingu.
Na zwiększenie popularności strony internetowej wpływ mają także prowadzone kampanie Google Ads, czyli system linków sponsorowanych, wyświetlanych w wynikach wyszukiwania.
Kampanie Google Ads mogą być wyświetlane także w formie reklamy wideo (na portalu Youtube) czy w skrzynce odbiorczej Gmail.

Skuteczna agencja SEM podejmie się kampanii Google Ads (dawnej adwords) w mieście Wrocław, jak i innych zakątkach Polski.

Reklama w Google kluczem do sukcesu

Kampanie Google Ads prowadzone są przez specjalistów z agencji Widzialni.pl. To oni ustalają słowa kluczowe, na które skierowana jest reklama w Google. Kampania w sieci wyszukiwania pozwala osiągnąć wyższe wyniki w Google, co generuje ruch na witrynie oraz zwiększa zyski. Przed rozpoczęciem kampanii Ads (wcześniej Adwords) należy założyć konto Gmail – po zintegrowaniu ze sobą obu kont możliwe jest podjęcie działań marketingowych.

Kampanie banerowe

Kampanie banerowe to również nasza specjalność – banery stanowią ważną kwestię, gdy chodzi o kampanie Ads (dawniej Google Adwords) oraz reklamę w Google.

Cennik usług Google Ads

Cena za kampanie Google Ads (do niedawna Google Adwords) obejmuje tylko te linki sponsorowane, które zostały otwarte przez internautów. Budżet dotyczy wyłącznie faktycznej ilości kliknięć i ustalany jest z każdym klientem indywidualnie.


Działamy na terenie całej Polski



Kompleksowe usługi linków sponsorowanych



Ponad 10-cio letnie doświadczenie

Reklama w Google znacznie zwiększa szansę na podniesienie pozycji w wynikach wyszukiwania. Linki sponsorowane stają się właściwym medium, dzięki któremu internauci docierają do naszej witryny i zapoznają z naszą ofertą.

Przykładowy cennik* kampanii Google Ads we Wrocławiu

Budżet kampanii (netto) Koszt obsługi
1 - 2 000 zł 30%**
2 001 zł - 5 000 zł 25%
5 001 zł - 10 000 zł 20%
Powyżej 10 000 zł ustalenia indywidualne

* Cennik w tabeli jest przykładowy i może ulec zmianie.

** nie mniej niż 300 zł.

Sprawdź cennik kampanii Google Ads w innych miastach:

Dolnośląskie
Lubuskie
Opolskie
Oceń naszą usługę:
kampanie Google Ads
4.6/5 na podstawie 12 głosów