Prowadzisz firmę we Wrocławiu i szukasz sposobu na wypromowanie swojego biznesu?
Reklama w Google zwiększa ruch na witrynie
Jedne z pierwszych pozycji zajmują linki sponsorowane, czyli te, które obejmuje kampania Google Ads (dawniej Google Adwords). W następnej kolejności wyświetlają się linki organiczne, czyli te nieobjęte reklamą. Z doświadczenia wiemy, że zwykle odwiedzamy tylko kilka z pierwszych podstron, a więc linki sponsorowane odgrywają tutaj bardzo ważną rolę. Reklama w Google zwiększa ruch na witrynie, a tym samym grono potencjalnych klientów zainteresowanych daną usługą czy produktami.
Dzięki odpowiednio skonfigurowanej kampanii
Google Ads można dotrzeć do szerszego grona odbiorców i pozyskać nowych klientów np. za pomocą
remarketingu.
Na zwiększenie popularności strony internetowej wpływ mają także prowadzone kampanie Google Ads, czyli system
linków sponsorowanych, wyświetlanych w wynikach wyszukiwania.
Kampanie Google Ads mogą być wyświetlane także w
formie reklamy wideo (na portalu
Youtube) czy w skrzynce odbiorczej
Gmail.
Skuteczna agencja SEM
podejmie się kampanii Google Ads (dawnej adwords) w mieście Wrocław, jak i innych zakątkach Polski.
Reklama w Google kluczem do sukcesu
Kampanie Google Ads prowadzone są przez specjalistów z agencji Widzialni.pl. To oni ustalają słowa kluczowe, na które skierowana jest reklama w Google. Kampania w sieci wyszukiwania pozwala osiągnąć wyższe wyniki w Google, co generuje ruch na witrynie oraz zwiększa zyski. Przed rozpoczęciem kampanii Ads (wcześniej Adwords) należy założyć konto
Gmail – po zintegrowaniu ze sobą obu kont możliwe jest podjęcie działań marketingowych.
Poprawna konfiguracja
Google Ads
Jakość strony docelowej
CPC (Stawka za klik)
Cennik usług Google Ads
Cena za kampanie Google Ads (do niedawna Google Adwords) obejmuje tylko te linki sponsorowane, które zostały otwarte przez internautów. Budżet dotyczy wyłącznie faktycznej ilości kliknięć i ustalany jest z każdym klientem indywidualnie.
Strona
internetowa
Odpowiednie
kampanie
Korzyści
* Cennik w tabeli jest przykładowy i może ulec zmianie.