Kampania w wyszukiwarce Google spowoduje, że Twoje reklamy pojawią się ponad wynikami wyszukiwania, po wpisaniu przez użytkownika terminu związanego z jednym z Twoich słów kluczowych. Reklama wyświetlana jest w formie boksu tekstowego dopasowanego treścią do specyfiki kampanii.
Możesz wybrać dziesiątki, setki lub tysiące słów kluczowych! Sam decydujesz, kto będzie odbiorcą Twojej reklamy, jaki będzie jej zasięg i czas trwania, a przede wszystkim budżet. Nie ograniczamy Cię w żaden sposób. Płacisz tylko jeśli ktoś kliknie w reklamę. Naszym zadaniem będzie wybór słów kluczowych, które będą najbardziej rentowne dla Twojej firmy.
Nasi certyfikowani specjaliści systemu Google AdWords zajmą się przygotowaniem odpowiednich treści, tak by działały jak magnes na Twoich klientów!
W trakcie oczekiwania na efekty w wynikach organicznych, kampania linków sponsorowanych staje się znakomitym uzupełnienie usługi pozycjonowania. Wieloletnie doświadczenie wykazuje, że równoczesne prowadzenie kampanii SEO i AdWords znacząco poprawia jej skuteczność w wyszukiwarkach.