Reklama w poczcie Gmail
Jednym z najpopularniejszych serwisów pocztowych jest Gmail. Jego potencjał i zasoby możesz wykorzystać, realizując kampanię bezpośrednio w skrzynkach pocztowych użytkowników. Ta nowoczesna usługa zwana Google Sponsored Promotions (GSP) pozwoli precyzyjnie kierować reklamę do spersonalizowanej grupy odbiorców, którzy każdego dnia używają poczty Gmail. Reklamy GSP mają ogromny zasięg, ponieważ wyświetlają się na każdym urządzeniu, dostosowując się do niego. Są też bardzo często otwierane przez potencjalnych klientów.
Jak wygląda GSP?
Reklama w poczcie Gmail wyświetla się na samej górze listy wiadomości w zakładce OFERTY jako nieprzeczytany e-mail.
Po otwarciu rozwija się do pełnych wymiarów e-maila. Może zawierać obrazy, wideo oraz tekst. Po kliknięciu przekierowuje na Twoją stronę docelową.
Dzięki reklamom w Gmailu, dotrzesz do pożądanych przez siebie klientów. Pomocne w tym będą zaawansowane kryteria kierowania, opierające się na analizie poczty użytkowników. Uwzględniają one m.in.:
- zainteresowania użytkowników (na podstawie słów kluczowych z e-maili),
- ich płeć, wiek, lokalizacje,
- grupę zawodową,
- kontekst wiadomości (system analizuje słowa kluczowe w ostatnio otrzymanych e-mailach),
- urządzenia, z których korzystają użytkownicy,
- działania konkurencji (inne otrzymywane wiadomości reklamowe),
- domeny (subskrybenci newslettera).
Wyświetlaj reklamy w skrzynkach GMAIL
Dzięki reklamie w Gmailu zbudujesz swój wizerunek i podniesiesz świadomość marki. Wzmocnisz relacje ze swoimi obecnymi klientami. Precyzyjnie i ciekawie skierowane komunikaty trafią do zainteresowanych odbiorców, a to spowoduje zwiększenie sprzedaży. Wystarczy, że prześlesz przydatne dla nich reklamy. Dzięki zgromadzeniu bardzo dokładnych danych, poznasz upodobania swoich klientów i zaplanujesz kolejne, skuteczne działania reklamowe.