Skuteczne pozycjonowanie stron WWW

Nie miej wątpliwości: pozycjonowanie to współcześnie absolutna podstawa w procesie promowania strony internetowej. Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania sprawi, że Twoja witryna zostanie dostrzeżona przez potencjalnych klientów. W jaki sposób cieszyć się tym efektem? Powierzając pozycjonowanie strony profesjonalnej agencji SEO/SEM.

Widzialni.pl to zespół doświadczonych profesjonalistów w tej dziedzinie, który zapewnia m.in.:

Nielimitowaną ilość fraz kluczowych

Dynamicznie dobierane nieograniczone ilości fraz kluczowych w całym okresie współpracy dla zapewnienia znaczącego i stałego wzrostu widoczności serwisu internetowego. Frazy odpowiadające na potrzeby i oczekiwania Internautów bez limitu dla Twojej strony internetowej.

Kompleksowe działanie

Kompleksowe działanie

Szeroki wachlarz usług (Pozycjonowanie, Google Ads, Facebook Ads, optymalizacje, audyty, szkolenia) umożliwia szybkie uzyskanie zwrotu z inwestycji. Dywersyfikacja kanałów reklamowych to także wysoki poziom bezpieczeństwa i większe możliwości dotarcia do Klienta.

Zwiększenie ruchu organicznego

Maksymalne wykorzystanie potencjału strony internetowej pozwala uzyskać wzrost ruchu w organicznych wynikach wyszukiwania. Zwiększona widoczność wywołuje większy ruch organiczny, który ma duże szanse przełożyć się na wzrosty przychodów.

Poprawa widoczności strony w sieci

Poprawę widoczności strony w sieci

Skutecznie zwiększamy widoczność stron internetowych, od niewielkich, jednostronicowych witryn, po rozbudowane serwisy e-commerce. Zwiększaj z nami widoczność swojej strony internetowej, wyprzedzaj konkurencję i zdobywaj nowych Klientów.

Co musisz wiedzieć na temat pozycjonowania stron WWW?

Jako profesjonalna agencja jesteśmy skoncentrowani na utrzymywaniu dobrej komunikacji z naszymi klientami. Nie pozostawimy Cię więc bez odpowiedzi na podstawowe pytania, a także wyjaśnimy wszystkie zawiłości związane z tematyką SEO. Co to jest i z jakich elementów się składa pozycjonowanie? A co najważniejsze: jakie korzyści ze sobą niesie? Postaramy się rozwiać Twoje wszelkie wątpliwości.

Co to jest pozycjonowanie?

Każdy właściciel firmy, sklepu internetowego czy bloga marzy o tym, aby jego strona znalazła się na najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania Google’a. To właśnie dla nich skierowana jest usługa pozycjonowania, która obejmuje szereg działań optymalizacyjnych na stronie (tzw. SEO), jak i poza nią (mających na celu poprawienie widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania). Profesjonalne przeprowadzenie tego procesu skutkuje zwiększeniem ruchu na stronie, co może przełożyć się na wzrost potencjału sprzedażowego.

W trakcie pozycjonowania stron WWW specjaliści muszą uwzględnić około 200 różnych czynników, które algorytmy Google biorą pod uwagę w trakcie oceny i ustalania pozycji danego serwisu. Skuteczność działań uzależniona jest również od stworzenia indywidualnej strategii, która oparta jest na aktualnej analizie oraz optymalizacji witryny.

Z tego powodu musisz pamiętać, że skuteczne pozycjonowanie jest wieloetapowym i ciągłym procesem, który wymaga odpowiednich nakładów czasu i systematycznej pracy. W jego trakcie specjaliści muszą stale monitorować zmieniające się czynniki (w tym aktualizacje algorytmów oraz działania konkurencji), aby osiągnąć, a następnie utrzymać wysoką pozycję Twojej witryny.

Podstawowe zalety skorzystania z usług SEO/SEM

Podstawowe zalety skorzystania z usług SEO/SEM

Wysoki potencjał w pozyskaniu nowych klientów

Obecnie z wyszukiwarki internetowej korzystają niemal wszyscy, przez co skuteczne pozycjonowanie stanowi kluczowy element w trakcie poszerzania grona swoich klientów. Co więcej, według danych z 2017 roku opublikowanych przez Gemius aż 97% polskich internautów kieruje swoje zapytania do wyszukiwarki Google. Odpowiednia widoczność w jej rankingach pozwoli Ci docierać do nieograniczonej liczby odbiorców.

Dotarcie do określonej grupy docelowej

Dotarcie do określonej grupy docelowej

Profesjonalne pozycjonowanie sprawia, że stronę odwiedzają osoby, które są rzeczywiście zainteresowane skorzystaniem z Twojej oferty. W przeciwieństwie do tradycyjnych metod marketingowych nie ma tu miejsca na nachalny przekaz reklamowy. To internauta w trakcie korzystania z Google określa, czego szuka. Jeśli w pole wyszukiwarki wpisze np. frazę “fizjoterapeuta Kraków”, to trafi on na dobrze wypozycjonowaną stronę i istnieje duże prawdopodobieństwo, że skorzysta właśnie z oferty tego specjalisty.

Nieograniczona przestrzeń reklamy

Nieograniczona przestrzeń reklamy

W przeciwieństwie do reklamy w telewizji czy w gazecie itp. promowanie w sieci nie ma żadnych granic. Za sprawą pozycjonowania strony w Google możesz docierać do odbiorców z różnych zakątków kraju czy świata, rozszerzając tym samym swoją ofertę na rynki międzynarodowe.

Zwiększenie zaufanie i budowa silnego wizerunku marki

Zwiększenie zaufania i budowa silnego wizerunku marki

Jeśli Twoja strona pojawia się często w wynikach wyszukiwania, jest to znak dla Twojego potencjalnego klienta/kontrahenta, że jest ona godna zaufania. Wysoka pozycja w rankingu, za sprawą usług SEO, wpływa korzystanie na sposób odbierania danej marki i budowę jej silnego wizerunku.

Przewaga nad konkurencją

Przewaga nad konkurencją

Czy wiesz, że według danych zaprezentowanych przez advancedwebranking.com ponad 90% ruchu generowanego jest na witryny, które wyświetlają się na pierwszej stronie wyników Google’a? Pozostaw zatem swoją konkurencję w tyle, osiągając wyższą pozycję w rankingu. Za sprawą skutecznego pozycjonowania, a co za tym idzie: większej widoczności, masz szansę docierać do szerokiego grona odbiorców.

Relatywnie niskie koszty promocji

Relatywnie niskie koszty promocji

W porównaniu z przekazem reklamowym w alternatywnych źródłach, takich jak m.in. telewizja czy radio, usługi pozycjonowania okazują się przystępnym cenowo rozwiązaniem. Ponadto, zyskujesz promocję o szerokim zasięgu, która nie jest ograniczona czasowo i trafia skutecznie do określonej grupy odbiorców.

Proces pozycjonowania stron www - co obejmuje?

Z pewnością spotkałeś się z twierdzeniem, że posiadanie strony internetowej to obecnie podstawa. Bez działań z zakresu SEO nie będzie ona jednak widoczna dla Twojej potencjalnej grupy odbiorców. Marzeniem niejednego właściciela serwisu jest osiągnięcie wysokiej pozycji w rankingu. Musisz jednak zdawać sobie sprawę, że pozycjonowanie stron internetowych jest niezwykle złożonym i wieloetapowym procesem, z kolei konkurencja witryn jest w tym zakresie naprawdę wysoka. Warto zatem powierzyć to zadanie profesjonalnej agencji SEO/SEM, która pomoże Ci osiągnąć zamierzone cele.
Skuteczność naszych działań opiera się na doświadczeniu i znajomości poszczególnych etapów procesu pozycjonowania strony w Google. Oto najważniejsze z nich:

Jednym z najważniejszych etapów jest szczegółowa analiza i dobór słów kluczowych, na które Twoja strona powinna znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania. Dopasowanie odpowiednich fraz do oczekiwań Twoich potencjalnych klientów/kontrahentów sprawi, że coraz więcej internautów będzie odwiedzać Twoją stronę. Ponadto, aby zapewnić Ci właściwą przewagę, specjalista SEO w trakcie doboru fraz kluczowych przeanalizuje również działania konkurencji.

Pod pojęciem tym kryje się szczegółowa analiza, ocena i weryfikacja Twojej strony pod kątem algorytmów wyszukiwarki. Nasi doradcy SEO przyjrzą się dokładnie poprawności wykonania witryny (m.in. struktury, kodu), a także jakości zawartych na niej treści, profilu linkowego i wielu innych elementów. W rezultacie będą oni mogli zaprojektować dla Ciebie odpowiednią strategię pozycjonowania serwisu oraz zaplanować przebieg kolejnych działań.

W oparciu o dokonany audyt SEO oraz zestaw fraz kluczowych nadchodzi czas na przygotowanie unikalnych i odpowiednio zoptymalizowanych treści. Stworzenie i opublikowanie wartościowego contentu to ważny sygnał dla Google’a, że użytkownik znajdzie na danej stronie przydatne informacje. Wysokiej jakości treści wpływają również pozytywnie na wzrost zaufania ze strony Twoich odbiorców.

Na tym etapie nasi specjaliści wprowadzą wszelkie zmiany, które zostały zaplanowane w trakcie audytu SEO. Optymalizacja strony internetowej, uwzględniająca wybrany zestaw fraz kluczowych, jest procesem cyklicznym. Nasi eksperci na każdym etapie pozycjonowania serwisu muszą reagować na zaistniałe zmiany czy potrzeby.

Jak już zapewne wiesz, skuteczne pozycjonowanie to skomplikowany proces, który obejmuje szereg działań na stronie (on-site), ale także poza nią (off-site). Wśród drugiej grupy z pewnością należy wspomnieć o procesie link building, a więc o promowaniu strony na zewnętrznych witrynach poprzez linkowanie. Jeśli linki pochodzą ze stron cieszących się dużym zaufaniem, wpłynie to korzystnie na pozycję Twojego serwisu. W skutecznej budowie profilu linkowego pomaga nam prowadzenie autorskiego zaplecza pozycjonerskiego.

Jak widać SEO to nie jednorazowe działanie, ale złożony proces. Dlatego każdego dnia dokonujemy analizy pozycji Twojej strony, a tym samym oceny efektywności naszych działań. Stała kontrola statystyk umożliwia nam zaplanowanie kolejnych prac pozycjonerskich.

Jedyną pewną kwestią w przypadku firmy Google są ciągłe zmiany. Jej specjaliści każdego dnia pracują nad udoskonaleniem algorytmów, które biorą udział w ocenie i ustalaniu rankingów stron internetowych. Niemal codziennie dochodzi do mniejszych lub większych aktualizacji (m.in. RankBrain, Koliber, Panda czy BERT), na które nasi specjaliści SEO muszą stale reagować.

Jakie strony można pozycjonować?

Bez względu na to, jaką funkcję pełni Twoja strona internetowa, możesz śmiało wystartować w wyścigu o wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Nie ma znaczenia, czy dopiero zaczynasz prowadzić swoją działalność, czy też jesteś właścicielem dużego i dobrze prosperującego przedsiębiorstwa. Za sprawą rzetelnej analizy nasze usługi SEO będą dopasowane do tematyki i branży, w ramach której zamierzasz się promować. Na skuteczność zaplanowanych działań wpływa przede wszystkim właściwa budowa i optymalizacja techniczna. W efekcie nasze usługi pozycjonowania mogą dotyczyć:

  • firmowych stron internetowych
  • blogów
  • sklepów internetowych
  • rozmaitych portali
  • porównywarek cenowych
  • serwisów aukcyjnych

Jakie efekty daje pozycjonowanie strony internetowej?

Mając na uwadze złożoność procesu, jakim jest pozycjonowanie stron www, musisz pamiętać, że pojawienie się pierwszych efektów zależy od wielu czynników. Podstawą sukcesu jest skorzystanie z usług doświadczonej agencji SEO/SEM, która ułoży dla Ciebie indywidualną strategię. W zależności od dynamiki zmian oraz konkurencji na określone słowa kluczowe, osiągnięcie zamierzonych rezultatów może potrwać od kilku do kilkunastu miesięcy. Warto jednak uzbroić się w cierpliwość, zważając na efekty, które są skutkiem tych strategicznych działań, a mianowicie:

Wzost widoczności strony w wyszukiwarce

Wzost widoczności strony w wyszukiwarce - narzędzie Senuto

Zwiększenie wartościowego ruchu w witrynie

Zwiększenie wartościowego ruchu organicznego w witrynie - Google Analytics

Skuteczne pozycjonowanie w Google

Nie ma wątpliwości, że Google jest najczęściej wybieraną wyszukiwarką wśród polskich internautów. Według danych Gemius jej udział w tym rynku wynosi aż 97%, dzięki czemu każdego dnia korzysta z niej miliony użytkowników. Za pomocą tej wyszukiwarki Twoi potencjalni klienci wyszukują informacji na temat produktów czy usług.

Skuteczne pozycjonowanie w Google

Jak zbudowane są wyniki wyszukiwania Google -
pozycjonowanie organiczne czy linki sponsorowane?

Gdy użytkownik wpisuje w pole wyszukiwarki swoje zapytanie, automatycznie wyświetla mu się lista stron tzw. SERP-ów, które najtrafniej odpowiadają poszukiwanemu hasłu. Wygenerowane przez wyszukiwarkę wyniki można podzielić na 2 rodzaje:

SERP-y są stale optymalizowane przez specjalistów Google, aby jak najtrafniej odpowiadały potrzebom użytkowników. Co ciekawe, można wyróżnić około 20 różnych rodzajów wyników, w tym treści z YouTube czy mapy.

Co wpływa na ranking Google?

Jak już zapewne wiesz, Google wykorzystuje około 200 różnych czynników w swoim algorytmie pozycjonującym. To właśnie one wpływają na kolejność, w której po zapytaniu internauty, wyświetlane są strony internetowe. Do czynników tych można zaliczyć m.in.:

  • wiek i historię domeny,
  • dopasowanie fraz kluczowych (do oferty biznesowej, ale i obszaru tzw. pozycjonowanie lokalne),
  • jakość linków wychodzących i przychodzących,
  • autorytet domeny,
  • jakość i długość treści,
  • prędkość wczytywania treści strony HTML i wiele innych.

Jednocześnie musisz pamiętać, że Google nie dzieli się wszystkimi szczegółami w zakresie działania algorytmu. Oficjalne publikacje firmy dotyczą wskazówek dla webmasterów lub odnoszą się jedynie do sposobów tworzenia stron zgodnie z zasadami wyszukiwarki. Z tego względu, warto skorzystać z pomocy doświadczonych specjalistów SEO, którzy na bieżąco śledzą wszelkie aktualizacje algorytmu.

Czy powinieneś skorzystać z usług SEO?

Twoja konkurencja zajmuje wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania? Jeśli tak, to bez wątpienia zdecydowała się skorzystać z usług SEO. Co zatem powstrzymuje Cię przed podjęciem takiej samej decyzji? Pozycjonowanie stron internetowych jest obecnie jedną z najskuteczniejszych form promocji, zwłaszcza w sytuacji, gdy:

  • zamierzasz zwiększyć ruch na swojej stronie,
  • pragniesz wzmocnić wizerunek swojej marki w branży,
  • startujesz z nowym biznesem,
  • planujesz rozwój swojej firmy (na rynku lokalnym, krajowym czy globalnym),
  • zamierzasz rozszerzyć działalność swojego sklepu o sprzedaż online,
  • stawiasz na długoterminowe i przemyślane strategie,
  • korzystasz już z innych form promocji w internecie (np. linki sponsorowane).

Zastanów się, jak często korzystasz z wyszukiwarki Google? Ile razy za jej pomocą szukałeś informacji o produkcie, recenzji usług czy danych kontaktowych do firm? Większość (około 97%) Twoich potencjalnych klientów również z niej korzysta. Warto więc, aby Twoja strona była widoczna w jej wynikach.

Jak wygląda pozycjonowanie w Widzialni.pl?

Nasza agencja to zespół doświadczonych ekspertów SEO, który pracował z wieloma stronami o różnorodnej tematyce. Co to oznacza dla Ciebie? Dzięki temu znacznie szybciej dopasujemy dla Twojej witryny zestaw słów kluczowych, skutecznie przeprowadzimy jej optymalizację, a także zaplanujemy strategię budowania profilu linków.

W swoich działaniach kierujemy się indywidualnym podejściem do klienta na każdym etapie pozycjonowania. Prace związane z tym procesem możemy podzielić na:

działania on-site

obejmują wszelkie prace optymalizacyjne przeprowadzone na stronie, które mogą przełożyć się na zmianę jej wyglądu czy jakości kodu źródłowego (np. optymalizacja treści, grafik, budowy adresów URL itp.).

działania off-site

obejmują wszelkie prace realizowane poza stroną i mające za zadanie zwiększyć jej widoczność w wyszukiwarce (np. link building, rozmaite działania w ramach content marketingu).

analityka internetowa

poszukiwanie i analiza informacji o użytkownikach danej strony, które okazują się kluczowe w trakcie planowania kolejnych działań SEO.

Optymalizacja treści

Nie od dzisiaj wiadomo, że Google w pierwszej kolejności stawia na potrzeby użytkownika. Kolejne aktualizacje algorytmu udowadniają, że jednym z najważniejszych działań jest tworzenie merytorycznych i unikalnych treści, które będą przydatne i ciekawe dla internautów. Dlatego nasz zespół dokłada wszelkich starań, aby opublikowane na Twojej stronie treści spełniały wszystkie wymogi, a tym samym przyczyniły się do skutecznego pozycjonowania strony w Google.

W trakcie analizy i optymalizacji treści bierzemy pod uwagę wszelkie czynniki, które mogą wpłynąć na pozycję Twojej witryny:

  • unikalność,
  • jakość (pod względem merytorycznym i językowym),
  • długość,
  • poziom czytelności i zastosowanie nagłówków (odpowiednie formatowanie tekstów SEO),
  • odpowiednie nasycenie frazami kluczowymi.

Optymalizacja linków

Kolejnym ważny elementem pozycjonowania jest link building, czyli pozyskiwanie wysokiej jakości odnośników o naturalnym profilu. Z chwilą wprowadzenia algorytmu Pingwin w 2013 roku stało się ono jednym z najtrudniejszych etapów procesu. Od tego momentu Google zwraca uwagę na pochodzenie i rodzaj odnośników, które prowadzą do Twojej strony. Skutecznie przeprowadzony link building niesie ze sobą jednak wiele korzyści m.in. zwiększenie widoczności czy wzrost zaufania wobec strony.

Nasza agencja w trakcie analizy obecnego profilu linkowego (Twojego i konkurencji), weźmie pod uwagę najważniejsze elementy:

  • ilość linków zewnętrznych,
  • ich pochodzenie i jakość,
  • typy anchor tekstów (partial match, exact match, brandowe itp.),
  • zgodność tematyczną linków ze stroną,
  • rodzaje linków (graficzne/tekstowe, dofollow/nofollow).

Raportowanie i cykliczne analizy

Aby mieć pewność, że nasze usługi SEO prowadzą do zamierzonych rezultatów, stale monitorujemy efekty działań pozycjonerskich. Przy użyciu sprawdzonych narzędzi (takich, jak m.in. Google Analytics) i autorskich technik przeprowadzamy cykliczne analizy. Dzięki temu możemy nie tylko raportować dotychczasowe wyniki, ale także odpowiednio szybko reagować na powstałe zmiany i proponować klientom najlepsze rekomendacje.

Dlaczego powinieneś skorzystać z usług pozycjonowania w Agencji SEO/SEM Widzialni?

Nasza agencja jest tworzona przez zespół ekspertów, którzy dbają nie tylko o wysoką jakość usług SEO/SEM, ale także o indywidualne podejście i utrzymywanie dobrego kontaktu z klientem. Na każdym etapie pozycjonowania strony www możesz liczyć na naszą fachową poradę, rekomendację najlepszych rozwiązań czy objaśnienie nieznanych dotąd procedur. Jakie inne zalety przemawiają za skorzystaniem z oferty naszej agencji?

Dzięki naszemu doświadczeniu dostosujemy dla Ciebie najskuteczniejszą strategię promocji, która w porównaniu z innymi formami reklamy okaże się korzystnym rozwiązaniem dla Twojego budżetu.

Nieważne, czy dopiero startujesz ze swoją firmą lokalnie, czy właśnie planujesz rozszerzyć swoją działalność na rynku międzynarodowym - zawsze stawiamy na indywidualne podejście, a tym samym dopasowujemy najlepsze metody pozycjonowania względem Twoich potrzeb.

Nie tylko zapewniamy się odpowiednie dopasowanie fraz kluczowych względem specyfiki branży czy obszaru prowadzenia działalności. Korzystając z naszej oferty posiadasz gwarancję nielimitowanej ilości słów kluczowych.

Skuteczne pozycjonowanie to długotrwały proces, dlatego nasza agencja stawia na ciągły kontakt z klientem. W efekcie możemy raportować dotychczasowe wyniki i odpowiadać na Twoje ewentualne pytania. Co więcej, wraz z rozpoczęciem współpracy z naszą agencją, każdemu klientowi przypisywany zostaje dedykowany opiekun, który odpowiada za koordynację wszelkich działań SEO.

Bez wątpienia największym atutem naszej agencji jest zespół specjalistów, który posiada doświadczenie w zakresie pozycjonowania rozmaitych serwisów i stale podąża za dynamiką zmian, narzuconą przez Google. W rezultacie nie dajemy się zaskoczyć aktualizacjom algorytmów. I co najważniejsze: na każdym etapie współpracy jesteśmy do Twojej dyspozycji - zarówno w zakresie doboru najskuteczniejszych rozwiązań, jak i objaśniania zawiłości związanych z SEO.

Zaawansowane narzędzia, które używamy w swojej codziennej pracy

Senuto
Ahrefs
Screaming Frog
SurferSEO
Semstorm
Majestic