Ebexo – oprogramowanie e-commerce dla Twojej firmy

Funkcjonująca od 2015 platforma e-commerce Ebexo jest jednym z dostępnych na rynku opcji rozpoczęcia przygody z e-handlem w formule SaaS (ang. Software as a Service – oprogramowanie jako usługa). Oznacza to, że użytkownik wynajmuje od producenta oprogramowanie sklepu internetowego i regulując niewysoką miesięczną opłatę abonamentową. CMS (ang. Content Management System – system zarządzania treścią) Ebexo to przyjazne użytkownikowi oraz wstępnie przygotowane do pozycjonowania oprogramowanie oferujące możliwość szybkiego rozpoczęcia sprzedaży w Internecie. Oferta Ebexo podzielona jest na dwa pakiety:

  • Ebexo Standard - gwarantujące efektywne działanie sklepu internetowego oferującego do 10 000 produktów, bez limitów transferu, dodatkowych opłat czy prowizji, z pełnym, bezpłatnym dostępem do wielu przydatnych funkcji. Ebexo Standard kosztuje 135 zł netto miesięcznie.
  • Ebexo Premium – oferta dla rozbudowanych serwisów, które sprzedają dużo większe ilości produktów. Podobnie, jak ma to miejsce w mniejszym pakiecie, użytkownik otrzymuje tu sklep internetowy z nielimitowanym transferem danych, a także brak ograniczeń wywoływania danych poprzez API, dedykowany serwer VPS i wiele innych przydatnych dla funkcjonowania dużego sklepu udogodnień. Całkowita miesięczna cena oprogramowania w wersji Ebexo Premium to 395 zł netto.

Oprogramowanie Ebexo przeznaczone jest zarówno dla małych, jak i dużych sklepów internetowych. Platforma nie ogranicza sprzedawcę w żadnym stopniu - umożliwia prowadzenie sprzedaży produktów, usług, a nawet plików elektronicznych. W ramach systemu użytkownik otrzymuje przyjazny panel administracyjny oraz możliwość rozbudowy sklepu o bezpłatne funkcje, wspierające działania e-commerce.

Wśród wielu zalet sklepu internetowego Ebexo wymienić należy bogatą funkcjonalność oprogramowania dzięki dostępności do wielu ciekawych rozwiązań oraz możliwościom integracji sklepu z zewnętrznymi systemami. Ebexo oferuje między innymi:

  • intuicyjny panel zamówień,
  • możliwość integracji z ponad 60 hurtowniami,
  • automatyzację powiadomień mailowych i SMS o stanie zamówień,
  • automatyczne generowanie listów przewozowych,
  • tracker przesyłek,
  • tworzenie programów lojalnościowych oraz automatyczne naliczanie rabatów i wiele innych, równie interesujących i przydatnych w e-handlu funkcji.

Możliwości integracji Ebexo z zewnętrznymi serwisami nie odbiegają od innych platform e-commerce. Ebexo udostępnia gotowe integracje z następującymi serwisami:

  • analityka – Google Analytics, Facebook Pixel oraz możliwość wgrania dowolnego kodu statystyk,
  • przewoźnicy - m.in. DHL, DPD, FedEx, UPS, Poczta Polska, InPost, Paczka w Ruchu, GLS, Paczkomaty,
  • systemy płatności i ratalne - m.in. PayPal, Przelewy24, dotpay, PayU,
  • systemy aukcyjne, porównywarki cen- m.in. Allegro, Allani, Domodi, Ceneo, Skąpiec, Okazje.info,
  • systemy opinii – m.in. Ceneo, Opineo,
  • Systemy księgowe - IFirma, SubiektGT, Enova, Ferrodo.

Niewątpliwe korzyści z nielimitowanego transferu danych, ilości zamówień czy wizyt w sklepie, pozwala rozważać wybór CMS Ebexo jako ciekawego rozwiązania dla e-commerce. Dla zainteresowanych, Ebexo udostępnia bezpłatny 14-dniowy okres testowy, podczas którego można zapoznać się z wszystkimi aspektami funkcjonowania oprogramowania. W przypadku, gdy posiadasz już sklep internetowy i zdecydujesz się przenieść jego zawartość do Ebexo, możesz zlecić wykonanie całej operacji zgodnie z Twoimi wytycznymi, specjalistom dostawcy oprogramowania. Ebexo gwarantuje całkowicie bezstratne przeniesienie sklepu na swoją platformę, co obejmuje między innymi:

  • transfer bazy klientów,
  • przeniesienie pełnej bazy produktów,
  • migrację pełnej bazy zamówień.

Korzystając z tego rozwiązania uzyskujesz nowy, w pełni funkcjonalny sklep internetowy wraz z pełnymi bazami danych. Migracja Twojego sklepu wyceniana jest przez Ebexo na 800 zł netto.

Głównym problemem, z jakim borykają się użytkownicy CMS w systemach SaaS, w tym Ebexo, jest brak dostępu do kodu źródłowego strony internetowej. Wszystkie zmiany w strukturze kodu źródłowego e-sklepu wykonywane są przez dedykowany zespół specjalistów, na podstawie systemu ticketowego. Z drugiej jednak strony to dostawca oprogramowania odpowiada za wszelkie niezbędne zmiany i aktualizacje, a także pełne bezpieczeństwo serwisu.

Ebexo to oprogramowanie e-commerce dostępne w popularnej formule SaaS, dostępne dla każdego z dniem podpisania umowy. Należy jednak pamiętać, aby nie dokonywać impulsywnego wyboru, jeśli chodzi o CMS. Szczegółowa analiza możliwości, oczekiwań oraz potrzeb, a także racjonalna kalkulacja kosztów, pozwolą precyzyjnie ocenić, czy Ebexo jest najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie. Nie bez znaczenia podczas takiej analizy jest weryfikacja możliwości pozycjonowania sklepu internetowego na Ebexo. Pozycjonowanie bowiem jest jedynym, a zarazem niezwykle skutecznym sposobem na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej w handlu internetowym.

Pozycjonowanie e-commerce Ebexo

Pozycjonowanie stron internetowych (SEO – ang. Search Engine Optimization) to szereg działań mających na celu zwiększenie widoczności i ruchu organicznego w serwisie, a także wzrost pozycji fraz kluczowych istotnych dla serwisu w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie jest obecnie najbardziej efektywną formą długofalowej promocji e-sklepu w Internecie. Podstawowym elementem działań SEO dla sklepu internetowego jest jego pełna optymalizacja, czyli dostosowanie jego struktury do aktualnych wymogów wyszukiwarki internetowej. CMS Ebexo jest dobrze przygotowany do przeprowadzenia podstawowej optymalizacji, również samodzielnie. Oprogramowanie umożliwia weryfikację, ustawienie i modyfikację istotnych z punktu widzenia elementów, jakimi są między innymi:

Przekierowania 301

Przekierowania 301 - stałe przekierowanie ruchu z nieistniejącego serwisu, strony lub podstrony na pożądany adres. Jest to niezwykle istotne, szczególnie w przypadku zmian w strukturze serwisu, migracji domeny czy przeniesieniu sklepu.

Podstawowa optymalizacja sklepu internetowego Ebexo nie wymaga rozbudowanej wiedzy i umiejętności. Najważniejsze elementy dotyczące SEO w serwisie wykonać można samodzielnie w panelu zarządzania. Skuteczne pozycjonowanie wymaga jednak dalszych działań optymalizacyjnych związanych z koniecznością budowy naturalnej struktury linkowania - wewnętrznego i zewnętrznego, rozbudowy o dane strukturalne i wielu innych zagadnień związanych z poprawna budową serwisu w kontekście wymogów wyszukiwarek internetowych. Jeśli poszukujesz profesjonalnego wsparcia w zakresie skutecznego pozycjonowania e-commerce Ebexo, skontaktuj się z Agencją marketingu

Koszt pozycjonowania e-commerce Ebexo

Pozycjonowanie e-commerce jest złożonym i długofalowym procesem, na który oddziałuje wiele, często niezależnych od SEO, czynników. Na efektywność procesu duży wpływ mogą mieć między innymi:

  • Historia domeny i strony internetowej,
  • Unikalność contentu na stronie,
  • Jakość struktury linków przychodzących,
  • Branża oraz jej sezonowość,
  • Warunki prowadzenia działalności gospodarczej,
  • Częstotliwość zmian algorytmów wyszukiwarki,
  • Plany i cele właściciela serwisu,
  • Możliwości finansowe, itp.

Określenie z góry stałego kosztu pozycjonowania e-commerce Ebexo, podobnie zresztą jak innych CMS-ów, jest w praktyce niemożliwe. Dopiero precyzyjna analiza wszystkich elementów związanych z budową samego serwisu, a także planów i celów przedsiębiorcy oraz ocena trudności konkurencyjnej w branży, pozwala oszacować miesięczny koszt inwestycji w SEO. Agencja marketingu internetowego SEO/SEM Widzialni.pl stawia na transparentność w relacjach biznesowych z klientami. Dlatego też dla każdego serwisu przygotowujemy indywidualną wycenę, opartą na szczegółowym wywiadzie z klientem pozwalającym precyzyjnie określić potrzeby oraz oczekiwania każdego przedsiębiorcy. Oferujemy każdorazowo indywidualną wycenę działań określonych w uzgodnionej z klientem strategii SEO dla sklepu internetowego. Dzięki temu możemy zaproponować skuteczne pozycjonowanie w rozsądnej cenie. Skontaktuj się z Agencją Widzialni.pl już dziś i otrzymaj bezpłatną wycenę SEO dla Twojego sklepu na Ebexo.

Pozycjonowanie e-commerce Ebexo w Widzialni.pl

Strategia skutecznego pozycjonowania sklepu internetowego opierać się musi na trzech zasadniczych filarach SEO. Należą do nich:

  • Precyzyjna optymalizacja techniczna serwisu,
  • Budowa naturalnej struktury linkowania wewnętrznego i zewnętrznego,
  • Tworzenia i implementacji unikalnej i angażującej zoptymalizowanej treści.

Skuteczność działania SEO weryfikujemy poprzez rozbudowaną analizę wyników, zarówno w kontekście pozycji poszczególnych fraz kluczowych, jak i poziomu widoczności całego sklepu i generowanego ruchu organicznego. Na tej podstawie możemy precyzyjnie określić dalsze potrzeby oraz w razie potrzeb szybko zmodyfikować przyjętą strategię działań w celu uzyskania jeszcze lepszych wyników. Wieloletnie doświadczenie specjalistów Agencji marketingu internetowego SEO/SEM Widzialni.pl to pewność skutecznego działania. Skorzystaj z naszej wiedzy i umiejętności już dzisiaj i zyskuj więcej ze swojego sklepu internetowego Ebexo z Widzialni.pl.

Najczęściej zadawane pytania - FAQ

Jednoznaczne określenie kosztu pozycjonowania sklepu online jest niemożliwe bez szczegółowej analizy jego struktury, branży, w jakiej funkcjonuje, działań konkurencji, podatności na zmienność algorytmów wyszukiwarek i wielu innych czynników, jak również analizie potrzeb i celów właściciela strony. Skontaktuj się z nami i bezpłatnie poznaj koszt pozycjonowania Twojego sklepu Ebexo.

Długofalowość procesu SEO oraz wpływ wielu czynników zewnętrznych na jego pozycję w wynikach wyszukiwania nie pozwala jednoznacznie określić terminu uzyskania założonych efektów. Z naszego doświadczenia możemy jednak szacować, że w zależności od branży i w przypadku wdrożenia strategii skutecznego SEO, wyniki mogą się pojawić po czwartym miesiącu intensywnych działań.

Pozycjonowanie jest działaniem służącym budowie widoczności i generowaniu ruchu organicznego dla e-sklepu. Sprzedaż jest kolejnym etapem i uzależniona jest od wielu czynników, na które SEO nie ma bezpośredniego wpływu. Pozycjonowanie może wpłynąć na wzrost poziomu sprzedaży. Jednak nie jest z tym elementem bezpośrednio związane.

Jeśli interesuje Cię uzyskanie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania, a dzięki temu realizacja założonego celu, np. budowa rozpoznawalnej marki, zwiększenie ruchu, dotarcie do nowych klientów itp., to właśnie dzięki skutecznemu pozycjonowaniu możesz osiągnąć ten efekt.

Działania z zakresu pozycjonowania sklepów internetowych nie mogą być poddane gwarancji. Bardzo duży wpływ czynników zewnętrznych na pozycję strony internetowej, uniemożliwia uzyskania gwarancji osiągnięcia założonych wyników. W Agencji Widzialni.pl możemy jednak zagwarantować rzetelne wykonywanie naszej pracy, którą opieramy o wieloletnie doświadczenie i najlepszą, ciągle poszerzaną wiedzę, co od lat pozwala nam prowadzić skuteczne SEO dla naszych Klientów.

Zaawansowane narzędzia, które używamy w swojej codziennej pracy

Senuto
Ahrefs
Screaming Frog
SurferSEO
Semstorm
Majestic