Spis treści:Czym jest product placement?Dlaczego product placement działa?Przykłady udanego lokowania produktuJak lokować, aby trafić do odbiorców?Określ grupę docelowąPrzemyśl formę i treśćStosuj się do przepisów prawaCzy product placement się opłaca? W pierwszych minutach filmu „Skyfall” James Bond leży w łóżku z półnagą kobietą i pije zimne piwo w zielonej butelce. Setki tysięcy widzów na całym świecie widzą wyraźnie nazwę trunku – Heineken. Przypadek? Nie – product placement. […]
Pozycjonowanie wideo
Pozycjonowanie wideo
Na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google oprócz standardowych stron wyświetlane są również filmy. Treści tego typu są jednymi z najbardziej widocznych w wynikach, a co za tym idzie — przyciągają wzrok i często zachęcają do kliknięcia.
Oferujemy pozycjonowanie Twoich treści wideo, które znajdują się na stronach przeznaczonych do ich publikacji (najczęściej za pośrednictwem serwisu YouTube), tak aby pojawiały się wysoko pośród naturalnych wyników wyszukiwania.
Dlaczego SEO Video?
Treści wideo to bardzo skuteczny i szybki sposób promowania usług lub towarów. Zaufanie, jakie mają wśród internautów powszechnie znane serwisy wideo, powodują inny odbiór przekazu niż w przypadku tradycyjnej oferty tekstowej lub graficznej. Film wideo może odnosić się do praktycznie każdej usługi czy produktu.
Spis treści:Dostępne statusy zgodyOznaczenia statusów zgodyJak sprawdzić poprawność wdrożenia Consent Mode V2?Co zrobić, jeśli oznaczenia są inne?Tryb Advanced Consent ModePodsumowanie Consent Mode V2 to udoskonalony tryb uzyskiwania zgody na przetwarzanie danych osobowych w serwisach internetowych wprowadzony przez Google ze względu na przepisy związane z prywatnością użytkowników i zaostrzające się przepisy, na przykład RODO. Zmiany dotyczą sposobu gromadzenia i zarządzania zgodą użytkowników na stronach internetowych – operatorzy witryn muszą […]
Spis treści:Tagi UTM – historiaTagi UTM – zasada działaniaJak stworzyć link z parametrami UTMO czym pamiętać, tworząc tagi UTMJak zweryfikować poprawność UTMTagowanie ręczne czy automatyczne? Nie da się prowadzić skutecznych działań marketingowych bez jasnego określenia celu, narzędzi i mierników oceny efektywności. Nowoczesny marketing internetowy bardzo mocno osadzony jest na analityce – a ta nie może istnieć bez danych. Według Statista wartość globalnego rynku usług analitycznych w sieci […]