Spis treści:Czym jest product placement?Dlaczego product placement działa?Przykłady udanego lokowania produktuJak lokować, aby trafić do odbiorców?Określ grupę docelowąPrzemyśl formę i treśćStosuj się do przepisów prawaCzy product placement się opłaca? W pierwszych minutach filmu „Skyfall” James Bond leży w łóżku z półnagą kobietą i pije zimne piwo w zielonej butelce. Setki tysięcy widzów na całym świecie widzą wyraźnie nazwę trunku – Heineken. Przypadek? Nie – product placement. […]
Zarządzanie marką – SERM
Zarządzanie marką - SERM
Zdarza się, że po wpisaniu w wyszukiwarce Google nazwy firmy, bądź imienia i nazwiska właścicieli w wynikach wyszukiwania pojawiają się nieprzychylne opinie na ich temat. Im większe i bardziej znane przedsiębiorstwo, tym wyższe prawdopodobieństwo, że znajdzie się osoba, która będzie próbowała zaszkodzić dobremu imieniu firmy.
Często opinie są nieprawdziwe lub przedawnione, a internauci zapominają publicznie sprostować pozytywnie rozwiązane sprawy. Oferujemy analizę potencjalnych wyrażeń kluczowych, na które mogą pojawiać się negatywne dla Twojej firmy wpisy oraz – w przypadku ich wystąpienia możliwość usunięcia z wyników wyszukiwania.
SERM – dla kogo?
Opisywana usługa sprawdza się również w sytuacjach, kiedy pod kątem wizerunkowym istotne jest to, aby wybrane informacje pojawiały się po wpisaniu nazwy firmy w Google – na przykład o wprowadzanych produktach czy największych sukcesach.
Spis treści:Dostępne statusy zgodyOznaczenia statusów zgodyJak sprawdzić poprawność wdrożenia Consent Mode V2?Co zrobić, jeśli oznaczenia są inne?Tryb Advanced Consent ModePodsumowanie Consent Mode V2 to udoskonalony tryb uzyskiwania zgody na przetwarzanie danych osobowych w serwisach internetowych wprowadzony przez Google ze względu na przepisy związane z prywatnością użytkowników i zaostrzające się przepisy, na przykład RODO. Zmiany dotyczą sposobu gromadzenia i zarządzania zgodą użytkowników na stronach internetowych – operatorzy witryn muszą […]
Spis treści:Tagi UTM – historiaTagi UTM – zasada działaniaJak stworzyć link z parametrami UTMO czym pamiętać, tworząc tagi UTMJak zweryfikować poprawność UTMTagowanie ręczne czy automatyczne? Nie da się prowadzić skutecznych działań marketingowych bez jasnego określenia celu, narzędzi i mierników oceny efektywności. Nowoczesny marketing internetowy bardzo mocno osadzony jest na analityce – a ta nie może istnieć bez danych. Według Statista wartość globalnego rynku usług analitycznych w sieci […]