Analityka internetowa

Google Analytics to najpopularniejsze na świecie narzędzie, które można wykorzystać do pomiarów prawie wszystkich czynników związanych z ruchem na stronie internetowej. W zależności od potrzeb statystyki mogą obejmować podstawowe lub bardzo zaawansowane informacje. Niezależnie od wielkości Twojej strony - zainstalujemy i skonfigurujemy dla niej system Google Analytics.

Analityka internetowa umożliwia wyciągnięcie większej ilości wniosków ze statystyk przedstawionych w Google Analytics. Na ich podstawie specjalista ds. analityki internetowej potrafi odpowiedzieć na pytania o to, jak użytkownicy zachowują się na stronie.

Poznając nawyki swoich klientów, dowiadujesz się czego chcą, dostarczasz im to, a w efekcie maksymalizujesz zyski.

Oferujemy przygotowywanie raportów dostosowanych do potrzeb biznesowych dotyczących rozmaitych wskaźników dostępnych w Google Analytics.

Wskażemy:

  • dokładną ścieżkę, jaką porusza się klient, odwiedzając Twoją witrynę;
  • miejsca, w których użytkownicy rezygnują z wizyty na stronie;
  • odnośniki wewnętrzne chętnie wykorzystywane przez użytkowników i te całkowicie nieprzydatne;
  • słowa kluczowe, które „przyprowadziły” użytkownika do Ciebie;
  • najbardziej zyskowną kampanię oraz przeinwestowane rozwiązania.

Nasza usługa obejmuje również zaawansowaną konfigurację na potrzeby e-commerce. W Google Analytics istnieje możliwość obliczenia kosztu wykonania danej akcji np.: wysłania formularza lub zakupu danego produktu oraz sprawdzenia, które źródła są najbardziej rentowne, w jakich dniach lub godzinach poszczególne produkty najlepiej się sprzedają, itd.

analityka internetowa

Powiemy Ci w jakich godzinach użytkownicy najczęściej odwiedzają Twoją stronę. Dzięki temu będziesz wiedział kiedy uruchamiać kampanie reklamowe, aby najefektywniej wykorzystać budżet.

godziny a ilość wejść

W przypadku sklepów internetowych zbadamy, gdzie użytkownicy gubią się na ścieżce zakupowej oraz wskażemy co sprawa im problemy. Na podstawie tego doradzimy Tobie, jak optymalnie przygotować formularz zamówienia i zwiększyć ilość kupujących.

lejek transakcyjny

Sprawdzimy z jakich mediów wchodzą użytkownicy i na jakie podstrony najczęściej trafiają. Dzięki temu z łatwością wskażemy, które medium reklamowe jest najbardziej opłacalne dla Twojego biznesu i gdzie najlepiej skierować środki reklamowe.

przepływ użytkowników