Właściwie skonstruowana strona internetowa i jej promocja to jedno z podstawowych zagadnień współczesnego marketingu. Pozycjonowanie stron internetowych wyrasta na najważniejszy element każdej strategii marketingowej. Niezależnie od wielkości czy oddziaływania terytorialnego biznesu, brak skutecznych działań w ramach SEO, powoduje, że strona internetowa traci możliwość pozyskania klientów.
Ile kosztuje pozycjonowanie stron?
Trudno ustalić stały cennik pozycjonowania stron dla każdej strony, gdyż każda jest inna. Zanim rozpocznie się pozycjonowanie stron internetowych, są one najpierw analizowane przez naszych specjalistów – ma to na celu m.in. ocenę historii domeny i szczegółów, mogących mieć wpływ na proces zwiększenia jej widoczności. Po tym etapie ustalana jest cena, obejmująca również tworzenie wartościowych tekstów na strony internetowe. Warunki finansowe zależą także od lokalizacji danej firmy i docelowego obszaru promocji – skupienie się na promowaniu przedsiębiorstwa wśród mieszkańców Katowic będzie z pewnością łatwiejsze niż zwiększanie widoczności tej firmy wśród mieszkańców Warszawy. Współczesny marketing powinien być wspierany przez odpowiedni content, który nie tylko uatrakcyjnia witrynę w stosunku do klientów, ale także usprawnia pozycjonowanie strony internetowej. W ten sposób strona ma większe szanse pojawić się na wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google, a to z kolei przekłada się na zwiększony ruch i pozyskanie potencjalnych klientów. Takie rozwiązanie zapewnia optymalne wyniki oraz satysfakcję.
Pozycjonowanie stron internetowych to rozbudowany zakres czynności służący podniesieniu widoczności serwisu w organicznych wyników wyszukiwania. Ten szeroki i skomplikowany proces dzieli się na dwa główne rodzaje działań - on-site i off-site. Działania wykonywane na stronie dotyczą w głównej mierze optymalizacji kodu źródłowego, a zatem dostosowaniu technicznym serwisu do wymogów wyszukiwarek oraz implementacja unikalnych i wartościowych treści. Działania wykonywane poza stroną internetową w pozycjonowaniu skupiają się na budowie naturalnej struktury linkowania. Pozycjonowanie stron w Katowicach i innych miejscach kraju, opiera się na powyższych trzech elementach – filarach SEO. Należy jednak pamiętać, że na efektywność procesu pozycjonowania wpływa około 200 czynników rankingowych. Co więcej, każda strona internetowa funkcjonuje w środowisku wyjątkowo konkurencyjnym. Jednakże uzyskanie założonych celów pozycjonowania strony www przekłada się na realne i ważne dla każdego biznesu korzyści:
- Zwiększenie znajomości marki przez wzrost widoczności serwisu,
- Możliwość dotarcia do nowych potencjalnych klientów,
- Uzyskanie stabilnej przewagi konkurencyjnej na rynku.
Pozycjonowanie stron internetowych w Katowicach, na Śląsku, czy w całej Polsce to bez wątpienia najbardziej skuteczny sposób na rozwój każdego biznesu. Czy jednak warto wykonywać SEO samodzielnie? W przypadku braku odpowiedniego doświadczenia, wiedzy, umiejętności i narzędzi zdecydowanie nie! Niepoprawne działania pozycjonerskie mogą przynieść więcej szkód niż korzyści. Dlatego też, warto rozważyć powierzenie działań związanych z kompleksowym pozycjonowaniem strony internetowej doświadczonej i skutecznej agencji Widzialni.pl.